דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי ח' באייר תשפ"ד 16.05.24
22.4°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 21.3°אשדוד
  • 19.8°באר שבע
  • 23.9°אילת
  • 21.3°טבריה
  • 14.7°צפת
  • 22.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליית זהב לרז הרשקו וכסף לענבר לניר בגרנד פרי זאגרב בג'ודו

הרשקו (מעל 78 ק"ג) ניצחה בגמר את מילקה זאביץ' הקרואטית וסיימה בראש הפודיום | לניר (עד 78 ק"ג) סיימה יום מרשים בהפסד לנטלי פאוול הבריטית בגמר | הנבחרת הישראלית סיימה את התחרות עם 3 מדליות

רז הרשקו (מימין), ענבר לניר והמאמן שני הרשקו עם המדליות בגרנד פרי זארגב (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
רז הרשקו (מימין), ענבר לניר והמאמן שני הרשקו עם המדליות בגרנד פרי זארגב (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מדליות זהב וכסף לנבחרת ישראל ביומו השלישי והאחרון של תחרות הגרנד פרי בזאגרב, קרואטיה. רז הרשקו זכתה הערב (ראשון) במדליית הזהב בסיום יום מרשים הכולל ארבעה ניצחונות וענבר לניר סיימה יום נהדר עבורה עם מדליית הכסף. המדליות של השתיים מצטרפות למדליית הארד של גפן פרימו ביומה הראשון של התחרות.

רז הרשקו שהתחרתה בקטגוריית המשקל מעל 78 ק"ג, החלה את יום הקרבות בסיבוב השני בניצחון בזכות שני וואזרי על גינג'ה וולשצ'ק בת ה-20 מפולין, המשיכה ברבע הגמר עם ניצחון על מויירה מורילו מהרפובליקה הדומיניקנית.

רז הרשקו בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, איגוד הג'ודו בישראל)
רז הרשקו בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, איגוד הג'ודו בישראל)

בחצי הגמר ניצחה את אדישורין אמרשיקאן המונגולית שזכתה בכסף בגראנד סלאם אולנבאטר בינואר האחרון. בקרב הגמר השיגה ניצחון רביעי ומרשים במיוחד על מילקה זאביץ' הקרואטית וסיימה יום מרשים עבורה עם מדליית הזהב היוקרתית.

ענבר לניר שהתחרתה בקטגוריית המשקל עד 78 ק"ג, פתחה את יום הקרבות בניצחון בשני וואזרי על מיטקה לובניק הסלובנית בסיבוב השני, המשיכה עם ניצחון באיפון ברבע הגמר על קלימה אנטומרצ'י הקובנית, מדליסטית הארד מאליפות העולם 2017.

ענבר לניר באולימפיאדת טוקיו (צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל)
ענבר לניר באולימפיאדת טוקיו (צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל)

בחצי הגמר ניצחה באיפון גדול את נטשה אוסמה ההולנדית, ובגמר הפסידה לנטלי פאוול הבריטית שזכתה בזהב בגראנד פרי תל אביב 2020 וזכתה גם היום בזהב על חשבונה של הישראלית.

רוי סיון (עד 90 ק"ג) הפסיד בסיבוב הראשון לעומר איידן הטורקי וסיים את דרכו בתחרות. סרפיים קומפינייץ (מעל 100 ק"ג) ניצח את מוסטפה פופאנה מגיאנה בסיבוב השני, אך נוצח בידי רפאל סילבה הברזילאי, מדליסט הארד מאוליפיאדת ריו.

רז הרשקו אמרה לאחר התחרות: ״אני עייפה מאוד אבל הרבה יותר מרוצה, שמחה שהמסע שלי מסתיים עם מדלית זהב והשמעת התקווה, זו המתנה הכי טובה שאני רוצה להעניק לצוות שלי, לאיגוד שלי, למשפחה שלי, לנותני החסות שלי ולמדינה האהובה שלי. סיימתי מסע ארוך ומפרך שלמדתי בו המון. ננוח כמה ימים ונתחיל בהכנות לאליפות העולם, אני מלאת מוטיבציה לקראת ההמשך ומוכנה להמשיך לעשות הכל כדי להתקדם".

ענבר לניר: ״שמחה על יום תחרות חזק ומוצלח שמסתיים עם תחושת החמצה בגמר.
אני מרגישה שבתקופה האחרונה אני עושה התקדמות משמעותית. מחכה לחזור לארץ לנתח את הטעויות ולהגיע לתחרויות הבאות טובה יותר".

שני הרשקו: ״מסיימים מסע של 4 תחרויות בחודשיים עם 15 מדליות יוקרתיות (4 באליפות אירופה, 4 בגרנד סלאם באולן בטור, 4 בגרנד סלאם בודפשט ו-3 בגרנד פרי זאגרב). כייף לסיים בזכיה במדליית זהב של רז הרשקו ובהשמעת התקווה וזאת בנוסף למדליית הכסף של ענבר לניר".

"מאחורי ההישגים האלו עומדים הרבה אנשים וספורטאיות מחויבות. תמיד אפשר להשיג יותר, אבל אנחנו מסיימים את החלק הזה במסע מרוצים ועם תחושת מסוגלות שעם המשך של עבודה קשה ותיקון טעויות נוכל להתקדם גם יותר", הוסיף הרשקו. "עכשיו הזמן לנוח כמה ימים ולחזור להתכונן במטרה להשתפר ולהגיע הכי מוכנים שניתן לאליפות העולם. אני גאה מאוד בצוות שלי ובספורטאיות המדהימות שלנו. נבחרת הנשים ממשיכה לעשות היסטוריה״.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!