דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת הנשים בכדורגל תתמודד מול סרביה וטורקיה במוקדמות המונדיאל

ישראל תתארח אצל סרביה ביום חמישי (19:00) ובשלישי הבא תארח את טורקיה שניצחה אותה במשחק הקודם 3:2 | הנבחרת תגיע בסגל חזק, במטרה להשיג נקודות ראשונות בקמפיין לאחר שישה משחקים

נועה סלימהוג'יץ במדי נבחרת הנשים נשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)
נועה סלימהוג'יץ במדי נבחרת הנשים נשים בכדורגל מול פורטוגל במוקדמות המונדיאל (צילום: ספי מגריזו, ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל ממשיכה את הופעתה במוקדמות אליפות העולם 2023 ותקיים שני משחקים חשובים בקמפיין. הנבחרת תפגוש ביום חמישי (19:00) את נבחרת סרביה בחוץ ובשלישי הבא תארח את טורקיה באצטדיון המושבה בפתח תקווה (19:00).

ישראל תגיע למשחקה השישי במוקדמות במטרה להשיג נקודות ראשונות במסגרת הקמפיין. הנבחרת הפסידה במשחק האחרון 3:2 לטורקיה ולפני כן ספגה ארבעה הפסדים מול פורטוגל וגרמניה החזקות.

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל מול גרמניה (צילום: DFB/Maja Hitij)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל מול גרמניה (צילום: DFB/Maja Hitij)

סגל הנבחרת הישראלית כולל לא פחות מארבע שחקנית ליגת המכללות בארה"ב ושמונה שחקנית מהליגות באירופה. את הנבחרת הישראלית יובילו במשחק הקפטנית קארין סנדל ביחד עם הבלמית אירנה קוזנצוב מפוטסדאם הגרמנית, נועה סלימהוג'יץ ממילאן האיטלקית ושרון בק שמחשקת במקלן.

השחקניות שזומנו על ידי מאמן הנבחרת, גילי לנדאו: עמית כהן, קרן מרום, עמית ביילין (שוערות), מיטל שרעבי, נועם אכטל, קרן גור, אירנה קוזנצוב, שחר נקב, שני דוד, עמנואל אברהמי (הגנה), מאיה חיטמן, אופל סופר, קארין סנדל, מריאן עווד, ויטל כץ, נועה סלמהוג'יץ ועדן אביטל (קישור), טליה זומר, שרון בק, דניאל שולמן, שירה אלינב, רחל שטיינשניידר וקורל חזן (התקפה).

נבחרת ישראל נשים בכדורגל מול גרמניה (צילום: DFB/Maja Hitij)
נבחרת ישראל נשים בכדורגל מול גרמניה (צילום: DFB/Maja Hitij)

נבחרת סרביה מגיעה למשחק מול ישראל עם רצף של ארבעה ניצחונות ונקודה פחות מפורטוגל שנמצאת במקום השני בבית הישראלי.  כוכבת הנבחרת היא חלוצת באיירן מינכן ג'ובנה דמניאנוביץ, לצידה בהתקפה משחקת מיליצה מיאטוביץ׳ מרומא. שחקניות בולטות נוספות הן שחקניות הקישור ילנה קנקוביץ' מרוזנגרד השבדית ודינה בלגוייביץ' שחקנית לברקוזן. 

הנבחרת הטורקית נמצאת כרגע במקום הרביעי עם שבע נקודות, לאחר שהשיגה ניצחונות על ישראל ובולגריה והפתיעה את פורטוגל עם תיקו ביתי. ישראל המתמודדת עם הנבחרת הטורקית על המקום הרביעי בבית ותקווה להשיג נקודות חשובות מול הנבחרת שניצחה אותה בצורה דרמטית במפגש הקודם.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!