דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

קונצרט טניס: ג'וקוביץ' ניצח את צ'יליץ' וזכה בטורניר ה-ATP בתל אביב

הסרבי המדורג 7 בעולם התעלה מול הקרואטי הנהדר וסיים את המשחק בשתי מערכות 3:6, 4:6 | זהו תואר ה-ATP מספר 89 של ג'וקוביץ' בן ה-35, שהודה בסיום לקהל: "הישראלים הראו המון תשוקה לטניס"

נובאק ג'וקוביץ' זוכה בטורניר ה-ATP בתל אביב (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
נובאק ג'וקוביץ' זוכה בטורניר ה-ATP בתל אביב (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נובאק ג'וקוביץ' זכה הערב (ראשון) בטורניר ה-ATP, ווטרג'ן תל אביב. הסרבי המדרוג שביעי בעולם גבר על מארין צ'יליץ' הקרואטי בשתי מערכות 3:6, 4:6. זהו תואר ה-ATP מספר 89 של הטניסאי האגדי בן ה-35. האצטדיון שנבנה במיוחד במתחם ה"אקספו" היה מלא באוהדים שזכו לראות תצוגת טניס נפלאה, של שניים מהשחקנים המובילים בעולם.

הסרבי העפיל לגמר לאחר שגבר אתמול 1:6 ו-6:7 (3) על המדורג 104, רומן ספיולין הרוסי. צ'יליץ' הקרואטי ניצח 5:7, 3:6 את קונסטנט לסטיין אחרי שעה ו-47 דקות.

נובאק ג'וקוביץ' בגמר טורניר ATP תל אביב (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
נובאק ג'וקוביץ' בגמר טורניר ATP תל אביב (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)

"נולה" הגיע לתל אביב כדי להשיג תואר ראשון על משטח מהיר מאז המאסטרס בפריז בנובמבר האחרון, בעוד צ'יליץ' המדורג 16 בעולם, מחפש תואר 21 בקריירה שלו. לצערו של הקרואטי, המאזן שלו מול נולה עמד על 18:2.

כזכור, הטניסאי הסרבי פספס השנה שני טורנירי גראנד סלאם (אוסטרליה וארה"ב) בגלל סירובו להתחסן נגד קורונה. ג'וקוביץ' תכנן לשתף פעולה עם יוני ארליך בטורניר הזוגות, אך הישראלי בן ה-45 נפצע והודיע על פרישה בטקס מרגש.

מארין צי'ליץ' בגמר טורניר ATP תל אביב (AP Photo/Ariel Schalit)
מארין צי'ליץ' בגמר טורניר ATP תל אביב (AP Photo/Ariel Schalit)

ג'וקוביץ' פתח את המשחק טוב ושבר ראשון את ההגשות של הקרואטי, בדרך ל-1:4. צ'יליץ' הצליח לצמק, אבל הסרבי היה עם ידו על העליונה וניצח 3:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה ג'וקוביץ' שבר בדרך ל-1:3, הקרואטי איזן אבל ג'וקוביץ' שמר על היתרון ועלה ל-2:4 ומשם ל-4:6 ולזכייה בטורניר.

ג'וקוביץ' סיכם את הטורניר: "מודה לכולם על שבוע נהדר, אני מקווה שאני ומארין נמשיך להלחם מול הצעירים שנים רבות. רוצה להודות לקבוצה שלי, היה אולם מלא. הישראלים הראו המון תשוקה לטניס, תודה על התמיכה. אקח הרבה רגשות חיוביים מהשבוע הזה".

מארין צ'יליץ': "שבוע מדהים עבורי, נהנתי. לא יצא לי לחגוג עם כל כך הרבה אנשים. הקהל היה מדהים, אחד הטובים שהיו בטור". שר הספורט חילי טרופר, שהעניק את הפרס למפסיד: "עברנו כמה ימים עם אהבה גדולה לספורט, בלי ציניות. שנה הבאה ב-500".

תגובות
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!