דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט כדורגל

כדורגל / ליגת האלופות נשים: סיטי הודחו וברצלונה הרשימו בדרך ל-16 הגדולות

ברצלונה הצליחה להתגבר על הפסד מביך לקזיגארט הקזחית עם ניצחון 0:3 | אתלתיקו מדריד המשתפרות הדיחו את מנצ'סטר סיטי שהיו בשנה שעברה בחצי הגמר | הקבוצה החדשה של יובנטוס הודחה ע"י ברונדבי הדנית

קבוצת הנשים של ברצלונה, אפריל 2018, ספרד (צילום: shutterstock)
קבוצת הנשים של ברצלונה, אפריל 2018, ספרד (צילום: shutterstock)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ביום חמישי הסתיים שלב 32 הגדולות בליגת האלופות, בכדורגל נשים. האלופה ליון וסגניתה וולפסבורג העפילו בקלות לשלב הבא. ברצלונה הצליחה להפוך הפסד חוץ לניצחון בדרך ל-16 הגדולות. אליהן יצטרפו גם הקבוצות החזקות ביבשת: אלופת אנגליה צ'לסי, באירן מינכן, פ.ס.ז', פיורנטינה ואתלטיקו מדריד שהדיחה בעזרת ניצחון חוץ את מנצ'סטר סיטי, שהגיע עד לחצי הגמר בשתי העונות האחרונות.

ברצלונה הגיעה עם הגב לקיר לאחר הפסד מפתיע בתוצאה 3:1 נגד קזיגארט הקזחית. לאחר ההפסד התברר שחלק גדול מהשחקניות היו חולות בוירוס בטן מסתורי שככל הנראה השפיעה על היכולת של הקבוצה במגרש. ברצלונה הצליחה להפוך את התוצאה בעזרת המגרש הביתי ולנצח 0:3 את ההתמודדות עם שערים של פטרישה גויאג'רו, מרתה טוריון והכוכבת ההולנדית ליקה מארטנס עם שער דרמטי בדקה ה-90.

במשחק המעניין ביותר השבוע, מנצ'סטר סיטי שהגיעה שנתיים רצוף לשלב חצי הגמר, אירחה בביתה את הכוח העולה של הכדורגל הספרדי – האלופה בשנתיים האחרונות אתלטיקו מדריד. לאחר שהמשחק הראשון הסתיים בתיקו 1:1, אתלטיקו הגיעה נחושה להשיג ניצחון חוץ שיעלה אותה לשלב הבא. קשרית נבחרת ספרד סילביה מסגואר העניקה יתרון מפתיע כבר בדקה ה-4. סיטי ניסו להשוות את התוצאה, אך דווקא אתלטיקו הבקיעה את השער השני בדקה ה-45 ע"י לודמילה דה סילבה הברזילאית. התוצאה נשמרה עד סיום המשחק, אתלטיקו מנצחת 0:2. פתיחת שנה מאכזבת למנצ'סטר סיטי, שתתרכז מעכשיו בליגה המקומית.

ליון המשיכה את הטיול הקל יחסית שלה בשלב 32 הגדולות עם ניצחון כפול קליל על אולדנס הנורבגית. אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות, שלטה בכדור במהלך כל המשחק ואיימה 32 פעמים על השער הנורבגי מול 3 בעיטות בלבד מהצד השני. השליטה במגרש הפכה לניצחון קליל 0:5 לזכות ליון כבשו אדה הגברג ואז'ני לה סומר 2 כ"א ואמל מג'רי.

האלופה האנגלית צ'לסי שפתחה את העונה בצורה מגומגמת בליגה האנגלית עם 3 תוצאות תיקו ב-3 המחזורים הראשונים. לא התקשתה להביס 0:6 (0:11 בסיכום הכללי) את סרייבו הבוסנית בדרך לשלב הבא. אליה מצטרפות גם שני הנציגות הגרמניות. באיירן מינכן מנצחת 0:4 (0:11 בסיכום הכללי) את ספרטק סובוטיקה הסרבית שהדיחה השנה את מ.ס קרית גת בשלב הבתים. וולפסברג גוברת על תור/קא האיסלנדית, במדיה שיחקה בעבר שחקנית נבחרת ישראל שי שדה, בתוצאה 0:2 (0:3 בסיכום). פ.ס.ז' בעלת השאיפות הגדולות והתקציב השני בגודלו באירופה ניצחה 0:2 (1:6 בסיכום) את סט.פולטן האוסטרית.

פיורינטינה מהליגה האיטלקית המתחדשת ניצחה פעמיים את פורטונה הדנית 0:2 (0:4 בסיכום) ואילו במשחק השני בין איטליה לדנמרק, האלופה האיטלקית המסקרנת יובנטוס הודחה בעונה הראשונה שלה בליגת האלופות לאחר הפסד 1:0 (3:2 בסיכום) לברונדבי הדנית במדיה שיחקה בעבר שחקנית הנבחרת לי פלקון.

עוד עלו לשלב הבא: לינקופין ורוזנגארד (שבדיה), אייאקס (הולנד), לסק(נורבגיה), סלביה פראג (צ'כייה), ציריך (שוויץ) וגלאזלו סיטי (סקוטלנד) /סמאטאו לימסול (קפריסין).

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!