דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
24.0°תל אביב
  • 22.8°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 27.9°באר שבע
  • 36.5°אילת
  • 29.2°טבריה
  • 20.7°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: השופטת אליסון יוז שניהלה את משחק גמר הגברים ב-US OPEN

וגם - שחקן נבחרת דנמרק פיונה סיסטו שלא קרא את ההודעה על השביתה והגיע לבדו לשדה התעופה בוינה | סיאטל "סטורם" זוכות באליפות ה-WNBA בפעם השלישית | והמאמן של ר.ב לייפציג שמשתעשע בעונשים לשחקניו

חואן מרטין דל פוטרו מדבר עם השופטת אליסון יוז בגמר הUS OPEN. (AP Photo/Adam Hunger)
חואן מרטין דל פוטרו מדבר עם השופטת אליסון יוז בגמר הUS OPEN. (AP Photo/Adam Hunger)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת על הכסא המכובד: אליסון יוז

ליאור ברטל

אליסון יוז הבריטית בת ה-47, הפכה השבוע לשופט הטניס השנייה בלבד בהיסטוריה, ששופטת  משחק גמר גראנד סלאם בסבב הגברים ב-US OPEN. יוז שפטה בצורה נהדרת את המשחק בין נובאק ג'וקוביץ' לחואן מרטין דל פוטרו ולא הורגשה במהלך המשחק.

יוז היא השופטת הראשונה מאז אווה אסדראקי-מור היווניה, אשר שפטה את גמר הגברים באותו הטורניר\ בשנת 2015 בין נובאק ג'וקוביץ' לרוג'ר פדרר. יוז, הייתה אחת מארבע שופטות ששפטו בגמרים השונים של הטורניר השנה: גמר הגברים, גמר זוגות גברים, גמר זוגות נשים וגמר זוגות מעורבים. הגמר היחיד בטורניר שנשפט ע"י גבר היה גמר הנשים.

מפסיד כי לא קורא הודעות: פיונה סיסטו

ליאור ברטל

כשכל העולם מדבר עליך ואתה לא מחובר לעולם. כך הרגיש פיונה סיסטו בן ה-23, כאשר בילה מספר שעות בנקודת המפגש של נבחרת דנמרק באוסטריה ואף אחד חוץ מימנו לא הגיע.

שחקני נבחרת דנמרק הכריזו על שביתה מול התאחדות הכדורגל הדנית, בעקבות אי הסכמה על פרטי חוזה השחקנים החדש. בכל כלי התקשורת בעולם פרסמו את החדשות המפתיעות האלו. בעיקר כי נבחרת דנמרק עלתה למשחק הידידות מול סלובקיה עם שחקנים חובבנים שמשחקים בליגה ה-3 עד ה-5 ועובדים ביום יום בעבודות אחרות: סוהר בכלא, נגר, טכנאי סירות וכו'. לעומת כל העולם וכל דנמרק שעסקה בפרשה. שחקן הכנף של נבחרת דנמרק וסלטה ויגו, פיונה סיסטו ,לא קרא את ההודעות שנשלחו אליו בשבוע האחרון, מחבריו לקבוצה ואיגוד השחקנים.

לכן סיסטו הנרגש ממשחקי הנבחרת. הגיע לנקודת המפגש ,שנקבעה מראש, בשדה התעופה של וינה. לצערו הוא גילה שהוא לבד, אז הוא חיכה וחיכה לחבריו ואף אחד לא הגיע. לאחר זמן מה הוא התקשר לאחד מחברי הנבחרת וגילה להפתעתו שיש שביתה!

מנצחות ו"פעם שלישית גלידה": סיאטל "סטורם"

יאיר צוקר

ליגת ה-WNBA חוגגת עם אלופה חדשה לשנת של 2018 – סיאטל "סטורם" שרושמת זכייה שלישית אי פעם לאחר שגברה 82:98 בחוץ על וושינגטון "מיסטיקס" במשחק השלישי של סדרת הגמר, והשלימה סוויפ אחרי 76:89 ו-73:75 בשני משחקי הבית.

בשורות הסטורם בלטו במשחק האחרון בריאנה סטיוארט (30 נק' ו-8 ריב'), נטשה הווארד (29 נק' ו-14 ריב'), אלישה קלארק (15 נק' ו-9 ריב') וסו בירד (10 נק' ו-10 אס'), שלקחה חלק באליפויות האחרונות של הקבוצה. גביע זה יצטרף לארון של המועדון שמכיל גם את הזכיות מ-2004 ו-2010. סטיוארט זכתה גם בתואר ה-MVP של העונה הסדירה וקטפה את הפרס גם בסדרת הגמר עם ממוצע של 25.6 נקודות למשחק.

מפסיד בעונשים: מאמן רד בול לייפציג

יאיר צוקר

מאמן רד בול לייפציג רלף רנגניק כנראה אוהב לתת עונשים לשחקניו והוא החליט לעשות זאת בצורה ספק הומוריסטית. המאמן הציג דרך משונה לקביעת עונשין לשחקנים שעבור עבירו משמעת, שתבוצע באמצעות גלגל גורלות. הוא העמיד בחדר ההלבשה גלגל עליו 12 פלחים כשעל כל אחד כתוב עונש אחר כגון: להתאמן 90 דקות בתלבושת של בלרינה, לאסוף את הכדורים מהמגרש בתום האימון במשך שבוע, לעבוד כעוזר בחנות הרשמית של המועדון. רק פלח אחד הוא כזה שמאיר פנים לשחקנים ועליו כתוב – "אתה בר מזל – אין עונש". אולי במקום לפלפל את העונשים של שחקניו, כדאי שיתרכז במניעתם.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!