דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל: ברצלונה וצ'לסי עלו לגמר ליגת האלופות

הספרדיות ניצחו 1:2 בגומלין את פ.ס.ז' מצמד של לייקה מרטנס | אלופת אנגליה גברה 1:4 על באיירן מינכן ועלתה לראשונה בתולדותיה לגמר, שייערך ב-16 במאי בגטבורג

שחקניות ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות לנשים בכדורגל מול פ.ס.ז' (צילום: AP Photo/Joan Monfort)
שחקניות ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות לנשים בכדורגל מול פ.ס.ז' (צילום: AP Photo/Joan Monfort)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ברצלונה וצ'לסי ייפגשו בגמר ליגת האלופות לנשים בכדורגל. ברצלונה ניצחה בצהריים (ראשון) בחצי הגמר 1:2 את פריז סן ז'רמן וצ'לסי גברה 1:4 על באיירן מינכן, בדרך להעפלה ראשונה בתולדותיה לגמר הטורניר. משחק הגמר ייערך ב-16 במאי בגטבורג שבדיה.

ברצלונה 2 – פריז סן ז'רמן 1 (2:3 בסיכום הכללי)
פ.ס.ז' הגיעה לצמד המשחקים מול ברצלונה, לאחר שהדיחה ברבע הגמר את האלופה בחמש השנים האחרונות, ליון. ברצלונה הגיעה לחצי הגמר לאחר שהדיחה את מנצ'סטר סיטי החזקה והצליחה להבקיע שער חוץ חשוב בתיקו 1:1 במשחק הראשון בין שתי הקבוצות.

ברצלונה עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-8, לילה אואהבי מסרה כדור עומק ללייקה מרטנס ההולנדית שניצלה את המהירות שלה באגף, נכנסה לתוך הרחבה והכניעה בבעיטה אדירה לפינה הנגדית את שוערת פ.ס.ז', כריסטיאן אנדלר.

בדקה ה-31 קרוליין גראהם הנסן קיבלה כדור בצד ימין, העבירה כדור רוחב לפינה השמאלית למרטנס שהבקיעה מקרוב את השער השני שלה במשחק. בדקה ה-34 פ.ס.ז' צימקה את התוצאה, מארי אנטואנט קאטוטו כבשה לאחר כדור קרן.

שחקניות ברצלונה חוגגות את העלייה לגמר ליגת האלופות לנשים בכדורגל (צילום: AP Photo/Joan Monfort)
שחקניות ברצלונה חוגגות את העלייה לגמר ליגת האלופות לנשים בכדורגל (צילום: AP Photo/Joan Monfort)

בדקה ה-59 הזדמנות טובה של פ.ס.ז', בסיום ההתקפה רמונה בכמן בעטה מצד ימין, אך השוערת סנדרה פאנוס עצרה את הבעיטה. לברצלונה היו עוד שתי הזדמנויות טובות לשער, כדור לקורה של ג'ניפר הרמוסו והצלה של השוערת באחת על אחת מול אושואלה בדקה ה-90.

צ'לסי 4 – באיירן מינכן 1 ( 3:5 בסיכום הכללי)
באיירן מינכן הגיעה עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון. בדקה ה-11 צ'לסי עלתה ליתרון, פראן קירבי הוציאה מתפרצת, השלימה דאבל פס עם סאם קר וכבשה את השער מתוך הרחבה. בדקה ה-29 כדור קרן של באיירן נהדף מחוץ לרחבה לשרה זדרזיל שבעטה כדור אדיר והשוותה את התוצאה.

בדקה ה-43 צ'לסי החזירה את היתרון. ג'י סו-יון בעטה כדור חופשי לתוך חומת באיירן. הכדור החוזר הגיע אליה והפעם הבעיטה שלה הלכה לפינה השמאלית ופנימה. בדקה ה-84 ג'סיקה קרטר הגביהה כדור חופשי לרחבת באיירן ופרניל הארדר נגחה את הכדור פנימה. בדקה ה-95 ארין קאטברט יצאה להתקפה מתפרצת ובישלה את השער השני במשחק לפראן קירבי שנותרה לבד מול שער ריק, לאחר ששוערת באיירן עלתה להתקפה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!