דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תאונות עבודה

תאונת עבודה / מת מפצעיו עובד שנפל מסולם בבית ספר בחיפה

לאחר כמעט שבוע בו הצוותים הרפואיים נאבקו על חייו, מת העובד נימר מוסא ג'שי (50) מהכפר סמיע | ג'שי נפל ונפגע בראשו בעת שהתקין רשת צל בחצר בית הספר עין הים

נימר מוסא ג'שי, כבן 50 מהכפר סמיע, נפטר אמש מפצעיו לאחר שנפצע בתאונת עבודה ביום רביעי השבוע בבית הספר עין הים. ככל הנראה עסק ג'שי בהתקנתה של רשת צל בבית הספר. (באדיבות הפורום למניעת תאונות עבודה)
נימר מוסא ג'שי, כבן 50 מהכפר סמיע, נפטר אמש מפצעיו לאחר שנפצע בתאונת עבודה ביום רביעי השבוע בבית הספר עין הים. ככל הנראה עסק ג'שי בהתקנתה של רשת צל בבית הספר. (באדיבות הפורום למניעת תאונות עבודה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

נימר מוסא ג'שי, כבן 50 מהכפר סמיע, מת אמש (שלישי) מפצעיו לאחר שנפצע בתאונת עבודה ביום רביעי בשבוע שעבר בבית הספר עין הים בחיפה. ג'שי נפל מפיגום נייד בשעה שעסק בהתקנת רשת צל בבית הספר, בשירות עיריית חיפה.

על פי הודעת מד"א בסביבות השעה 13:25 נפל מסולם בחצר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה עם חבלת ראש, מורדם ומונשם. בבית החולים רמב"ם אישרו כי נפטר מפצעיו.

ממשרד העבודה והרווחה נמסר כי הודעה ראשונית על התאונה נתקבלה אצלם רק ביום שני האחרון, חמישה ימים לאחר נפילתו של ג'שי. הבוקר הודיע להם המעסיק, 'פמאן 2011 הנדסה ומבנים בע"מ' על פטירת העובד. ככל הנראה מדובר בחברה משפחתית בבעלות משפחת המנוח.

אתמול בשעה 14:00 נפגע עובד כבן 33 מחפץ כבד שנפל מתוך משאית במפעל ברחוב פארן ביבנה. הוא פונה על ידי מד"א במצב בינוני עם חבלות גפיים לבית החולים קפלן.

ביום ראשון השבוע נהרג בני גרינברג ז"ל (73) מאשדוד, מנהל עבודה בחברת דניה סיבוס, אשר נדרס על ידי מערבל בטון באתר לבניית הרכבת הקלה בירושלים.

באותו היום בשעות הבוקר נפל עובד כבן 30 מגובה חמישה מטרים באתר בניה ברחוב בועז ברמת גן. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים איכילוב כשהוא במצב בינוני עם חבלות בגב ובגפיים.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן יקיים ביום חמישי כנס חירום מיוחד לקראת השביתה הכללית במשק בנושא הבטיחות במקומות העבודה, ובו יודיע על מועד השביתה. באירוע צפויים להשתתף מאות חברי וראשי ועדים ממקומות עבודה רבים במשק, לצד ראשי מרחבים ואיגודים מקצועיים, חברי הנהגת ההסתדרות ועובדי הארגון.

אמש פנה יו"ר ההסתדרות פעם נוספת במכתב לראש הממשלה נתניהו, שר האוצר כחלון ושר העבודה והרווחה חיים כץ וקרא להם לפעול באופן מיידי לשיפור מצב הבטיחות במשק בכלל, ובענף הבנייה בפרט. במכתבו הזכיר יו"ר ההסתדרות כי סכסוך העבודה בנושא הוכרז כבר לפני 20 יום "נוכח תופעת הזלזול החמור וההפקרות בחיי האדם העובד בכל הנוגע לסוגיית הבטיחות בעבודה ושלומות גופם ובריאותם של העובדים במקומות עבודתם".

"אבקש לשוב ולהבהיר כי במסגרת הסכמות קיבוציות יש לפעול לשיפור מצב הבטיחות בכלל המשק, לצד טיפול ספציפי בענף הבנייה. לא ניתן להשלים עם המשך גרירת רגליים. כל עיכוב נוסף גובה מחיר כבד בחיי אדם ובבריאות האדם העובד" סיכם את מכתבו.

מעיריית חיפה ומחברת פמאן 2011 הנדסה ומבנים בע"מ' טרם נמסרה תגובה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!