דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צוות 3

תרגישו בבית / סרט, כיבוד והסבר על ההסכם הענפי: אירוע רווחה לעובדי הסיור של "צוות 3"

כ-200 עובדים התכנסו במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון, שם קיבלו סקירה על פעילות החברה, שמעו על זכויותיהם בהתאם להסכמים הקיבוציים וצפו בסרט | מנכ"ל ההסתדרות, עו״ד אופיר אלקלעי: "החלטנו לטפל באופן נקודתי בסקטור עובדי השמירה והניקיון, ולחברם עוד יותר להוויה ההסתדרותית״

אירוע צוות 3 (קרדיט: נטלי -כריזמה פיקסל)
אירוע צוות 3 (קרדיט: נטלי -כריזמה פיקסל)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והסיעוד ערך אמש אירוע רווחה לכ-200 עובדי הסיור של חברת ״צוות 3״ במתחם הסינמה סיטי בראשון לציון. "הוחלט להגביר את פעילות הרווחה והתרבות בקרב ציבור העובדים בענפים שלנו, הנהנים מצווי הרחבה. האירוע הוא הראשון בשורת אירועים שתוכננו עבור עובדים אלו לבקשת יו"ר ההסתדרות וצפויים להתקיים בכל מרחבי ההסתדרות מדן ועד אילת עבור עובדי החברות השונות" אמר ל'דבר' יו"ר האיגוד יוסי ברבי, "המטרה היא להנגיש את ההסתדרות ולעשות שתהיה הבית של העובדים."

אופיר אלקלעי ויוסי ברבי באירוע צוות 3 (קרדיט: נטלי -כריזמה פיקסל)
אופיר אלקלעי ויוסי ברבי באירוע צוות 3 (קרדיט: נטלי -כריזמה פיקסל)

העובדים נהנו מהקרנת סרט ולצידו שמעו גם הרצאה מפי אנשי אגף הכלכלה בהסתדרות בנושא זכויותיהם בהתאם להסכמים הקיבוציים ולצווי ההרחבה. כמו כן נהנו מכיבוד שהוכן לכבודם וכן הוצג בפניהם מועדון "ביחד בשבילך" המציע הנחות משמעותיות לציבור חברי ההסתדרות במגוון רשתות ופעילויות. בהמשך, לדברי ברבי, מתוכננים גם שורה של אירועי משפחות בפארקי שעשועים ומים לעובדי חברות האבטחה, הניקיון והסיעוד.

יוסי ברבי עם הנהלת צוות 3: ניר גלבוע, אודי גונן מנכ"ל קבוצת הניקיון ואבנר בן אריה מנכ"ל מוקדים וסיירים באירוע צוות 3 (קרדיט: נטלי -כריזמה פיקסל)
יוסי ברבי עם הנהלת צוות 3: ניר גלבוע, אודי גונן מנכ"ל קבוצת הניקיון ואבנר בן אריה מנכ"ל מוקדים וסיירים באירוע צוות 3 (קרדיט: נטלי -כריזמה פיקסל)

"כחלק מהתפיסה של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לתת טיפול לכלל הסקטורים המיוצגים בהסתדרות, החלטנו לטפל באופן נקודתי בסקטור עובדי השמירה והניקיון שבו רמות השכר נמוכות ובדרך כלל אין ועדי עובדים הדואגים למעטפת רחבה של רווחה", אמר ל׳דבר׳ מנכ"ל ההסתדרות עו״ד אופיר אלקלעי, שגם נשא דברים באירוע. "בשיתוף עם ההנהלות והאיגוד המקצועי החלטנו לקיים אירועי תרבות ורווחה שבמסגרתם יקבלו העובדים סקירה ממנכ"ל החברה על פעילות החברה, סקירה של יו"ר האיגוד על פעילות ההסתדרות וגם הסבר על ההסכמים הקיבוציים והזכויות שלהם. כך נחבר אותם להוויה ההסתדרותית ונקנה ערך מוסף להשתייכותם להסתדרות". ​

ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת צוות 3 מסר בעקבות האירוע כי "אני שמח על המשך ביסוס והעמקת הקשר בין ההסתדרות לבין עובדי הסיור והמוקדים המבצעיים בישראל. שיפור רווחת העובדים ותנאי העסקתם, כפי שחתמנו בהסכם הקיבוצי בהובלת ההסתדרות, הם הדבר הנכון והראוי לעשות כלפי עובדי הענף שעובדים לילות כימים בסיוע ותרומה לביטחון אזרחי המדינה."

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!