דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 24.6°אילת
  • 24.6°טבריה
  • 17.5°צפת
  • 23.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

קרית גת ניצחה במוקדמות ליגת האלופות ותפגוש את יובנטוס

האלופה הישראלית ניצחה 0:5 את פלורה האסטונית, שחקנית הרכש דאני האלנה מברזיל כבשה שלושער, שקד הורוויץ ושחר נקב השלימו ניצחון חשוב לאלופת הישראלית | המשחק מול אלופת איטליה יהיה ביום ראשון

מ.ס. קרית גת חוגגת ניצחון על פלורה האסטונית במוקדמות ליגת האלופות (צילום ארכיון: עמוד הפייסבוק מ.ס. "גלרום תעופה" קרית גת)
מ.ס. קרית גת חוגגת ניצחון על פלורה האסטונית במוקדמות ליגת האלופות (צילום ארכיון: עמוד הפייסבוק מ.ס. "גלרום תעופה" קרית גת)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס. קרית גת ניצחה היום (חמישי) 0:5 את פלורה טאלין מאסטוניה בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, שנערך בטורינו. האלופה הישראלית תפגוש בסיבוב השני את קבוצת הפאר יובנטוס, אלופת איטליה, שניצחה 0:4 יוניון מלוקסמבורג.

משחק נהדר של קרית גת בו בלטה שחקנית הרכש דאני האלנה מברזיל עם שלושער נהדר, שקד הורוויץ ושחר נקב כבשו גם הן. הניצחון החשוב יעניק לישראל ניקוד חשוב בדירוג של ליגת האלופות ויעניק בשנה הבאה הגרלה נוחה יותר.

בדקה ה-3 שחר נקב הובילה את התקפה של קרית גת מצד ימין, מסרה לקרן אור אדרי שעם העקב מצאה את דאני האלנה שהוכשלה ברחבה. החלוצה הברזילאית בעטה את הפנדל, השוערת הדפה את הכדור, אך הלנה הגיעה ראשונה לכדור החוזר והבקיעה את השער הראשון במשחק.

בדקה ה-12 אופל סופר הגביהה כדור מצויין לרחבה, האלנה הגיעה לכדור ונגחה אותו פנימה. בדקה ה-35 התקפה מסוכנת של טאלין מסתיימת בידיים של פורטונה רובין. בתוספת הזמן, פרינסלה אדובאה סיימה התקפה מתפרצת עם בעיטה שנהדפה ע"י השוערת האסטונית למשקוף.

המחצית השנייה נפתחה עם שער נוסף של קרית גת, בדקה ה-54 לחץ גבוה של האלנה הוביל לחטיפת כדור של בתול דאר חליל שבישלה את השער השלישי במשחק של החלוצה הברזילאית. קרית גת המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-68 ליבי זליקוביץ חטפה כדור להגנת פלורה, העבירה רוחב ושקד הורוויץ הצעירה כבשה מקרוב. בדקה ה-84 מיכאלית וורקו מצאה את יובל נגר שבישלה לשחר נקב את השער החמישי במשחק.

שם גדול עם סגל נוצץ

האלופה האיטלקית בחמש השנים האחרונות, הגיעה בשנה שעבר לרבע הגמר שם הודחה על-ידי אלופת אירופה ליון, כאשר גם אותה הצליחה לנצח 1:2 במשחק הראשון.

קבוצת הנשים של יובנטוס בגמר הגביע האיטלקי (צילום: Sipa reuters)
קבוצת הנשים של יובנטוס בגמר הגביע האיטלקי (צילום: Sipa reuters)

יובנטוס בעלת סגל מלא כוכבות בינלאומיות: בשער עומדת שוערת נבחרת צרפת פאולין פיירו מאנין, בהגנה ניתן למצוא את קפטנית נבחרת איטליה שרה גאמה, ליסה בואטין ומרטינה לנזיני מנבחרת איטליה. אמנה נילדן, לינדה סמברט השבדיות. בקישור משחקות שרה ביורק גונארסדוטיר האסלנדית, אריאנה קארוסו, סופיה פדרסן הדנית. את התקפה הקטלנית מובילות לינה הורטיג השבדית, כריסטיאנה ג'ירלי וברברה בונאנסיאה האיטלקיות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!