דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל: נבחרת ישראל תפתח את מוקדמות המונדיאל עם 5,000 אוהדים בבלומפילד

הנבחרת תשחק מחר (ה') מול דנמרק החזקה וביום ראשון מול סקוטלנד | ערן זהבי: "התגעגענו לקהל, נצטרך לדחוף את עצמנו לקצה גבול היכולת"

ערן זהבי ומואנס דאבור חוגגים שער מול סקוטלנד בליגת האומות (Andrew Milligan/PA via AP)
ערן זהבי ומואנס דאבור חוגגים שער מול סקוטלנד בליגת האומות (Andrew Milligan/PA via AP)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל תפתח מחר (חמישי, 19:00, שידור ישיר ב'כאן 11') את הופעתה במוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר, כשתפגוש באצטדיון בלומפילד את נבחרת דנמרק וביום ראשון (21:45) תפגוש את סקוטלנד. 5,000 אוהדים בעלי תו ירוק יורשו להיכנס לבלומפילד.

במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול אמר מנור סולומון, שחקנה של שחטאר דונצק, שמגיע בכושר נהדר לאחר שכבש את שערו התשיעי העונה: "אני רוצה להביא את היכולות שלי לנבחרת. הראיתי את זה בקמפיין האחרון ואני רוצה להשתפר, להוסיף ולתרום עוד כדי שנוכל לצבור נקודות ולנצח משחקים. ככל שאני צובר יותר ניסיון אהיה יותר משמעותי".

מנור סולומון כובש במדי נבחרת ישראל. "רוצה להביא את היכולת שלי לנבחרת" (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מנור סולומון כובש במדי נבחרת ישראל. "רוצה להביא את היכולת שלי לנבחרת" (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

ערן זהבי, כוכב פ.ס.וו אינדהובן, התייחס לחזרת הקהל: "התגעגענו לנבחרת, לבלומפילד עם 5,000 צופים אז אני מתרגש". על תחילת הקמפיין אמר: "אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק ולשפר את הניקוד והדירוג שלנו, ככל שנתקדם עם הדרך הזו אז אולי הבן אדם הלא ריאלי, שזה אני כשזו ההזדמנות אולי האחרונה שלי, אצליח להפתיע עם החלומות האלה".

זהבי התייחס למשחק הקשה מול דנמרק: "אנחנו הולכים להתמודד מול נבחרת מצוינת, ככה שלבוא ולהגיד שאנחנו פייבוריטית ויהיה קל זה לא, כי יהיה מאוד קשה ונצטרך לדחוף את עצמנו לקצה גבול היכולת ולעשות את הדברים הכי טוב שאנחנו יכולים".

ערן זהבי לאחר כיבוש השער מול נבחרת לטביה, מוקדמות יורו 2020. "התגעגענו לנבחרת, לבלומפילד עם 5,000 צופים" (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ערן זהבי לאחר כיבוש השער מול נבחרת לטביה, מוקדמות יורו 2020. "התגעגענו לנבחרת, לבלומפילד עם 5,000 צופים" (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

נבחרת דנמרק תבוא למשחק מעודדת מכך שכריסטיאן אריקסן, הכוכב של אינטר האיטלקית, נחת בישראל וייכלל בסגל הדני במשחק מול ישראל. אריקסן היה בספק גדול למפגש בעקבות התפרצות קורונה בקבוצתו, שהובילה לדחיית משחק הקבוצה בסוף השבוע ולהוראה מהרשויות באיטליה שעל כל שחקני הקבוצה להיכנס לבידוד.

סגל נבחרת ישראל

שוערים: אופיר מרציאנו (היברניאן), בוריס קליימן (וולוס), איתמר ניצן (בית"ר ירושלים). הגנה: אלי דסה (ויטסה ארנהם), חאתם עבד אלחמיד (הפועל באר שבע), עופרי ארד (מכבי חיפה), אוראל דגני (בית"ר ירושלים), איתן טיבי (מכבי תל אאביב), אור בלוריאן (מכבי פתח תקוה), ג'ואל אבו חנא (זוריא), מאור קנדיל (מכבי תל אביב), סאן מנחם (מכבי חיפה).

קישור: דור פרץ (מכבי תל אביב), ניר ביטון (סלטיק), מוחמד כנעאן (מ.ס. אשדוד), ביברס נאתכו (פרטיזן בלגרד), נטע לביא (מכבי חיפה), מוחמד אבו פאני (מכבי חיפה), דולב חזיזה (מכבי חיפה), מנור סולומון (שחטאר דונייצק), אייל גולסה (מכבי חיפה). התקפה: שון וייסמן (ויאדוליד), מונס דאבור (הופנהיים), ערן זהבי (פ.ס.וו איינדהובן), ליאל עבדה (מכבי פתח תקוה).

הדרך למונדיאל

ישראל הוגרלה לבית מספר 6 עם: דנמרק, אוסטריה, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה. כל נבחרת שתסיים ראשונה בביתה תעפיל למונדיאל. עשר הסגניות תתמודדנה עם שתי הנבחרות אשר השיגו את המאזן הטוב ביותר בליגת האומות ולא הצליחו לסיים בשני המקומות הראשונים בבתים של מוקדמות המונדיאל. 12 הנבחרות הללו יתמודדו בפלייאוף על שלושה כרטיסים נוספים לטורניר הגמר.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!