דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
23.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 23.8°תל אביב
  • 21.5°חיפה
  • 23.1°אשדוד
  • 23.9°באר שבע
  • 34.3°אילת
  • 27.2°טבריה
  • 22.8°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת ישראל העפילה לרבע גמר המונדיאליטו ותפגוש את ברזיל

החניכים של אופיר חיים התקשו מול אוזבקיסטן, אבל שער דרמטי של ענאן חלאילי בדקה ה-97 קבע 0:1, ושם את הנבחרת בכחול לבן בין 8 הגדולות בעולם | ביום שבת (20:30) תפגוש ישראל את אחת הנבחרות החזקות בטורניר, שניצחה את טוניסיה

  • החניכים של אופיר חיים התקשו מול אוזבקיסטן, אבל שער דרמטי של ענאן חלאילי בדקה ה-97 קבע 0:1, ושם את הנבחרת בכחול לבן בין 8 הגדולות בעולם | ביום שבת (20:30) תפגוש ישראל את אחת הנבחרות החזקות בטורניר, שניצחה את טוניסיה
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל עד גיל 20 העפילה הלילה (בין שלישי לרביעי) לרבע גמר המונדיאליטו, לאחר שניצחה 0:1 את אוזבקסיטן, משער בדקה ה-97 של ענאן חלאילי. ביום שבת (20:30) יעלו שחקניו של אופיר חיים אל הדשא לרבע הגמר, שם יפגשו את ברזיל החזקה, שניצחה 1:4 את טוניסיה.

המחצית הראשונה הייתה פחות טובה עבור השחקנים בכחול לבן, כשספגו שער כבר לאחר 13 דקות אך הוא נפסל. בהמשך, בעיטה של האוזבקים פגשה את המשקוף, והמחצית הסתיימה בתיקו 0:0. ל-45 הדקות הבאות עלו שתי הנבחרות חדורות מטרה אך חסרות דיוק. לקראת חצי השעה האחרונה של המשחק החלה הנבחרת הישראלית להגביר את הלחץ בחלק ההתקפי.

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים את הניצחון על אוזבקיסטן ברבע גמר המונדאליטו (צילום: AP/Natcha Pisarenko)
שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים את הניצחון על אוזבקיסטן ברבע גמר המונדאליטו (צילום: AP/Natcha Pisarenko)

10 דקות הסיום כבר היו בשליטה מוחלטת של ישראל, וכ-2 דקות לפני השריקה שאמורה הייתה להוביל להארכה – כדור חופשי של אילי מדמון יצר בלבול ברחבה האוזבקית, וענאן חלאילי דחק מקרוב ושלח את השחקנים לחגוג שוב בצורה הכי דרמטית שיש.

הרכב נבחרת ישראל: תומר צרפתי, עילי פיינגולד, סתיו למקין, אור ישראלוב, רוי רביבו, אילי מדמון, רוי נאווי (קנצפולסקי, 56), אריאל לוגסי (חמזה שיבלי, 46), תאי עבד (אחמד סלמן, 80), עומר סניור (חלאילי, 56), דור תורג'מן (שון עדרי, 90+9).

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 מול אוזבקיסטן (אסי קיפר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 מול אוזבקיסטן (אסי קיפר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)

לעומת הניצחון על יפן, המאמן אופיר חיים ביצע שני שינויים בהרכב הנבחרת כאשר הכובשים מול יפן, רוי נאווי ועומר סניור, הוקפצו לראשונה להרכב במונדיאליטו על חשבונם של אל ים קנצפולסקי ואחמד סלמן. פרט לכך לא נעשו שינויים, כך שבמרכז ההגנה ממשיכים יחד אור ישראלוב וסתיו למקין, בקישור איליי מדמון ואריאל לוגסי ואת ההתקפה מובילים תאי עבד ודור תורג'מן.

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: ״עד לרבע הגמר, לא משנה נגד מי, יהיה לכולנו זמן לעכל את גודל ההישג של נבחרת ישראלית שמעזה לחלום ולהגשים כל מה שעד אליה נחשב בלתי אפשרי. זה מסע נפלא, אבן דרך בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי מאז ולעולם. הלילות והימים הפכו לרגעים אדירים של אושר לאומי ואחדות בזכות חבורת מאמינים, לוחמים, אחים, מלאי כשרון ואומץ. זה לא רק הווה מפעים, אלא גם עתיד מבטיח. מלוא הערכה לאופיר חיים, לצוות המקצועי והלוגיסטי, למנהל הטכני, לכל מי שעושה לטובת הכדורגל שלנו. זה ניצחון של כל מי שלא מפחד לחלום. לילה ובוקר טוב מדינת ישראל״.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!