דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בתמוז תשפ"ו 27.06.26
25.2°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 25.2°תל אביב
  • 24.3°חיפה
  • 23.8°אשדוד
  • 22.5°באר שבע
  • 29.8°אילת
  • 23.0°טבריה
  • 18.6°צפת
  • 23.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
התעמלות אמנותית

התעמלות אמנותית: שתי מדליות לנבחרת ישראל וארד לניקול זליקמן

המתעמלות סיימו ראשונות בתרגיל המשולב ודורגו במקום השני בתרגיל חמישה כדורים, בתחרות גביע האתגר במינסק | ניקול זליקמן העפילה לארבעה גמרים וסיימה במקום השלישי בגמר האלות

נבחרת ההתעמלות האמנותית עם המדליות בתחרות במינסק (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
נבחרת ההתעמלות האמנותית עם המדליות בתחרות במינסק (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות בתחרות גביע האתגר הנערכת במינסק. בתרגיל המשולב (חישוקים ואלות), זכו המתעלמות במדליית הזהב לאחר שצברו 45.50 נקודות ודורגו בראש הפודיום לפני בולגריה ואוזבקיסטן. בתרגיל חמישה כדורים הנבחרת דורגה שנייה עם ציון של 47.0 נקודות. זו המדליה השלישית של הנבחרת בתחרות אחרי שאתמול זכתה בזהב בקרב-רב.

הנבחרת כוללת את: אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טלגין, נטלי רייץ, קארין וקסמן. מאמנות: אירה ויגדורצ'יק, רחלי פיגה-ויגדורצ'יק ונועה קדוש.

ניקול זליקמן (מכבי תל אביב) עלתה היום ל- 4 גמרים (חישוק, כדור, אלות, סרט) וזכה במדליית הארד בתרגיל האלות, לאחר שקיבלה ציון 26.150 אשר הציב אותה במקום השלישי. עדי כץ (מכבי ת"א) השתתפה גם היא בגמר האלות וסיימה במקום השישי בגמר חישוק קיבלה ניקול ציון 25.50 (מקום 5), בכדור קיבלה ציון 25.90 (מקום 5), בסרט 21.100 (מקום 5).

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!