דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / הישג ענק: מדליית זהב לקלע סרגיי ריכטר במשחקים האירופיים

ריכטר סיים יום נהדר כאלוף במקצה ל-10 מטרים ברובה אוויר וגם השיג את הקריטריון לטוקיו 2020 | הישג נפלא גם לג'דוקא לי קוכמן שזכה בכסף במשקל עד 90 ק"ג | לישראל כבר שש מדליות במשחקים האירופיים במינסק

סרגיי ריכטר זוכה במדלייה הזהב בקליעה, במשחקים האירופאים במינסק.
(קרדיט: עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
סרגיי ריכטר זוכה במדלייה הזהב בקליעה, במשחקים האירופאים במינסק. (קרדיט: עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יום נהדר נוסף לישראל במשחקים האירופיים במינסק. לאחר שאתמול (ראשון) הייתה זו לינוי אשרם שקטפה 4 מדליות בהתעמלות אמנותית, היום היה תורו של סרגיי ריכטר להשמיע את "התקווה" במינסק, כשסיים כאלוף במקצה ירי ברובה אוויר מ-10 מטרים ובנוסף, השיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. ישראלי נוסף שהביא הרבה גאווה הוא הג'ודוקא לי קומן שזכה במדליית הכסף במשקל עד 90 ק"ג.

ריכטר הגיע מפוקס מאוד ופתח נהדר את התחרות, לאחר שאתמול הודח בצורה אכזרית יחד עם טל אנגלר בזוגות המעורבים. במוקדמות ריכטר הצליח להעפיל לגמר עם 628.8 נקודות שהקנו לו את המקום החמישי. בגמר, הישראלי התעלה על עצמו והשיג 250.8 נקודות בדרך לניצחון משכנע.

ההישג של ריכטר הוכפל כשגם השיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בקיץ הבא, כזכור, ריכטר כבר השתתף פעמיים במשחקים האולימפיים, בלונדון 2012 (סיים תשיעי) ובריו 2016 (סיים במקום ה-14).

מדליית זהב לסרגיי ריכטר!

Posted by ‎הוועד האולימפי בישראל‎ on Monday, June 24, 2019

עד כה, יש לישראל שמונה נציגים שהבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. באתלטיקה עשו זאת מארו טפרי, גירמה אמרה ולונה צ'מטאי במרתון, אנסטסיה גורבנקו בשחייה וארבעה בשייט – גיל כהן ונועה לסרי על דגם המפרשיות 470 ובדגם ניל פרייד RS:X הבטיחו מיה מוריס ואופק אלימלך השתתפותם.

לי קוכמן – מדליית כסף (עד 90 ק"ג)

קוכמן רשם היום את הישג השיא שלו בקריירה. הג'ודוקא בן ה-24 הפסיד בגמר למיקאיל אוזרלר הטורקי בעונשים בניקוד הזהב. במהלך היום סיפק הופעה פנטסטית עם ארבעה 'איפונים' שהקנו לו מקום בגמר. קוכמן פתח את יום הקרבות בסיבוב הראשון עם ניצחון באיפון על רפאל קושבצקי הפולני חמש שניות מפתיחת הקרב, ולאחר מכן שוב באיפון על רפאל שווינדינגר מלוקסמבורג בחלוף 49 שניות.

הישג מרשים לג'ודו הישראלי במשחקי אירופה 2019:מדליית כסף ללי קוכמן (עד 90 ק"ג) באליפות אירופה במסגרת המשחקים…

Posted by ‎איגוד הג'ודו בישראל , Israel Judo Association‎ on Monday, June 24, 2019

בשמינית הגמר פגש את כריסטיאן טוטה ההונגרי עליו גבר גם כן באיפון. וברבע חווה קרב קשה מול מילאן רנדל הסלובני וניצח בזכות עונשים. בחצי הגמר היה עליו לעבור את נואל ואן-טנד ההולנדי. קוכמן עלה נחוש מאוד והצליח לבצע איפון תוך 7 שניות לסיום הקרב שהבטיח לו מדלייה. בגמר כאמור, הפסיד בעונשים ליריבו הטורקי למיקאיל אוזרלר וסיים עם מדליית הכסף והישג שיא מבחינתו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!