דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

דרוקר הוצג כמאמן נבחרת הנשים בכדורסל: "נעשה הכל כדי להגיע מוכנים לאליפות אירופה"

מאמנה החדש של הנבחרת קיים מסיבת עיתונאים ראשונה מאז נכנס לתפקיד | שרון דרוקר: "יש פה דור צעיר שרוצה לגדול ולהצליח, נעשה הכל כדי לתת את התנאים הכי טובים להצלחה"

מימין: עמירם הלוי, שרון דרוקרן ואורנית שוורץ, במסיבת עיתונאים לקראת קמפיין אליפות אירופה לנשים בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
מימין: עמירם הלוי, שרון דרוקרן ואורנית שוורץ, במסיבת עיתונאים לקראת קמפיין אליפות אירופה לנשים בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מאמנה החדש של נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל, שרון דרוקר, קיים היום מסיבת עיתונאים ראשונה מאז נכנס לתפקיד, לקראת חלון המשחקים של חודש נובמבר. "להיות מאמן לאומי של נבחרת ישראל זה כבוד, ללבוש את הגופיה של הנבחרת זה כבוד וברגע שקיבלתי את זה אני אעשה את כל מה שאני יכול בשביל להוביל את הנבחרת להצלחה", אמר דרוקר.

"אני שמח להיות פה ולהגיד תודה לכל האנשים שגרמו לזה לקרות. זו פעם ראשונה שלי כמאמן לאומי באגף הנשים", אמר דרוקר בפתח דבריו. "היו לי לבטים אם לקחת על עצמי את האתגר הזה ואני חושב שאנחנו עומדים בפני תקופה חשובה לכדורסל הנשים. מאז שקיבלתי את התפקיד אני בפגישות מרתוניות עם כל האנשים בענף, בעיקר עם השחקניות שרציתי לדבר עם כל אחת מהן, כדי לדעת ולהכיר את כל הבעיות ואת כל הדברים הטובים וגם להציג בפניהם את תכנית הפעולה של האיגוד שהולכת להיות פעילה גם תוך כדי העונה וגם בקיץ. המטרה היא שיהיה להם אבא באיגוד הכדורסל".

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)

דרוקר הוסיף: "יש פה דור צעיר שרוצה לגדול ולהצליח, אנחנו נעשה הכל כדי לתת את התנאים הכי טובים שילמדו ויצליחו. הבנות לתחושתי מאוד נרגשות ורוצות, הן גם זקוקות לתמיכה ולהכוונה ולתשומת לב ואנחנו ניתן להן את זה על בסיס יומיומי. אני אנסה להביא מהנסיון שלי שיטעמו ויראו כמה שיותר קבוצות אירופיות, הדברים האלו יוכלו לתת לבנות המון כדי להפוך אותן לשחקניות טובות יותר. התחיל תהליך של שחקניות שמשחקות באירופה ובקולג', כולי תקווה שהענף יוכל לתת את הקפיצה קדימה".

דרוקר נשאל האם יבסס את הנבחרת על עדן רוטברג, הכוכבת הגדולה של הכחולות-לבנות ומי שמשחקת בליאז' הבלגית. "ראיתי את עדן רוטברג ושוחחתי איתה, היא תגיע מיד בתום המשחק האחרון בבלגיה לקמפיין שלנו", אמר המאמן. "היא שחקנית מרכזית וכדורסל זה לא טניס וג'ודו אלא ענף קבוצתי. המטרה היא לשחק קשוח ויחד, לשחק עד הסוף ואני מקווה שהגישה הזו תביא אותנו לנבחרת. אנחנו צריכים להתחבר אחת עם השניה".

עדן רוטברג במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
עדן רוטברג במדי נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל נשים מול שבדיה (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)

ישראל תארח את אליפות אירופה ב-2023, למרות זאת נבחרת הנשים תשחק גם כן במוקדמות והוגרלה לבית עם שבדיה ולטביה, אותה תפגוש כבר בחודש הבא. "יש לנו ב-11 לנובמבר משחק מול לטביה ונעשה הכנה הכי טובה שאפשר. נלמד מהר, נגבש שיטה ולאחר מכן יהיה לנו הרבה יותר זמן להתכונן", אמר דרוקר.

"בקשר למתאזרחת, אנחנו מודעים לאפשרויות ונעשה את החישובים שלנו מה אנחנו רוצים וצריכים. אם נראה שזה משהו שיכול לקרות, האיגוד יעשה את כל מה שצריך כדי שנופיע הכי חזק והכי טוב".

שרון דרוקר. מאמן נבחרת הנשים בכדורסל (צילום: פלאש90)
שרון דרוקר. מאמן נבחרת הנשים בכדורסל (צילום: פלאש90)

במסיבת העיתונאים נכחו גם יו"ר הועדה המקצועית לכדורסל נשים באיגוד, אורנית שוורץ ויו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי. "איגוד הכדורסל בשנים האחרונות עושה כל מאמץ על מנת לקדם את הכדורסל הנשי בישראל. זה לא סוד שמצבנו לא מזהיר בלשון המעטה", אמר הלוי הצלחנו לארח שני בתים של אליפות אירופה ב-2023 כי אני רואה בזה הזדמנות לדחוף את הענף קדימה, וחשבנו לגייס למשימה הזו מאמן בעל שיעור קומה ואני שמח ששרון נענה לפנייתנו. אני בטוח ששרון יעשה הכל ואנחנו נעזור לו כי זו משימה לאומית. לא נותר לי אלא לאחל לכולנו בהצלחה".

אורנית שוורץ: "אני נרגשת על ההזדמנות שניתנה לי להיות כאן ולנסות לעשות שינוי. הייתי מחוץ לענף 12 שנים וזכיתי לחזור מהדלת הראשית כדי להחזיר את הענף להשגים ולגרום לנערות צעירות לחלום על להיות כדורסלנית מצליחה. לא צריך לספר מי זה שרון, הוא לא קוסם והמטרה היא שהפרויקט הזה יצליח ושהנבחרת הצעירה שלנו תוכל להגיע באופן הטוב ביותר ליורובאסקט 2023. הרבה גורמים יצטרכו לקחת חלק ולעזור לשרון ולצוות להצליח. אני בטוחה שאיגוד הכדורסל נותן את כל המשאבים. בהצלחה לשרון, תודה לאלי רבי ולצוות שלו על הקמפיינים הקודמים".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!