דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
26.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 26.2°תל אביב
  • 23.1°חיפה
  • 25.7°אשדוד
  • 24.6°באר שבע
  • 23.4°אילת
  • 17.1°טבריה
  • 21.2°צפת
  • 26.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / מוקדמות יורו 2020: נבחרת ישראל ספגה הפסד כואב 3:1 באוסטריה

למרות שער ענק של זהבי שהעלה את ישראל ליתרון בדקה ה-34, הנבחרת ספגה 3 שערים ונראתה לא טוב במחצית השנייה | לאחר 4 משחקים ללא ניצחון, לא נותר סיכוי להעפיל ליורו | ביום ג' תשחק הנבחרת בבאר שבע מול לטביה

נבחרת ישראל מול אוסטריה במוקדמות גביע אירופה, 10 באוקטובר 2019 (Photo by Thomas Pichler/SEPA.Media /Getty Images)
נבחרת ישראל מול אוסטריה במוקדמות גביע אירופה, 10 באוקטובר 2019 (Photo by Thomas Pichler/SEPA.Media /Getty Images)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל הגיעה לאצטדיון ארנסט האפל בוינה כדי לנסות ולהציל את קמפיין מוקדמות יורו 2020, לאחר ההפסד הכואב לסלובניה לפני כחודש, אבל עם הזיכרונות הטובים מהניצחון האדיר על האוסטרים 2:4 בסיבוב הקודם ב'סמי עופר'.

מהלך המשחק

המאמן אנדי הרצוג עלה ברכב עם: אופיר מרציאנו בין הקורות, אלי דסה, חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי, לואי טאהא, טאלב טוואטחה, ניר ביטון, ביברס נאתכו, מנור סולומון, ערן זהבי ומונאס דאבור.

המחצית הראשונה נפתחה בצורה טובה ונראה שהמאמן האוסטרי הכין את שחקניו היטב. כבר בפתיחת המשחק נרשמה הזדמנות ראשונה של ערן זהבי שקיבל את הכדור השתחרר מדרגוביץ’ ובעט, אך השוער האוסטרי קלט את הכדור. כעבור 15 דקות מרטין הינטרגר ניסה לאתגר את מרציאנו ומ-30 מטרים שחרר בעט מעל השער של ישראל.

בדקה ה-34 הגיע המהלך שהספסל הישראלי כל כך חיכה לו, מונאס דאבור מסר לערן זהבי, שבעט חזק מ-17 מטרים לחיבורים ופנימה, לסטאנקוביץ' לא היה הרבה מה לעשות מול טיל שכזה. 0:1 לישראל, שער מספר 10 לערן זהבי בטורניר המוקדמות. לפני השריקה למחצית, הנבחרת איבדה את היתרון. ההגנה הישראלית אפשרה לכדור עומק מצוין להגיע אל ולנטינו לזארו שנשאר לבד מול מרציאנו וכבש. 1:1 במחצית.

ערן זהבי, ישראל מול אוסטריה במוקדמות יורו 2020. 10 לאוקטובר 2019 (באדיבות: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ערן זהבי, ישראל מול אוסטריה במוקדמות יורו 2020. 10 לאוקטובר 2019 (באדיבות: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

במחצית השנייה הנבחרת נראתה חסרת ביטחון ובדקה ה-56 טעות בהגנה הישראלית אפשרה למרטין הינטרגר להשתלט על כדור ברחבה ולבעוט פנימה, אוסטריה עולה ל-2:1. נבחרת ישראל לא הצליחה לייצר איום על השער האוסטרי והרצוג הכניס את הכובש המצטיין בליגה האוסטרית שון וייסמן במקום דאבור. בדקה ה-71 ארנאוטוביץ’ קביל כדור מסוכן שבלבל את ההגנה הישראלית, אך הבעיטה שלו סחטה הדיפה נהדרת ממרציאנו. בדקה ה-88 האוסטרים חתמו את תוצאת המשחק, מרסל סביצר בעט מחוץ לרחבה, כדור שפגע קלות בטיבי וחדר פנימה, 3:1 לאוסטריה בסיום.

בעקבות ההפסד, ישראל ירדה למקום החמישי בבית והיא עם 8 נקודות, לאחר 4 משחקים ללא ניצחון. סלובניה וצפון מקדוניה עם 11 נקודות, אוסטריה שנייה עם 13 ופולין. ביום שלישי יארחו הכחולים-לבנים את לטביה באצטדיון טרנר. הנבחרת תקווה לחזור לנצח מול האחרונה בבית, למרות שאיבדה את הסיכוי להעפיל ליורו 2020.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!