דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"ח בניסן תשפ"ד 06.05.24
23.6°תל אביב
  • 17.3°ירושלים
  • 23.6°תל אביב
  • 19.0°חיפה
  • 24.2°אשדוד
  • 21.9°באר שבע
  • 28.6°אילת
  • 23.3°טבריה
  • 14.1°צפת
  • 23.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורסל: קפטנית נבחרת ישראל עדן רוטברג, חתמה בליאז' הבלגית

כוכבת הדאבליסטית מכבי עירוני רמת גן ושחקנית העונה בליגת העל לנשים, תשחק בעונה הקרובה בליגה הבלגית: "שמחה ומאושרת לסיים את השנה המאתגרת בדאבל ולפתוח דף חדש במדינה אחרת"

עדן רוטברג ממכבי עירוני רמת גן מול אליצור חולון  (צילום: מנהלת ליגת העל לנשים)
עדן רוטברג ממכבי עירוני רמת גן מול אליצור חולון (צילום: מנהלת ליגת העל לנשים)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שחקנית מכבי עירוני רמת גן, עדן רוטברג, שהשלימה ביום שישי זכייה בדאבל, חתמה בקבוצת ליאז' פנתרס מהליגה הבלגית ותשחק בשורותיה בעונת 2021/22.

רוטברג (22, 1.70 מטר), שיחקה שש עונות בליגת העל בחמש קבוצות: אליצור חולון, זיכרון יעקב/מעגן מיכאל, שתי עונות ברמת השרון, אליצור רמלה ומכבי רמת גן. בנוסף, היא נבחרה לשחקנית המצטיינת בגמר הגביע ובמשחק המכריע בסדרת הגמר נגד מכבי אשדוד, ומונתה לקפטנית נבחרת ישראל.

טל לב ועדן רוטברג ממכבי עירוני רמת גן עם צלחת האליפות . (צילום: מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
טל לב ועדן רוטברג ממכבי עירוני רמת גן עם צלחת האליפות . (צילום: מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

כוכבת רמת גן סיימה את העונה האחרונה עם 13 נקודות, 5 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים, 40% לשלוש ו-83% מקו העונשין ב-36 דקות בממוצע למשחק. בגמר גביע המדינה התעלתה עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים בניצחון 72:73 על אליצור רמלה.

לאחר הזכייה באליפות אמרה רוטברג: "אני שמחה ומאושרת לסיים את השנה המאתגרת בדאבל, חוויה שעדיין לא חוויתי כדוגמתה. זכיתי להיות חלק מצוות מקצועי ובעיקר אנושי שתמך ופרגן לאורך כל קריירת הכדורסל שלי, ובמיוחד בעונה האחרונה. אני בטוחה שכל מה שנרקם יהיה רק התחלה להמשך מופלא של הצלחות רבות במועדון ובכדורסל הנשים בישראל. תודה שוב לכל מי שתמך ותומך בי, מבטיחה לייצג את מדינתנו האהובה בכבוד".

ליאז' סיימה במקום הרביעי בליגה הבלגית בעונה שעברה, ותשתתף במשחקי היורוקאפ בעונה הבאה. מאמן ליאז', שחקן העבר פייר קורנייה בן ה-57, משמש בתפקידו בשמונה העונות האחרונות ברצף. קורנייה הוא גם עוזר מאמן נבחרת בלגיה, אשר תשתתף הקיץ הן באליפות אירופה והן בטורניר האולימפי בטוקיו, יפן. הליגה בבלגיה שייכת לדרג ביניים בכדורסל האירופי, ואמורה לאפשר לה להתבלט ולשמש כשחקנית מרכזית מהרגע הראשון. רוטברג העדיפה את הקבוצה הבלגית על פני הצעות נוספות שקיבלה מגרמניה ומשבדיה.

עדן רוטברג במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
עדן רוטברג במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)

על החתימה בליאז' הוסיפה רוטברג: "אני נרגשת ושמחה לפתוח דף חדש שיש בו גם המשך לקריירה וגם התחלה חדשה במדינה אחרת, כדורסל אחר, סביבה ואנשים אחרים. אני בטוחה שנוכל למצוא מן המשותף וביחד להביא את הקבוצה לגבהים חדשים ומאמינה תמיד שקבוצה מאוזנת שהחלק המנטאלי שלה עוצמתי, אפילו השמיים הם לא הגבול בשבילה. מאחלת לנו הצלחה ושנה מופלאה".

המנהל המקצועי של ליאז', כריסטיאן גראנדרי והמאמן קורנייה, אמרו בהודעת המועדון: "אנו שמחים לקבל בברכה את עדן רוטברג לקבוצתנו, ובטוחים כי היא תתרום לנו מכישרונה במהלך העונה הקרובה. רוח הלחימה שלה והאנרגיות שהיא מביאה למגרש ידחפו את הקבוצה שלנו לצמרת הליגה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!