דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
29.0°תל אביב
  • 26.3°ירושלים
  • 29.0°תל אביב
  • 25.2°חיפה
  • 26.0°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 26.8°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 20.4°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

אלון חזן הוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורגל: "השחקנים יצטרכו לכבד אחד את השני"

מינויו של חזן למאמן הנבחרת קיבל את אישור ההתאחדות לכדורגל: "לנבחרת ישראל יגיעו כדורגלנים בזכות המקצועיות שלהם ושיהיו בני אדם" | המנהל המקצועי, יוסי בניון: "המטרה לייצר נבחרת שמורכבת משחקנים ותיקים וצעירים"

אלון חזן, המאמן הבא של נבחרת ישראל הבוגרת (צילום: Thorsten Wagner/Bongarts/Getty Images)
אלון חזן, המאמן הבא של נבחרת ישראל הבוגרת (צילום: Thorsten Wagner/Bongarts/Getty Images)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אלון חזן הוצג כמאמן הנבחרת הבוגרת בכדורגל. הנהלת התאחדות אישרה הבוקר (ראשון), באופן רשמי את מינויו של חזן, לאחר המלצת המנהל המקצועי, יוסי בניון. חזן, שאימן עד כה את הנבחרת הצעירה, יקבל את המושכות בניסיון להוביל את הנבחרת לטורניר יורו 2024.

ככדורגלן פעיל חזן רשם קריירה נהדרת, עם 72 הופעות בנבחרת ישראל, תארים בהפועל פתח תקוה ומכבי חיפה, ועונה בווטפורד האנגלית. הוא החל את הקריירה האימון שלו במ.ס. אשדוד ועמד על הקווים שלה כשנתיים (2006-2008). לאחר מכן התחיל לעבוד בהתאחדות לכדורגל כמאמן בנבחרות הנערים, עוזר בנבחרת הבוגרת ומאמן זמני בכמה משחקים שלה. במרץ 2021 מונה למאמן הנבחרת הצעירה.

נבחרת ישראל מול סקולטנד במוקדמות מונדיאל 2022 (צילום: AP Photo/Scott Heppell)
נבחרת ישראל מול סקולטנד במוקדמות מונדיאל 2022 (צילום: AP Photo/Scott Heppell)

חזן הוצג במסיבת עיתונאים כשלצידו יוסי בניון ויו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון. "זה מאוד מרגש", אמר חזן. "מהרגע שגיליתי שאני הבחירה של ההתאחדות ועד שהבחירה אושרה הבוקר. זה מחזיר אותי אחורה בשנים לתחילת דרכי ככדורגלן ולאחר מכן כמאמן. להיות מאמן נבחרת ישראל זאת גאווה גדולה. אתה מבין כמה המשימה הזאת חשובה ואני מקווה שמהר מאוד נצליח להתגבר על ההתרגשות ולהתמקד במשימות שלנו".

מאמן הנבחרת הטרי הוסיף: "הדבר הראשון שצריך לדאוג זה להחזיר את הקהל של הנבחרת בחזרה", אמר חזן. "הקהל הוא פקטור מאוד משמעותי עבורנו ויכול לגרום לשחקנים שלנו להעלות את הרמה שלהם. אני מאמן כבר 14 שנה בנבחרות ואפשר להבין שלאורך כל השנים היו לי שחקנים, מעולם לא התייחסתי לשחקנים לפי דת כזאת או אחרת. הזמנתי בני אדם. לנבחרת ישראל הבוגרת יגיעו כדורגלנים בזכות המקצועיות שלהם, ושיהיו בני אדם. יהיו בנבחרת כללים לכבד אחד את השני".

המנהל המקצועי יוסי בניון התייחס למינוי: "בעוד חודש אנחנו כבר אמורים לשחק בגביע האומות וזאת המטרה שלנו. המטרה לייצר נבחרת שמורכבת משחקנים ותיקים וצעירים. כששחקן כדורגל משחק טוב, אין סיבה שנסתכל על הגיל שלו. יש צעירים שמועמדים לנבחרת הבוגרת ויצטרכו להוכיח שהם ראויים לעשות את זה. הדלת פתוחה לכולם והמטרה היא לגרום להם לרצות להיות חלק מהנבחרת הזאת. אם יראו נבחרת עם אנרגיות ועם שחקנים שרוצים לשחק זאת הצלחה, עלייה לטורניר גדול זה בונוס".

תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!