דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

עובדי בזק בינלאומי יפגינו מול ביתו של יו"ר בזק במחאה על הכוונה לפרק את החברה

יו"ר ועד עובדי החברה לימור ליברמן-לביא: "הנהלת החברה נוקטת מדיניות של הסתרה וחוסר יושרה במגעים אתנו, לא ניתן יד למתווה שיפגע ב-1,300 עובדי החברה"

הפגנת עובדי בזק בינלאומי. (צילום: יח״צ).
הפגנת עובדי בזק בינלאומי. (צילום: יח״צ).
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

עובדי בזק בינלאומי יפגינו מחר (שישי) מול ביתו של יו"ר בזק גיל שרון בתל אביב, במחאה על כוונת החברה האם לפרק את בזק בינלאומי ולפזר את פעילותה בין שלוש חברות שונות.

"הנהלת החברה נוקטת מדיניות של הסתרה וחוסר יושרה במגעים אתנו" אמרה יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, לימור ליברמן-לביא. "ההנהלה יודעת שאנו פתוחים לקיום דיון ענייני, אך לצערי בוחרת לנקוט בצעדים חד-צדדיים במקום בהידברות עם העובדים, ופוגעת מדי יום בחברה ובעובדים".

"אנחנו יוצאים להפגין כדי להבהיר לדירקטוריון החברה ולגיל שרון העומד בראשו, שלא ניתן יד לכל מתווה שיפרק את בזק בינלאומי ויפגע בכ-1,300 עובדי החברה המסורים ובני משפחותיהם. מקום עבודתנו אינו הפקר, וכפי שהוכחנו בעבר לא נהסס לנקוט בכל האמצעים והכלים שברשותנו, לרבות צעדים ארגוניים מרחיקי לכת, על מנת להיאבק בתוכניות ההנהלה. הפגנות, עיצומים וסכסוך עבודה הם רק ההתחלה. נמשיך להיאבק על עתידה של בזק בינלאומי ונגד הפגיעה המתמשכת בעובדי החברה המסורים".

מוקדם יותר השבוע פנה יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לעובדי בזק בינלאומי במכתב והבהיר כי ההסתדרות עומדת מאחורי מאבקם כנגד פירוק החברה.

לפני כשבועיים הודיעה בזק לבורסה שהיא בוחנת אפשרות לסגור את חברת בזק בינלאומי ולפזר את עובדיה בין שלוש חברות שונות. על פי הודעת בזק, החברה צפויה להיות מאוחדת אל תוך חברת yes (בכפוף לאישור רגולטור), כשקודם לכן תופרד ממנה חטיבת האינטגרציה העוסקת בעיקר בפרויקטים של אבטחת מידע, סיסטם, ענן ועוד ללקוחות עסקיים גדולים, לתאגיד נפרד. עוד ציינה החברה שבכוונתה לספק שירותי מטה מסוימים לחברות הבנות השונות באמצעות חברת פלאפון, מה שצפוי להשפיע על יחידות המטה בבזק בינלאומי וב-yes.

בעקבות ההודעה, פתחו עובדי החברה בעיצומים, ונעצר קידומו של 'פרויקט אלפא' להגברת הסינרגיה בין החברות הבנות של בזק, ובכלל זאת הפסקת העברת מידע לחברות האחרות, הפסקת מכירתם של כרטיסי SIM, עצירה של השקת מוצרים חדשים הקשורים לחברות האחיות, מכירת חבילת טריפל בכל המוקדים ועצירת הקמתה של רשת התקשורת המשולבת לחברות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!