דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
14.2°תל אביב
  • 7.4°ירושלים
  • 14.2°תל אביב
  • 12.2°חיפה
  • 14.1°אשדוד
  • 11.5°באר שבע
  • 16.5°אילת
  • 15.0°טבריה
  • 8.4°צפת
  • 13.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / מ.ס. קרית גת מסיימת הופעה מכובדת במוקדמות ליגת האלופות נשים

אלופת המדינה סיימה סיימה בתיקו 4:4 עם ברזניסה המונטוגרית את משחקה השלישי באליפות, זאת לאחר שני הפסדים לספרטק סובוטיקה הסרבית ובאזל השוויצרית

מ.ס. קרית גת (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מ.ס. קרית גת (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אלופת ישראל בכדורגל נשים מ.ס. קרית גת הופיעה בשבוע האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות לנשים במונטנגרו, זו השנה השנייה ברציפות של קרית גת בליגת האלופות והשנה הוגרלה לבית קשה שכולל את ספרטק סובוטיקה הסרבית, באזל השוויצרית וברזניסה המונטוגרית המארחת. האלופה הישראלית הגיעה מלאת תקווה לשפר את הישגה משנה שעברה במפעל ולהצליח להשיג ניצחון ראשון בטורניר. לצערה הרב, היא סיימה גם השנה עם טעם של החמצה, עם שני הפסדים ותיקו בדיוק כמו בעונה הקודמת ותמשיך בהכנות לליגת העל שתפתח בחודש ספטמבר.

מבחינת קרית גת המשחק החשוב בטורניר, היה גם המשחק האחרון שלה בליגת האלופות. היריבה החלשה בבית, הקבוצה המארחת ברזניסה המונטוגרית פגשה כמו בעונה הקודמת את קרית גת על הקרב הישיר על המקום השלישי בבית ועל נקודות דירוג חשובות לשנים הבאות. לאחר משחק רב תהפוכות שני הקבוצות נפרדו בתיקו 4:4 אדיר, אך מאכזב מבחינת שתיהן לזכות קרית גת כבשו אנדאה לאיו, עדן אביטל, דניאל שולמן ושער עצמי מונטנגרי. קרית גת סיימה במקום השלישי בבית ומקווה שהניקוד יהיה מספיק כדי שגם בעונה הבאה תהיה האלופה הישראלית תהיה מדורגת בדרג השלישי בהגרלה ולא לרדת לדרג הרביעי.

בשני המשחקים הראשונים בטורניר הפסידה קרית גת פעמיים ליריבות החזקות של הבית. במשחק הראשון קרית גת עמדה נהדר על המגרש מול הקבוצה שסיימה ראשונה ועלתה לשלב ה32 האחרונות, ספרטק סובוטיקה הסרבית. למרות משחק הגנה טוב הקבוצה הסרבית ניצחה בסיום המשחק 1:0, משער של קלייר פואולר האמריקאית. בתוספת הזמן ספגה השוערת החדשה של קרית גת יקטרינה מיקלשביץ' כרטיס אדום והורחקה מהמשחק.

במשחק השני בטורניר ספגה קרית גת את ההפסד הגבוהה בשלב הבתים, כאשר נוצחה בתוצאה 3:0 ע"י סגנית אלופת שוויץ באזל. את השערים לזכות הקבוצה השוויצרית כבשו שחקנית נבחרת שוויץ לארה ג'נסר, שחקנית נבחרת הנערות של שוויץ טיארה בוסר ויסמין בונטר האנגליה.

קרית גת הגיעה לשלב הבתים זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שהתחזקה בקיץ האחרון בשחקניות נבחרת ישראל – ליהי ברקאי ועדן אביטל. בנוסף אליהן החליפה קרית גת את שלוש מהשחקניות הזרות שלה בשער תעמוד העונה יקטרינה מיקלשביץ (26) מנבחרת בלרוס, את ההגנה תחזק לטיסיה דה סילבה מברזיל (27) ולהתקפה תצטרף סלנה פאטרס האמריקאית (22). השחקניות החדשות שהצטרפו לתלכיד שרץ כבר כמה עונות ביחד והוביל את המועדון להישגיו בשנים האחרונות. שחקניות ההגנה לינוי רוג'רס, קארין רחמים ושחר נקב. שחקניות הקישור קארין סנדל, מור אפרים ואלינה מטקלוב, שחקניות ההתקפה דניאל שולמן ושחקנית העונה אנדראה לאיו הרומנייה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!