נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות בתחרות גביע האתגר הנערכת במינסק. בתרגיל המשולב (חישוקים ואלות), זכו המתעלמות במדליית הזהב לאחר שצברו 45.50 נקודות ודורגו בראש הפודיום לפני בולגריה ואוזבקיסטן. בתרגיל חמישה כדורים הנבחרת דורגה שנייה עם ציון של 47.0 נקודות. זו המדליה השלישית של הנבחרת בתחרות אחרי שאתמול זכתה בזהב בקרב-רב.
הנבחרת כוללת את: אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טלגין, נטלי רייץ, קארין וקסמן. מאמנות: אירה ויגדורצ'יק, רחלי פיגה-ויגדורצ'יק ונועה קדוש.
ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) עלתה היום ל- 4 גמרים (חישוק, כדור, אלות, סרט) וזכה במדליית הארד בתרגיל האלות, לאחר שקיבלה ציון 26.150 אשר הציב אותה במקום השלישי. עדי כץ (מכבי ת"א) השתתפה גם היא בגמר האלות וסיימה במקום השישי בגמר חישוק קיבלה ניקול ציון 25.50 (מקום 5), בכדור קיבלה ציון 25.90 (מקום 5), בסרט 21.100 (מקום 5).



