סלקום איבדה כ-11,500 מנויים בחודש מאי, בעוד שאר החברות הגדולות רשמו עלייה בכמות הלקוחות. בחישוב ההפרש בין מספר הלקוחות שעזבו לבין לקוחות חדשים שהצטרפו, הובילה הוט מובייל בכמות המצטרפים עם 5,800 לקוחות חדשים. לפרטנר נוספו 4,600 לקוחות, לפלאפון 2,500, ולאקספון 700 לקוחות.
בדומה לסלקום, גם בחברת גולן טלקום ורמי לוי סלולר היו יותר עוזבים ממצטרפים, אך פחות מסלקום: גולן איבדה 1,700 לקוחות ורמי לוי 400.
סלקום משרתת כ-3.2 מיליון לקוחות ורשמה רווח נקי בן 7 מיליון שקלים ברבעון האחרון. היא אף זכתה לרווח חד-פעמי של 14 מיליון שקלים בעקבות עסקת הוט – איי.בי.סי, ולעליה גדולה ברווח התפעולי בשנה שעברה, מ-18 ל-50 מיליון שקלים. זאת בעקבות איחוד הרווחיות התפעולית של חברת גולן טלקום, אותה רכשה.
עם זאת, לסלקום יש חוב שעומד על 3 מיליארד שקלים, ואם היא מדשדשת בשיעורי רווחיות נמוכים או אף בהפסד קל, קשה יותר להחזיר או למחזר אותו. בנוסף, החברה סובלת מירידה בתשלומים הקשורים בתיירות, כגון נדידה בין לאומית, בעקבות משבר הקורונה. זאת בדומה לשאר חברות הסלולר.
אם קצב העזיבה ייעצר, הרי שלא מדובר באיום על עתידה הכלכלי. הירידה במספר הלקוחות נגרמה ככל הנראה בשל המחאה שהתעוררה נגדה, לאחר אסיפת העובדים שקיימה במקביל לשביתה בחברה הערבית. החברה הסבירה שאין קשר בין אסיפת העובדים לשביתה, ושמדובר בשגיאה בעיתוי.