דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

עם 7 תארי סופרבול: טום בריידי הודיע על פרישה בגיל 44

אחד הספורטאים הגדולים אי פעם ושיאן הזכיות בסופרבול הודיע על פרישתו בפוסט בחשבון האינסטגרם: "קשה לי לכתוב את זה: הגיע הזמן שאתמקד בדברים אחרים" | הקוורטרבק סיים את קריירה מפוארת אחרי 22 עונות ב-NFL

טום בריידי מניף את גביע הסופרבול. אחד מתוך שבעה שלו (צילום: סוכנות AP).
טום בריידי מניף את גביע הסופרבול. אחד מתוך שבעה שלו (צילום: סוכנות AP).
יאיר צוקר

טום בריידי אחד הספורטאים הגדולים אי פעם הודיע הערב (שלישי) באופן רשמי על פרישה מפוטבול. הקוורטרבק בן ה-44 שיחק 22 עונות ב-NFL, בהן זכה שבע פעמים אליפות, חמש פעמים בתואר ה-MVP של הסופרבול ושלוש פעמים בתואר ה-MVP של העונה הסדירה. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם כתב בריידי: "קשה לי לכתוב את זה: הגיע הזמן שאתמקד בדברים אחרים"

הידיעה על פרישתו של בריידי פורסמה בתחילת השבוע, אבל אביו וסוכנו הכחישו את הדיווחים וטענו כי הקוורטרבק האדיר טרם קיבל הכרעה לגבי עתידו. "תמיד האמנתי שבפוטבול, זה 'אול אין', אם אתה לא מחויב להתחרות ב-100%, אתה לא תצליח והצלחה זה מה שאני מאוד אוהב במשחק שלנו", כתב בריידי.

“אני מבין שבשלב הזה של הקריירה שלי, יהיה עניין לגבי עתידי בכל פעם שתסתיים עונה. אבל השבוע, כל מה שעולה לי לראש זה הכרת התודה שיש לי לקבוצה ולאוהדים שתמכו בנו כל השנה. השנה הזו הייתה מתגמלת להפליא מבחינה אישית ומקצועית ואני מעריך את כל מי שעשה הכל כדי לעזור לצוות להשיג את המטרות שלו”.

בריידי הוסיף: “אני תמיד רוצה לנצח, אני חושב שזה היה די ברור עד עכשיו, אבל אני לא משווה הפסד לכישלון, במיוחד כשאתה יוצא ונלחם כמו שעשינו. יש כל כך הרבה מה להעריך בעונה כזו, כשאתה מוקף בשחקנים שמאמינים אחד בשני. לכל מי שהיה חלק מהשנה הזאת, תודה. אני אוהב את כולכם”.

רוב גרונקובסקי (משמאל) וטום בריידי מטמפה ביי חוגגים ניצחון בספורבול ה-55 על קנזס סיטי (צילום: AP Photo/Ashley Landis)
רוב גרונקובסקי (משמאל) וטום בריידי מטמפה ביי חוגגים ניצחון בספורבול ה-55 על קנזס סיטי (צילום: AP Photo/Ashley Landis)

בריידי הוא הכוכב הבלתי מעורער של הענף הפופולרי ביותר בארצות הברית. שישה מתוך שבעת תארי האליפות שלו הגיעו במדים של ניו אינגלנד פטריוטס, אצלה שיחק במשך שני עשורים (2000-2020) מאז שהחל את דרכו ב-NFL. את התואר הנוסף השיג במדי טמפה ביי, שהייתה בסך הכל הקבוצה השנייה שלו בליגה.

הקווטרבק מוביל את טבלת כל הזמנים של ה-NFL ביארדים ממסירות (84,500) ובמסירות לטאצ’דאון (624). הקוורטרבק הוא השחקן היחיד בתולדות הליגה שזכה ביותר מחמישה סופרבולים, כששבע האליפויות שלו מציבות אותו כשיאן הזכיות בתואר, יותר מכל שחקן וקבוצה. הוא כמובן גם היחיד שזכה חמש פעמים בתואר ה-MVP של המשחק הנצפה ביותר בארצות הברית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!