דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
19.9°תל אביב
  • 12.0°ירושלים
  • 19.9°תל אביב
  • 17.7°חיפה
  • 20.5°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 13.4°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר-דוד: "אסיים את תפקידי בתום העונה"

קניסטר בר-דוד, שנכנסה לתפקיד בנובמבר 2019: "לאכזבתי, עדיין קיימים פערים גדולים בין התקציבים הממשלתיים המיועדים לספורט הנשים ביחס לתקציבי ספורט הגברים" | עונת 22/23 תצא לדרך הערב (ה')

הילה קניסטר בר-דוד (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
הילה קניסטר בר-דוד (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הילה קניסטר בר-דוד יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הודיעה היום (חמישי), ערב פתיחת עונת המשחקים החדשה בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל 2022/2023 כי זו תהיה עבורה העונה האחרונה, בה תכהן כיו"ר המנהלת אחרי 3 וחצי שנים והיא תסיים את תפקידה באפריל הקרוב עם סיום העונה.

"אנו פותחים היום בהתרגשות רבה את עונת הכדורסל 22/23 בליגת העל לנשים בכדורסל, ליגה תחרותית ברמה המקצועית הגבוה ביותר, עם ארבע קבוצות שהעפילו לשלב הבתים של היורוקאפ, ויתמודדו מול הקבוצות הטובות באירופה לראשונה מזה 20 שנה", כתבה קניסטר בר-דוד.

"בשנים האחרונות, לקחתי על עצמי בהתנדבות, להוביל את ענף ספורט הנשים הגדול בישראל. כשנכנסתי לתפקיד, נדהמתי לגלות את הפערים העצומים בין התקצוב הממסדי המגיע לספורט הגברים לבין התקצוב הממשלתי לספורט הנשים. לאחר מאבקים לא פשוטים, הצלחנו להגדיל משמעותית את התקציב, לרתום שותפים מסחריים לדרך, להגדיל את החשיפה התקשורתית ולהזרים לכדורסל הנשים מיליוני שקלים לקידום מעמד השחקנית הישראלית – תקציבים שהיו צבועים בעבר לגברים בלבד".

"לאכזבתי, עדיין קיימים פערים גדולים בין התקציבים הממשלתיים המיועדים לספורט הנשים ביחס לתקציבי ספורט הגברים. הייתי מצפה שכדורסל הנשים, יזכה להכרה התקציבית הלאומית המגיעה לו כענף ספורט הנשים הקבוצתי הגדול ביותר בישראל,  ואין לי ספק שאילו אכן היתה המדינה מעניקה את התקציבים המתאימים, היה ניתן להרים את הענף לשיאים גבוהים עוד יותר".

הילה קניסטר בר-דוד עם נציגות הפועל ראשון לציון ואליצור רמלה (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
הילה קניסטר בר-דוד עם נציגות הפועל ראשון לציון ואליצור רמלה (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

קניסטר בר-דוד, שנכנסה לתפקיד בנובמבר 2019 ועושה את תפקידה בהתנדבות מלאה, החליטה עם עצמה בטרם לקחה על עצמה את התפקיד, כי תעשה זאת למשך תקופה של 4 עונות כדורסל בלבד והיא מוצאת לנכון להודיע על כך מראש, עם תחילת העונה הרביעית.

במהלך כהונתה, ועל אף תקופת מגפת הקורונה שקטעה את פעילות הליגה מספר פעמים, הצליחה קניסטר בר-דוד להביא את מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל לשיא בהכנסות הקבוצות והמנהלת, כאשר תקציב הליגה גדל משמעותית ועומד כיום על כ 9.7 מיליון שקלים בשנה.

בנוסף, במהלך כהונתה גדלה כמות הקבוצות בליגה מתשע לעשר קבוצות, מחיפה בצפון ועד אשדוד בדרום ולראשונה משודרים כל משחקי הליגה בשידור ישיר באמצעות מצלמות אשר הוצבו בכל מגרשי הליגה והנגישו את המשחקים לכלל הציבור באמצעות הרשתות החברתיות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!