דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
30.4°תל אביב
  • 29.8°ירושלים
  • 30.4°תל אביב
  • 27.6°חיפה
  • 28.6°אשדוד
  • 35.6°באר שבע
  • 39.6°אילת
  • 36.1°טבריה
  • 28.4°צפת
  • 32.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל קטאר 2022

לוח המשחקים למחזור האחרון בשלב הבתים: כל המשחקים מתנקזים ל-90 דקות

לאחר שני מחזורים של שלב בתים מתוח ומפתיע, לנבחרות יש הזדמנות אחרונה להשיג את מטרותיהן | ההסבר על כל בית ומה נשאר לנבחרות כדי להעפיל לשלב הבא | לוח המשחקים למחזור האחרון

המחזור השלישי בשלב הבתים של מונדיאל 2022 בקטאר (גרפיקה: דבר)
המחזור השלישי בשלב הבתים של מונדיאל 2022 בקטאר (גרפיקה: דבר)
אור גואטה

כל נבחרת הגיעה לשלב הבתים עם ציפיות משלה, אך בחלק מהמקרים היינו עדים להפתעות שטרפו את הקלפים מחדש. היום (שלישי) יחל המחזור האחרון של שלב הבתים, שיימשך ארבעה ימים ובסופו תושלם תמונת שמינית הגמר של הגביע העולמי.

בית א': הולנד, אקוודור וסנגל נאבקות על הכרטיסים לשמינית

הולנד ואקוודור במקומות הראשון והשני עם 4 נקודות כל אחת, וסנגל במקום השלישי עם 3 נקודות. שני משחקי המחזור ייערכו היום בשעה 17:00, כאשר האורנג' יפגשו את קטאר המארחת, במשחק שצפוי ללכת לטובת ההולנדים, ואקוודור וסנגל ייפגשו למשחק שבו האפריקאים חייבים ניצחון כדי להבטיח עלייה לשלב הבא, בעוד לאקוודורים יספיק תיקו.

בית ב': הדרבי הבריטי לצד קרב הגרעין. הכל יכול לקרות

אנגליה מובילה את בית ב' עם ארבע נקודות, כשאחריה איראן עם 3, ארצות הברית עם 2 ו-וויילס עם נקודה אחת. היום בשעה 21:00 ייפגשו ארבע הנבחרות לשני משחקים. בדרבי הבריטי התוצאה די צפויה ונוטה לטובת האנגלים, אך במשחק המסקרן בין ארצות הברית לאיראן הכוחות די מאוזנים, כשלאיראן יתרון קל מאחר והיא מובילה בנקודה, וגם הייתה זו שניצחה במפגש האחרון בין הנבחרות, במונדיאל 98.

בית ג': ערב הסעודית ופולין יכולות להעיף את מסי וארגנטינה

הבית המשוגע ביותר הוא הבית השלישי, בו פולין מוליכה עם 4 נקודות, ארגנטינה וסעודיה אחריה עם 3 נקודות ויחס שערים עדיף לארגנטינאים, ונקודה אחת למקסיקו. מחר (רביעי) בשעה 21:00 פולין תפגוש את ארגנטינה וסעודיה את מקסיקו. אם הסעודים ינצחו, הארגנטינאים יהיו חייבים ניצחון מול לבנדובסקי וחבריו, שלא יסתפקו בפחות מהמקום הראשון.

בית ד': צרפת כבר העפילה, קרב אחרון בין אוסטרליה לדנמרק

הצרפתים מוליכים בבטחה את הבית עם 6 נקודות, ויפגשו מחר (רביעי) את תוניסיה האחרונה בטבלה בשעה 17:00, בזמן שאוסטרליה ודנמרק ייפגשו למשחק בו דנמרק שבמקום השלישי עם נקודה אחת, חייבת ניצחון על אוסטרליה, שעם 3 הנקודות שלה יכולה להסתפק גם בתיקו כדי להעפיל לשמינית הגמר.

בית ה': ניצחון יפני על ספרד יכול להשאיר את גרמניה בחוץ

עם כל הכבוד לערב הסעודית, הסנסציה הגדולה של המונדיאל יכולה להגיע דווקא מהבית החמישי. ספרד מוליכה עם 4 נקודות ויחס שערים חזק (8:1), אחריה יפן עם 3 נקודות ויחס שערים נייטרליה, קוסטה ריקה עם 3 נקודות ויחס שערים שלילי, ואלופת העולם מ-2014 עם נקודה אחת בלבד. ביום חמישי בשעה 21:00 גרמניה תצטרך ניצחון משכנע מאוד על קוסטה ריקה, ולקוות שהספרדים ינצחו את היפנים במקביל, כדי לעלות לשמינית ולמנוע השפלה.

בית ו': בלגיה, קרואטיה ומרוקו בקרב משולש על השמינית

צפוף מאוד בבית ו'. קרואטיה אמנם מוליכה עם 4 נקודות, אך מיד אחריה דולקת מרוקו עם אותו מספר נקודות, ובלגיה אחריהן עם 3, כשקנדה ללא נקודות וללא סיכוי להעפיל. ביום חמישי בשעה 17:00 ייפגשו בלגיה וקרואטיה, כאשר בלגיה (מקום 2 בעולם) חייבת ניצחון כדי להעפיל, מתוך הנחה שמרוקו תנצח את קרואטיה במקביל.

בית ז': הזדמנות אחרונה לסרביה מול שוייץ, ברזיל כבר בשמינית

הסלסאו יפגשו את קמרון כשהם כבר בשמינית הגמר עם 6 נקודות ויחס שערים טוב, אך שוייץ זקוקה לפחות לנקודה מול סרביה המאכזבת כדי להצטרף לברזילאים. ביום שישי בשעה 21:00 סרביה תהיה חייבת ניצחון ותקווה שברזיל תעשה את העבודה מול קמרון.

בית ח': פורטוגל בשמינית, רק ניצחון יעלה את אורוגוואי 

כמו הסלסאו הדרום אמריקאים, גם האירופאים כבר בשמינית עם 6 נקודות, ויפגשו ביום שישי בשעה 17:00 את דרום קוריאה שבמקום השלישי עם נקודה אחת. גאנה במקום השני עם 3 נקודות ותפגוש את אורוגוואי שעם נקודה אחת. לגאנה יספיק תיקו בהנחה ופורטוגל תנצח, אך אורוגוואי, ותיקת המונדיאלים, תעשה הכל כדי לסיים עם 3 נקודות.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!