דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון י"א באייר תשפ"ד 19.05.24
30.5°תל אביב
  • 30.0°ירושלים
  • 30.5°תל אביב
  • 26.7°חיפה
  • 28.8°אשדוד
  • 35.0°באר שבע
  • 39.2°אילת
  • 35.7°טבריה
  • 29.9°צפת
  • 32.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נורה האפטל מונתה למנהלת הטכנית של כדורגל הנשים בישראל: "מתרגשת לפתח חזון חדש"

השוויצרית תהיה אחראית בשנתיים הקרובות על פיתוח תחום הנשים ובהמשך צפויה לאמן את הנבחרת הבוגרת | האפטל: "אני משוכנעת שנוכל ליצור עתיד מזהיר המבוסס על פיתוח והעצמה של השחקניות"

נורה האפטל, המנהלת הטכנית של כדורגל הנשים בישראל (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נורה האפטל, המנהלת הטכנית של כדורגל הנשים בישראל (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נורה האפטל מונתה אתמול (ראשון) באופן רשמי למנהלת הטכנית הראשונה בהיסטוריה של כדורגל הנשים בישראל. המאמנת המוערכת משוויץ חתמה עם ההתאחדות לכדורגל על חוזה לשנתיים הקרובות עם אופציה לשנתיים נוספות.

האפטל תחל את תפקידה ב-1 בדצמבר ותהיה אחראית על פיתוח תחום הנשים בכל הגילים, מינוי הצוותים המקצועיים לנבחרות השונות, אימון הנבחרת הבוגרת, ניהול מרכזי המצוינות והאקדמיה לנשים והובלת קורסי ההדרכה וההכשרה לאימון כדורגל נשים. טרם הוחלט אם האפטל תעמוד על הקווים כמאמנת הנבחרת כבר בקמפיין הנוכחי של מוקדמות מונדיאל 2023, אותו מוביל המאמן, גילי לנדאו.

נבחרת ישראל נשים בכדורגל מול גרמניה (צילום: DFB/Maja Hitij)
נבחרת ישראל נשים בכדורגל מול גרמניה (צילום: DFB/Maja Hitij)

בעברה הייתה האפטל (38) חלק מהנבחרת הלאומית של שוויץ. ב-2015 מונתה למאמנת הנערות עד גיל 19 של שוויץ, אותה הובילה ב-2016 לחצי גמר אליפות אירופה לנערות. בעונה שעברה מונתה למאמנת קבוצת סאנד מהליגה הגרמנית והייתה באותה העונה המאמנת היחידה בבונדסליגה לנשים.

"אני מאוד מרוצה מההצטרפות שלי להתאחדות לכדורגל ונלהבת לייצג את הכדורגל הישראלי והערכים הבולטים שלו כמנהלת הטכנית החדשה וכמאמנת נבחרת הנשים. אני מודה לראשי ההתאחדות לכדורגל על האמון שנתנו בי ואני מצפה להתחיל ביחד מסע מוצלח עם הצוות החדש שלי והשחקניות", אמרה האפטל.

"אני רואה הרבה פוטנציאל בכדורגל הנשים הישראלי ואני מאוד מתרגשת לפתח חזון חדש ושאפתני בעקבות 'הדרך הישראלית'. אני משוכנעת שנוכל ליצור לכולנו עתיד מזהיר המבוסס על פיתוח והעצמה של השחקניות, המאמנים והמאמנות, השופטים והשופטות והמועדונים בישראל".

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל מול נבחרת גאורגיה במוקדמות יורו 2021 (בהתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל מול נבחרת גאורגיה במוקדמות יורו 2021 (בהתאחדות לכדורגל בישראל)

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "התחייבנו לקדם, לפתח ולטפח את כדורגל הנשים, לו אנו מאמינים יש פוטנציאל עצום בישראל, והמינוי של נורה האפטל הוא בשורה אמיתית. ההתאחדות לכדורגל השקיעה משאבים רבים בהגעתה של דמות בכירה, מקצועית ובעלת רזומה מרשים להוביל את הענף. נפגשתי עם נורה מספר פעמים וההתרשמות היא כי מדובר באשת מקצוע מהשורה הראשונה".

שינו זוארץ, יו"ר הוועדה המקצועית: "כדורגל הנשים שלנו ייהנה מתוספת כוח משמעותית ואיכותית לטובת עתיד טוב יותר. שדרת אנשי המקצוע בהתאחדות לכדורגל מעידה על השקעה גדולה ועל החשיבות הרבה שאנו מייחסים למי שהידע והיכולות שלהם יכולים לתרום לכדורגל הישראלי".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!