דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
29.5°תל אביב
  • 30.4°ירושלים
  • 29.5°תל אביב
  • 28.7°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 35.5°באר שבע
  • 39.2°אילת
  • 34.4°טבריה
  • 29.4°צפת
  • 32.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נשים בספורט / לי פלקון לקראת המשחק מול דנמרק: "מאמינה בנבחרת, נעשה תוצאה טובה"

נבחרת ישראל תתמודד הערב (19:00) בחוץ מול דנמרק החזקה | מרבית שחקניות הנבחרת לא שיחקו מאז חודש פברואר | לי פלקון: "שמחות לחזור לשחק כדורגל, אפשר אפילו לנצח" | השחקניות העבירו מסר בגנות האלימות כלפי נשים

לי פלקון במדי נבחרת ישראל (צילום: באדיבות ההתאחרות לכדורגל בישראל)
לי פלקון במדי נבחרת ישראל (צילום: באדיבות ההתאחרות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים בכדורגל חוזרת למגרש לצמד משחקים במסגרת מוקדמות יורו 2022 שייערך באנגליה. ישראל תתמודד הערב (רביעי, 19:00) בחוץ מול נבחרת דנמרק החזקה ולאחר מכן תמריא למשחק מול גאורגיה ביום שלישי הבא. את האימון המסכם לקראת המשחק, הקדישו השחקניות להעברת מסר בגנות האלימות הגואה נגד נשים. 

את פתיחת האימון המסכם אתמול לקראת המשחק הערב בוויבורג מול דנמרק (19:00) במוקדמות אליפות אירופה 2021, הקדישו שחקניות…

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Wednesday, October 21, 2020

הנבחרת אותה מאמן גבי בורשטיין, מגיעה למשחק לאחר ששחקניות הנבחרת לא שיחקו במשחק רשמי במסגרת הליגה או הנבחרת, מאז שהליגה הופסקה בחודש פברואר. הנבחרת גם החמיצה את המשחק מול איטליה בחודש ספטמבר, בטענה של ההתאחדות לכדורגל, שלא תצליח לשוב לישראל בשל הסגר. 

"דנמרק נבחרת חזקה, אפשר לעצור אותן"

"לרב השחקניות זאת הייתה תקופה מאוד קשה. במיוחד, כאשר החליטו החלטה הזויה שלא להחזיר את ליגת הנשים" אומרת ל'דבר' שחקנית הנבחרת לי פלקון. "אנחנו מאוד שמחות לחזור לשחק סוף סוף כדורגל. מקווה שהליגה חזור בקרוב יותר מאשר מתוכנן". 

הנבחרת הדנית, מולה הפסידה בסיבוב הקודם 3:0, נחשבת לאחת הטובות ביבשת. שתי הכוכבות שלה, פרניל הארדר מצ'לסי ונאדיה נדים מפריז סן ז'רמן כבר החלו את העונה ואיתן הנבחרת של גבי בורשטיין תצטרך להתמודד.

לי פלקון במדי נבחרת ישראל מול נבחרת גאורגיה במוקדמות יורו 2021 (בהתאחדות לכדורגל בישראל)
לי פלקון במדי נבחרת ישראל מול נבחרת גאורגיה במוקדמות יורו 2021 (בהתאחדות לכדורגל בישראל)

מה למדתן מהמשחק הקודם מול דנמרק?
"אני אישית לא שיחקתי, כי הייתי פצועה. זאת נבחרת מאוד פיזית שבהחלט צריך לעמוד מולה בצורה טובה מאוד כאשר הן מנסות למצוא את הדרך להגיע לשער. יש להן שחקניות מאוד טובות, אבל אפשר לעצור אותן ולשחק מולן כדורגל". 

פלקון כבשה את שער הניצחון המפתיע מול נבחרת דנמרק, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2015. בעקבות הניצחון, חתמה בקבוצת ברונדבי הדנית והחלה את הקריירה בחו"ל, שנמשכה בגרמניה ובאוסטרליה. 

איך ההרגשה לחזור ולשחק מולן?
"בהחלט משהו מרגש. זה היה משחק שהכל התחבר לי ברמה האישית וזאת הייתה יריית פתיחה לקריירה הבינלאומית. אני מאוד מחכה למשחק הזה. במיוחד שבשבילי זה בעצם סיום החזרה מהפציעה שלי. בהחלט התקופה שהיינו בחוץ ולא שיחקנו הייתה מאוד קשה. יהיה לנו קשה לשחזר את הניצחון ההוא, אך אני מאמינה שהנבחרת הזאת תעשה תוצאה טובה ואני מקווה שכקבוצה נצליח להציג יכולת טובה ואולי אפילו לנצח".

מנבחרת קנדה החזקה לישראל. ויטל כ"ץ באימון הנבחרת (צילום: אוקסנה דניסוב)
מנבחרת קנדה החזקה לישראל. ויטל כ"ץ באימון הנבחרת (צילום: אוקסנה דניסוב)

הנבחרת מציגה מאז תחילת הקמפיין כדורגל טוב ומלא אנרגיה, אך עדיין מתקשה להשיג את התוצאות הרצויות על כר הדשא. לצמד המשחקים הקרוב הוזמנו לראשונה 6 שחקניות חדשות, בניהן צמד הליגיונריות הצעירות אירנה קוזנצוב ורעות מיכאלי, שמשחקות העונה בליגה הקפריסאית.

לצידן, ישראל זוכה לחיזוק מרשים מאוד מעבר לים עם הצטרפותה של שחקנית הקישור ויטל כץ בת ה-20 שנולדה בארץ, עברה בגיל צעיר עם משפחתה לקנדה ובשנים האחרונות הייתה חלק משמעותי מהנבחרות הצעירות של קנדה, כולל השתתפות באליפויות העולם לנערות עד גיל 17 ו-20. 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!