דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.3°תל אביב
  • 13.0°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 14.9°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.9°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת הנשים בכדורגל תפגוש את גרמניה החזקה, קארין סנדל: "יהיה משחק לחימה"

ישראל תעלה היום (ה') למשחק הראשון מבין שניים מול גרמניה, הנחשבת לאחת הטובות בעולם | קפטנית הנבחרת: "זו נבחרת שמעלינו בכמה רמות, ניתן את ה-100 אחוז שלנו וננסה לייצר כדורגל טוב וחיובי"

נבחרת הנשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל תארח היום (חמישי, 19:00, שידור בערוץ הספורט), באצטדיון המושבה בפתח תקווה את נבחרת גרמניה במסגרת מוקדמות המונדיאל. שתי הנבחרות ייפגשו פעם נוספת, כבר ביום שני הבא בגרמניה.

הנבחרת המתחדשת של ישראל, עם גילי לנדאו על הקווים, מגיע למשחקה השני בטורניר המוקדמות לאחר הפסד ביתי לנבחרת פורטוגל החזקה 0:4. ישראל תחסר הפעם את קרן גור שחזרה לליגת המכללות בארה"ב, במקומה צורפה לנבחרת שי פרל ממ.כ.נ רמת השרון.

קארין סנדל: "ניתן את ה-100 אחוז שלנו וגם ננסה לייצר כדורגל טוב וחיובי" (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
קארין סנדל: "ניתן את ה-100 אחוז שלנו וגם ננסה לייצר כדורגל טוב וחיובי" (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

את הנבחרת הישראלית תוביל גם הפעם, הקפטנית קארין סנדל, כשלצידה אמורות לקחת את המושכות קורל חזן, אירנה קוזנצוב, עדן אביטל, נועה סלימהוג'יץ, טליה זומר ושרון בק, שמגיעה עם ניסיון רב שצברה בבונדסליגה.

סנדל התייחסה להכנות לקראת המשחק: "פורטוגל וגרמניה הן נבחרות שמעלינו בכמה רמות. אפשר לצפות למשחק לחימה, ניתן את ה-100 אחוז שלנו וגם ננסה לייצר כדורגל טוב וחיובי. זה שיש לנו 9 ליגיונריות זה דבר חיובי, הן משחקות ומתאמנות ברמה גבוהה ונראה את זה עוד כמה שנים קדימה".

הסגל המלא: קרן מרום, פורטונה רובין, עמית ביילין (שוערות), אירנה קוזנצוב, ירדן אוזל, ליאור אדרי, שי פרל, נועם אכטל, מיטל שרעבי, שני דוד, שחר נקב (הגנה), מאיה חיטמן, ניקול רנתיסי, קארין סנדל, מריאן עווד, מריה אלמצרי, נועה סלימהוג'יץ, עדן אביטל, אופל סופר (קישור), טליה זומר, קורל חזן, שרון בק, רחל שטיינשניידר (התקפה).

נועה סלימהוג'יץ במדי נבחרת הנשים נשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)
נועה סלימהוג'יץ במדי נבחרת הנשים נשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)

גרמניה, שזכתה בעבר בשתי אליפויות עולם רצופות ב-2003 וב-2007, מגיעה עם נבחרת צעירה יחסית שגדלה והתפתחה בשנים האחרונות. גרמניה פתחה את טורניר המוקדמות עם שני ניצחונות, 0:7 על בולגריה ו-1:5 על סרביה ומגיעה פייבוריטית ברורה לצמד המשחקים.

הנבחרת של מרטינה פוס-טקלנבורג, נמצאת בשנים האחרונות בתהליך בנייה מחדש, בעקבות ההדחות ברבע גמר היורו ב-2017 וגביע העולם ב-2019. הנבחרת משלבת שחקניות ותיקות יותר כמו שוערת צ'לסי אן-קטרין ברגר, הפליימקרית הטובה בעולם ג'ניפר מרוז'אן מריין בארה"ב ושחקנית הקישור הנהדרת של צ'לסי, מלאני לאופולץ.

נבחרת הנשים של גרמניה בכדורגל (צילום: AP/David Vincent)
נבחרת הנשים של גרמניה בכדורגל (צילום: AP/David Vincent)

לצידן, גדל ומתפתח בנבחרת דור צעיר ומוכשר שאמור להחזיר את גרמניה חזרה להתמודדות על כל התארים האפשריים. מעל כולן בולטת לנה אוברדורף בת ה-19 מוולפסבורג, הנחשבת לכישרון הכי גדול בכדורגל הגרמני.

שחקניות נוספות שעתידות לפרוץ, הן המגנה השמאלית שקה נוסקן בת ה-20 מפרנקפורט, ג'ול ברנד בת ה-19 מהופנהיים ולנה לוטווין בת ה-21 מוולפסבורג, שפתחו בהרכב במשחק האחרון. כישרון נוסף היא ג'וליה גווין בת ה-22 מבאיירן מינכן האלופה שחזרה העונה מפציעה קשה וליאה שולר בת ה-23 גם כן מבאיירן מינכן, שמגיעה בכושר מטורף, עם 6 שערים בשני המשחקים הראשונים במוקדמות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!