דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ב בניסן תשפ"ד 30.04.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.2°חיפה
  • 21.5°אשדוד
  • 20.4°באר שבע
  • 24.3°אילת
  • 25.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 22.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

הופעה מכובדת: קרית גת הפסידה ליובנטוס והודחה מליגת האלופות

האלופה הישראלית הרשימה במשחק החוץ מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, שהסתיים בהפסד 3:1 | את השער לקרית גת כבשה חלוצת הרכש הברזילאית דאני האלנה בדקה ה-52

קרן אור אדרי (מימין) במדי מ.ס. קרית גת מול ליסה בואטין מיובנטוס במוקדמות ליגת האלופות נשים (צילום: Juventus FC via Getty Images)
קרן אור אדרי (מימין) במדי מ.ס. קרית גת מול ליסה בואטין מיובנטוס במוקדמות ליגת האלופות נשים (צילום: Juventus FC via Getty Images)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס. קרית גת הפסידה הערב (ראשון) 1:3 ליובנטוס אלופת איטליה, בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. האלופה הישראלית הרשימה במשחק החוץ מול אחת הקבוצות הטובות באירופה. בעקבות ההפסד קרית גת הודחה מהמשך הטורניר.

האלופה הישראלית מסיימת במקום השני בבית המוקדם לאחר שניצחה בסיבוב הראשון את פלורה טאלין האסטונית 0:5 עם שלושער מרשים של החלוצה הברזילאית החדשה דאני האלנה.

מ.ס. קרית גת חוגגת ניצחון על פלורה האסטונית במוקדמות ליגת האלופות (צילום: עמוד הפייסבוק מ.ס. "גלרום תעופה" קרית גת)
מ.ס. קרית גת חוגגת ניצחון על פלורה האסטונית במוקדמות ליגת האלופות (צילום: עמוד הפייסבוק מ.ס. "גלרום תעופה" קרית גת)

יובנטוס המארחת, שהודחה בעונה שעברה ברבע גמר ליגת האלופות מול ליון, הגיעה למשחק עם הרכב מלא בכישרון עם כוכבות נבחרת איטליה, שבדיה, צרפת, איסלנד, הולנד ודנמרק. למרות שליטה איטלקית באחזקת הכדור, התקשתה יובנטוס להגיע להזדמנויות, הודות להגנה טובה של קרית גת בהובלת הקפטנית אנה קרולין הברזילאית.

בדקה ה-35 מסירת עמוק של שרה ביורק גונארסדוטיר מ-40 מטר מצאה את החלוצה האיטלקית סופיה קאנטורה שהקדימה הגנת קרית גת והקפיצה מעל השוערת פורטונה רובין, בדרך לשער הראשון במשחק. בדקה ה-38 קאנטורה נשלחת פעם שניה לתוך הרחבה, אך גלישה מצוינת של רובין עצרה את ההתקפה.

יובה פתחה בצורה נהדרת את המחצית השניה וכבר בדקה ה-48 כבשה את השער השני. שחקנית הקישור האיסלנדית חתכה פעם נוספת את ההגנה עם מסירה מדויקת, הפעם לרגלי אנטיאנה זמניאן הצרפתית בעלת השורשים האיראנים שכבשה מתוך הרחבה.

קרית גת הגיבה מהר, בדקה ה-52 כדור נהדף בהתקפה לרגלי שחר נקב שהעלתה את הכדור מצד שמאל לתוך הרחבה. חלוצת הרכש הברזילאית דאני האלנה נגחה את הכדור לפינה הנגדית והכניעה את שוערת נבחרת צרפת פאולין פיירו מאנין.

בדקה ה-61 לינת' בירנשטיין ההולנדית קבלה כדור ברחבה של קרית גת, בעטה תוך כדי סיבוב אך אנה קרולין הצליחה לחסום את הבעיטה המסוכנת. בדקה ה-90 ולנטינה צ'רנויה הגביהה כדור קרן לתוך רחב החמש, ארינה קירוסו הגיעה לכדור ונגחה אותו פנימה את השלישי של אלופת איטליה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!