דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

רון לוי נבחר לקדנציה נוספת כיו"ר ועד עובדי בנק לאומי

8,200 עובדי הבנק הצביעו בבחירות, ורשימתו של לוי הכניסה את כל שבעת המתמודדים שלה והבטיחה רוב בוועד הארצי | לוי: "נקדם הסכם קיבוצי חדש שיעלה את השכר, יגדיל את מכסת הזכאים לקביעות, יקטין את העומסים בסניפים וישפר את התנאים לעובדים ואת השירות ללקוחות"

רון לוי. "הוועד יפעל לשימור ולשיפור הביטחון הכלכלי והתעסוקתי של כל העובדות והעובדים" (צילום: ישיל שלמה)
רון לוי. "הוועד יפעל לשימור ולשיפור הביטחון הכלכלי והתעסוקתי של כל העובדות והעובדים" (צילום: ישיל שלמה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

רון לוי נבחר השבוע לקדנציה נוספת בראשות ועד עובדי בנק לאומי. 8,200 עובדי הבנק הצביעו בבחירות לוועד העובדים שלשום (שני). רשימתו של רון לוי זכתה לרוב בבחירות לוועד עובדי בנק לאומי, ולוי צפוי להיבחר לקדנציה נוספת.

הבחירות לוועד בלאומי מתקיימות בכל מחוז בנפרד, ובחלוקה לוועד פקידים ולוועד מנהלים, כשכל מחוז שולח נציגים על פי גודלו לוועד הארצי (פקידים ומנהלים בנפרד). לאחר מכן בוחרים חברי הוועד הארצי את היו"ר שמייצג את כלל עובדי הבנק, פקידים ומנהלים כאחד, כשמטבע הדברים היו"ר הארצי מגיע ממגזר הפקידים שמהווה את מרבית עובדי הבנק.

לוי התמודד עם רשימתו 'ועד לביטחון לאומי' במחוז ההנהלה וקריית שירותי בנק לאומי שמונה כ-4,000 עובדים, והוא המחוז הגדול והמשפיע ביותר בבחירות לוועד. הוא זכה בכל שבעת המושבים ששולח המחוז לוועד הארצי (שמונה 18 נציגים), אף שמולו התמודדה במחוז רשימה מתחרה בת שישה מועמדים, שאף שכרה את שירותיו של ראש המוסד לשעבר דני יתום בניהול קמפיין הבחירות.

לוי נכנס לתפקידו לפני כשנה לאחר פרישתה של היו"רית הקודמת מירי רבינו. במהלך הכהונה, הוביל הוועד הנוכחי מאבק וסכסוך עבודה מול הנהלת לאומי, כשהוא טוען שההנהלה נוקטת מהלכים חד-צדדיים שפגעו בזכויות העובדים והשפיעו לרעה על שירות הלקוחות.

"תודה לאלפי עובדי לאומי על האמון ותמיכה. הכוח הוא באחדות, כבר מהיום נפעל להקים ועד חזק שייצג את כלל העובדים: נשים וגברים, צעירים וותיקים, עובדים זמניים ועובדים קבועים. הוועד יפעל לשימור ולשיפור הביטחון הכלכלי והתעסוקתי של כל עובדות ועובדי לאומי, ויבטיח את ביטחון עתיד השירות ללקוחותינו".

מהוועד נמסר שמטרתו המרכזית כעת היא לגבש הסכם קיבוצי חדש שיחליף את ההסכם הקיים שאמור לפוג בתקופה הקרובה, כשעל הפרק דרישה להעלאת שכר העובדים והמנהלים; הגדלת מכסת הקביעויות לעובדים מקצועיים ומנוסים; הקטנת העומסים בסניפים וביחידות המטה; החלת תכנית סדורה לפיתוח, הכשרה וקידומי עובדים; וצעדים נוספים שיטיבו לדבריהם לא רק עם עובדי הבנק, אלא בסופו של דבר ישפרו את השירות שניתן ללקוחותיו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!