דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון ד' באייר תשפ"ד 12.05.24
23.6°תל אביב
  • 20.4°ירושלים
  • 23.6°תל אביב
  • 21.5°חיפה
  • 24.0°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.6°אילת
  • 27.6°טבריה
  • 18.9°צפת
  • 24.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

סוכן שחקנים איטלקי: "תורג'מן הוא החלוץ המעניין ביותר בגביע העולם, יש לו עתיד נדיר"

ג'יוג'יו די ג'יורג'יס, נכח בניצחון של ישראל על ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו, בשיחה עם שליח 'דבר' הוא מחמיא לנבחרת של אופיר חיים: "באתי כדי להסתכל על ברזיל ויצאתי עם רשימה של שחקנים ישראלים"

דור תורג'מן חוגג את המהפך של ישראל מול ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו (צילום: אסי קיפר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
דור תורג'מן חוגג את המהפך של ישראל מול ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו. "בשבילי הוא השחקן מספר אחד בטורניר" (צילום: אסי קיפר, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ריקרדו סטיון
ריקרדו סטיון
עיתונאי ספורט, מסקר ב'דבר' את משחקי גביע העולם בכדורגל
צרו קשר עם המערכת:

סוכן השחקנים האיטלקי ושחקן העבר ג'יוג'יו די ג'יורג'יס (Giorgio De Giorgis), נכח בניצחון של ישראל על ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו. "באתי כדי להסתכל על ברזיל ויצאתי עם רשימה שלמה של שחקנים ישראלים מעניינים", הוא אומר בשיחה עם שליח 'דבר' בארגנטינה.

סוכן השחקנים ג'יוג'יו די ג'יורג'יס (צילום: ריקרדו סטיון)
סוכן השחקנים ג'יוג'יו די ג'יורג'יס (צילום: ריקרדו סטיון)

די ג'יורג'יס מתאר שהתרשם ממספר שחקנים מנבחרת: "השוער הישראלי (תומר צרפתי) מצא חן בעיניי. יש לו אישיות טובה, הוא מארגן טוב את ההגנה". הסוכן האיטלקי התרשם גם משני הבלמים סתיו למקין ואור ישראלוב. "הם שחקני הגנה עם יכולת התקפה מפתיעה לטובה, יש להם עתיד מאוד טוב אם ימשיכו בכיוון הנכון".

"התרשמתי משני הקשרים, תאי עבד וענאן חלאילי. ראיתי איך הם יודעים לקשר היטב בין ההגנה להתקפה וכיצד הם מושכים את היריב כדי לפתוח מרחבים לשחקנים אחרים. חלאילי הוא שחקן מאוד חכם ויכול להצליח באירופה. גם הקפטן (איליי מדמון), הוא שחקן מעניין ובעל יכולת טובה. התרשמתי לטובה גם מעומר סניור, שעלה כמחליף".

ענאן חלאילי חוגג את שער השוויון לנבחרת ישראל מול ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו. "שחקן מאוד חכם ויכול להצליח באירופה" (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ענאן חלאילי חוגג את שער השוויון לנבחרת ישראל מול ברזיל ברבע גמר המונדיאליטו. "שחקן מאוד חכם ויכול להצליח באירופה" (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

השחקן שמשך את מירב תשומת הלב של די ג'יורג'יו הוא כובש שער הניצחון, דור תורג'מן. "מה שהוא עשה עם הכדור זה דבר ברמה מאוד גבוהה. הוא אולי החלוץ המעניין ביותר בגביע העולם", אמר והוסיף, "הוא מחזיק בכדור בצורה מאוד טכנית, שחקן עם עתיד נדיר. אם לא יופיע מישהו טוב יותר בחצי הגמר, בשבילי הוא השחקן מספר אחד בטורניר".

הסוכן הישראלי לא חסך גם בביקורת מהנבחרת של אופיר חיים. "ישראל שחיקה מצד אחד כדורגל מאוד פרימיטיבי, עם הרבה הצגות ונפילות על הדשא. אבל ברגעים ששיחקה טוב  היא הוכיחה שההצגות היו מיותרות".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!