דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני ז' בתמוז תשפ"ו 22.06.26
24.2°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 24.2°תל אביב
  • 22.6°חיפה
  • 23.6°אשדוד
  • 21.3°באר שבע
  • 27.2°אילת
  • 21.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 22.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

9% תוספות שכר ותקציב רווחה מוגדל: הסכם קיבוצי חדש נחתם בחברת התקשורת SES

ההסכם שיעמוד בתוקף למשך 3 שנים כולל גם תוספות לשכר השעתי לעובדי המשמרות בחברה, והגדלת ההשתתפות בארוחות ל-45 שקלים | יו"ר ועד העובדים, משה פרץ: ״הסכם טוב ששם את העובדים במרכז״

חתימת הסכם קיבוצי בחברת SES (צילום: דוברות ההסתדרות, ועד העובדים)
חתימת הסכם קיבוצי בחברת SES (צילום: דוברות ההסתדרות, ועד העובדים)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת האתר הישראלי של חברת התקשורת SES ו-וועד עובדי החברה, חתמו היום (ראשון), על הסכם קיבוצי מיוחד לעובדי החברה. בין עיקרי ההסכם: תוספת שכר רוחבית בגובה 9% בתקופת ההסכם, כאשר 5% יוענקו כתוספת קבועה ואחידה לכל עובד, ויתר התוספת תחולק לפי שיקול דעת ההנהלה, וכן תוספת שכר נוספת של לפחות 3% שיחולקו על פי קריטריונים מוסכמים.

ההסכם שיעמוד בתוקף למשך 3 שנים כולל גם תוספות לשכר השעתי לעובדי המשמרות בחברה. העברת עובדים מהעסקה שעתית להעסקה בשכר חודשי, העלאת דמי הכוננות, הגדלת השתתפות החברה בארוחות ל-45 שקל ליום בכרטיס הסעדה, וכן צבירת הסכום למימוש ברמה החודשית והגדלת תקציב הרווחה.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי: "מדובר בהסכם מצוין ובשורה נפלאה לעובדי SES. אני רוצה להודות לוועד ולהנהלה על המאמץ המשותף לטובת העובדים, כן ירבו".

הנהלת אתר SES ישראל, מסרה: "הנהלת SES, ההסתדרות ונציגות העובדים פעלו בשיתוף פעולה והגיעו שוב לניסוח מוסכם של הסכם קיבוצי ל-3 השנים הבאות. ההסכם מביא לידי ביטוי את התמיכה בצרכי החברה בעולם עסקי מתפתח ודינמי, השינויים בתחום הוידאו והלוויינים ואת טובתם של עובדי החברה. בתקווה להמשך שיתוף פעולה פורה בין כל הצדדים".

יו"ר ועד העובדים, משה פרץ: "אני שמח שלאחר תהליך של הידברות ושיתוף פעולה, הצלחנו להגיע להסכמות שדואגות לעובדי החברה בישראל. הבאנו ביחד הסכם טוב שממשיך ומשפר את תנאי העבודה בחברה. אני מודה לנציגי ההנהלה על ניהול מו"מ כן וענייני, אשר שם את העובדים במרכז".

מטעם ההסתדרות ליוו את המו"מ גיא כהן מאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, וסגנית ראש הלשכה המשפטית לאיגוד מקצועי עו"ד גלי שטיינברג. מטעם הנהלת החברה לקח חלק במו"מ מנהל האתר בישראל ערן טלמון ומנהלת משאבי אנוש איילת דנציגר.

חברת SES הינה חברה גלובלית העוסקת בתחום תקשורת הלוויינים המעסיקה 2,200 עובדים מהם כ-130 באתרי החברה בישראל, הכוללים בין היתר את תחנת הלווינים בעמק האלה ובקריית שדה התעופה. האתר הישראלי (MX1) התאגדו בשנת 2019 לקראת מיזוג האתר עם החברה האם.

מתוך 2,200 עובדי החברה, כ-130 מועסקים באתרי החברה בישראל, הממוקמים בתחנת הלוויינים בעמק האלה ובקרית שדה התעופה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!