דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
24.3°תל אביב
  • 22.6°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 24.5°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 32.7°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 18.9°צפת
  • 25.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משטרה ופלילים

משפט נתניהו התחדש, עדותה של הדס קליין תמשיך בדלתיים סגורות

העדה המרכזית בתיק 1,000 העידה היום שוב בבית המשפט על יחסיהם של המיליארדרים מילצ'ן ופאקר עם בני הזוג נתניהו | במהלך עדותה על קשריו של מילצ'ן עם אנשי המוסד, הדיון נסגר לציבור

בנימין נתניהו הדס קליין וארנון מילצ'ן (צילומים: יונתן זינדל/אוליבייה פיטוי/פלאש90, Vianney Le Caer/Invision/AP)
בנימין נתניהו הדס קליין וארנון מילצ'ן (צילומים: יונתן זינדל/אוליבייה פיטוי/פלאש90, Vianney Le Caer/Invision/AP)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

בדלתיים סגורות: משפט נתניהו נסגר לציבור במהלך סבב העדויות השני של הדס קליין, מי שהייתה העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ושל ג'יימס פאקר, וכיום העדה המרכזית בתיק 1,000 נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

הדיון התחדש היום לאחר חודשיים של פגרה ולאחר 7 ימי עדות של קליין בסבב הקודם. הבוקר קליין נחקרה על-ידי פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, וכששאל אותה על קשריו של מילצ'ן עם חלק מאנשי המוסד בעבר, השופטים הורו לסגור את המשפט לציבור.

בעדותה הקודמת, סיפרה קליין על בקשותיהם של בני הזוג נתניהו למתנות רבות מסוגים שונים, עזרה במשימות אישיות, שליחויות למעון ראש הממשלה ואף שיח עם טוני בלייר ויצחק הרצוג, בהקשרים שונים ותוך עזרה לנתניהו.

סניגורו של נתניהו פתח ושאל את בית המשפט האם יש אמת בפרסומים על כך שהפרקליטות עתידה להגיע לביתו של מילצ'ן בלונדון, אך השופטת הגיבה כי אינה יודעת במה מדובר, והפנתה אותו לבדוק את הנושא מול הפרקליטות. בחלקו הראשון של הדיון, חדד חקר את קליין אודות חלקה בתגובות ופרסומים לעיתונות עבור מילצ'ן, אשר לדבריה מעולם לא הייתה מעורבת בניסוחים, פרסומים או תגובות לעיתונות.

חדד חקר את קליין על יחסיו של מילצ'ן עם ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן. "דגן פנה לארנון מילצ'ן שנעזור לאבא של הבחורה הזו, כנראה איש חשוב למוסד", העידה קליין, "אם איני טועה היה רוסי או משהו, ביקש להיפגש עם ארנון", בשלב זה חדד קוטע אותה ואומר "כתוב אוליגרך רוסי, פוטין…", וקליין ממשיכה: "אמר איש קשר חשוב מאד, אם לא טועה גם בעניין הלבנת כספים, לא יודעת, ביקש עזרה. הבת שלו חפצה להיות זמרת, מכיר את קשריו של ארנון למרות כשרונה או אי כשרונה בזמרה, ביקשה שנסייע בחוזה בשבילה, לסדר לה להגיע לטופ של המוזיקה של ארה"ב, להפיק עבורה… הוא אמר שאם יצליח, מדינת ישראל תצא נשכרת".

תגובתו של מילצ'ן, לדברי קליין, הייתה נכונות מיידית לעזרה, "ארנון בלי להניד עפעף התקשר למוטולה, (חברת התקליטים) "סוני" אם אני לא טועה, היה בעלה בעבר של מריה קרי, טוני מוטולה", אך ההסכם בסוף לא נחתם, "ארנון אמר שעזרנו מאוד למדינת ישראל". בהמשך החקירה מדובר גם על סרט שמאיר דגן רצה שמילצ'ן יפיק על המוסד, אך בסופו של דבר סרט שכזה שלא יצא לפועל.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!