דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אונס

אלימות נגד נשים / כתב אישום הוגש נגד אדם שאנס באכזריות אישה בזנות בתל-אביב

על פי כתב האישום, גאפר אחמד יחיא תקף באלימות קשה ואיים על חייה של האישה ולאחר מכן ניסה לשבש את חקירת המשטרה | עורכי דינו: "מדובר בטעות בזיהוי"

מעצר (צילום אילוסטרציה: אביר סולטן / פלאש 90)
מעצר (צילום אילוסטרציה: אביר סולטן / פלאש 90)
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בת"א נגד גאפר אחמד יחיא (49), נתין סודן, בגין אינוס ואיומים על אישה בזנות, כמו גם בגין הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

אזהרה: הכתבה מכילה תיאורים קשים של אונס ואלימות

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מעיין שיוביץ, בליל שישי לפני כשבועיים, פגש יחיא את האישה, שבתקופה הרלוונטית נהגה להציע שירותי מין באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב.

כשהגיעו השניים לדירתו של יחיא בדרום ת"א, האישה פשטה את בגדיה והתקלחה בדירתו של יחיא. עם צאתה מהמקלחת, נטל יחיא את בגדיה, הכניסם לדלי עם מים והזמין אותה לשבת לידו על המיטה.

בהמשך, ביקשה האישה כי השניים יקיימו יחסי מין תוך כדי שימוש בקונדום. על פי כתב האישום, במהלך קיום יחסי המין הסיר יחיא את הקונדום מאיבר מינו שלא בהסכמת המתלוננת. בתגובה הודיעה המתלוננת לנאשם כי היא מסרבת לקיים עמו יחסי מין וביקשה לעזוב את הדירה. למרות זאת, יחיא המשיך במעשיו שלא בהסכמת האישה תוך שהיא זועקת לעזרה.

למרות התנגדותה האישה, יחיא לא חדל ממעשיו, ואף חנק את האישה, קילל אותה ואיים עליה כי ימשיך במעשיו, לא ישלם לה ואף ירצח אותה במידה ותתלונן נגדו.

בשלב מסויים, החלו שכניו של יחיא לדפוק על דלתו, והתקשרו לדווח למשטרה על הצעקות ששמעו מהדירה. רק בשלב זה, חדל יחיא ממעשיו, שחרר את המתלוננת מדירתו, והורה לה לא לספר על מה שקרה.

כשהשוטרים הגיעו לדירה, הזדהה יחיא בשם מזויף, אמר שאין ברשותו מסמכים מזהים ומסר כתובת מגורים בדויה. כמו כן, כאשר התבקש יחיא למסור את צרור המפתחות שלו, ניסה לחלץ את מפתח הדירה מהצרור במטרה למנוע את העברתו למשטרה וזאת על מנת להכשיל את השוטרים בעת מילוי תפקידם כחוק.

כתב האישום מייחס ליחיא עבירות אינוס ואיומים כלפיי האישה, כמו גם עבירת הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. בראשית חקירת המקרה, ייחסה המשטרה עבירות נוספות ליחיא – המשטרה האמינה כי יחיא לא רק אנס את האישה ואיים עליה, אלא גם כלא אותה בביתו, חנק אותה, וגנב את רכושה.

כנגד יחיא עומד תיק פתוח בגין מעשה סדום, בנוסף לשני תיקים סגורים בגין שני מקרי אונס שונים.

הפרקליטות ביקשה לעצור את יחיא עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר כתבה עו"ד שיוביץ כי "מעשיו של המשיב מעידים עליו כי הינו משולל כל רסן, המונע מדחפים אלימים. מסוכנותו זועקת נוכח המעשים המיוחסים לו והנסיבות האלימות של ביצוע העבירה".

עו"ג אלעד רט שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את גאפר אחמד יחיא טען כי "הנאשם מכחיש את כל האישומים וטוען כי מדובר בטעות בזיהוי. אנו נמצאים בתחילתו של ההליך המשפטי וטרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנלמד את חומרי החקירה נגיב בבית המשפט".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!