דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
רכבת ישראל

רכבת ישראל / תנועת הרכבת בקו ירושלים-נתב"ג פסקה לכ-40 דקות בשל התרעת עשן

בתחילה הודיעה הרכבת כי צוותי הרכבת פועלים לבדיקת מקור ההתרעה ובהמשך, לאחר ששללו תרחיש אש, נפתח הקו מחדש לתנועה

הרכבת החדשה בתחנת יצחק נבון בירושלים 20 בספטמבר 2018 (צילום: נועם ריבקין פנטון/ פלאש90)
הרכבת החדשה בתחנת יצחק נבון בירושלים 20 בספטמבר 2018 (צילום: נועם ריבקין פנטון/ פלאש90)
ארז רביב
ארז רביב
כתב
צרו קשר עם המערכת:

הרכבת המהירה מירושלים לנתב"ג הפסיקה לפעול אתמול (ראשון) למשך כ-40 דקות בעקבות התרעה בחיישן העשן ובהמשך נמסר כי נשלל פליטת עשן.

סמוך לשעה 16:40 נמסר מרכבת ישראל כי "בשל התרעת חיישן עשן בקו המהיר לירושלים הנמצא בהרצה, הופסקה זמנית תנועת הרכבות בקו. צוותי רכבת ישראל, 'פנתר' פועלים לבדיקת מקור ההתרעה, ולאחר שלילת תרחיש אש, תנועת הרכבות בקו תחזור לסדרה." בשעה 17:20 מסרה הרכבת כי "הקו המהיר שבהרצה נפתח לתנועה. צוותי רכבת ישראל שללו תרחיש עשן מהתרעת החיישן".

הקו המהיר בין ירושלים לנתב"ג, אמור להגיע עד תל-אביב תוך 28 דקות. בהחלטה שנויה במחלוקת, בחר שר התחבורה להורות על פתיחה חלקית של הקו, למרות מחסור בציוד נייד ברכבת, מה שגרם לפגיעה בתדירות הרכבות באיזורי ביקושי השיא בין תל-אביב לחיפה. במשרד התחבורה לא הגיבו היום לפניית "דבר ראשון" לגבי הצעדים שהם מוכנים לשקול בכדי להקל על העומסים בקווי הרכבת הותיקים, כאשר משלוחי ציוד מתאים להגברת תדירות הרכבת יגיע לא לפני אמצע שנת 2019.

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!