דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל: קרית גת ניצחה 1:2 את עמק חפר וזכתה בגביע המדינה

800 צופים באצטדיון המושבה בפ"ת ראו האלופה הטרייה זוכה בתואר שלישי העונה | נגו מבלאק כבשה צמד לקרית גת ונועה סלימהוגיץ' צימקה לזכות עמק חפר

מ.ס. קרית גת זוכה בגביע המדינה בכדורגל ומשלימה עונה עם שלושה תארים (צילום: קובי אליהו ההתאחדות לכדורגל)
מ.ס. קרית גת זוכה בגביע המדינה בכדורגל ומשלימה עונה עם שלושה תארים (צילום: קובי אליהו ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס קרית גת היא מחזיקת גביע המדינה בכדורגל לעונת 2020/21. 800 צופים באצטדיון המושבה בפ"ת ראו את האלופה הטרייה מנצחת 1:2 את מכבי בנות עמק חפר מצמד של נגו מבלאק, נועה סלימהוגיץ' כבשה לזכות עמק חפר. בדרך לגמר גברה קרית גת על מכבי חדרה, מ.כ.נ. רמת השרון ובנות נתניה. קרית גת השלימה תואר שלישי העונה לאחר שזכתה גם בגביע אתנה.

המשחק החל עם לחץ של קרית גת במרכז השדה, עמק חפר ניסתה לצאת עם התקפות מתפרצות בהובלת נועה סלימהוג'יץ וקורל חזן. בדקה ה-12 הזדמנות ראשונה במשחק של עמק חפר, טירני וילטשיר ניצלה טעות בהגנת קרית גת, אך הבעיטה שלה לא הלכה למסגרת.

בדקה ה-19 עמק חפר המשיכה להיות מסוכנת יותר, קורל חזן העלתה כדור לרחבה למריאן עווד שכמעט וכבשה. בצד השני, דן אביטל מסרה לפרירה בין שתי שחקניות, שנכנסה מאגף שמאל לרחבה, אך בעטה מעל השער. בדקה ה-28 חטיפה של וילטשיר להגנת עבירה על סף הרחבה מצד ימין, עווד בעטה מעט מעל המשקוף. 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ אדיר של קרית גת ובדקה ה-50 נשרק פנדל לזכות קרית גת, עדן אביטל הוכשלה ברחבה לאחר מבצע אישי. נגו מבלאק בעטה את הפנדל ימינה, אך שוערת עמק חפר, פורטונה רובין, זינקה נהדר והדפה את הבעיטה. 

מ.ס. קרית גת מול בנות עמק חפר בגבר גביע המדינה (צילום: קובי אליהו ההתאחדות לכדורגל)
מ.ס. קרית גת מול בנות עמק חפר בגבר גביע המדינה (צילום: קובי אליהו ההתאחדות לכדורגל)

בדקה ה-68 פרירה העלתה כדור קרן, קארין רחמים נגחה למרכז השער, אך רובין שוב הייתה במקום וקלטה את הכדור. בדקה ה-71 פרירה מסרה מאגף ימין לתוך הרחבה לנגו מבלאק, שהשתחררה ובעטה כדור חזק פנימה. בדקה ה-72 סלימהוג'יץ עם דריבל לאמצע ובעיטה מ-30 מטר, אך השוערת עמית ביילין הדפה לקרן. 

בדקה ה-86 נגו מבלאק עם מבצע אישי בתוך הרחבה, הבקיעה את שערה השני במשחק עם בעיטה אלכסונית חזקה מתוך הרחבה. בדקה ה-88 נועה סלימהוג'יץ בעטה כדור קשתי מחוץ לרחבה וצימקה את התוצאה. השער לא הספיק לעמק חפר שלא הצליחה להשוות עד סיום המשחק. 

מ.ס. קרית גת זוכה בגביע המדינה בכדורגל (צילום: קובי אליהו ההתאחדות לכדורגל)
מ.ס. קרית גת זוכה בגביע המדינה בכדורגל (צילום: קובי אליהו ההתאחדות לכדורגל)

אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״ברכות למועדון ספורט קרית גת על עונת שיא שהניבה זכייה בכל תואר אפשרי – גביע אתנה, אליפות המדינה וגביע המדינה. המשחק האיכותי והמותח, הרבה בזכות יריבה נחושה בדמות מכבי בנות עמק חפר, היה תעודת כבוד לכדורגל הנשים״

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!