דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מונדיאל נשים 2023

גרמניה וברזיל פתחו בצורה מרשימה, איטליה ניצחה את ארגנטינה בדקה ה-87

שער של כריסטיאנה ג'ירלי קבע 0:1 מוצדק לאיטלקיות | הנבחרת הגרמנית הביסה 0:6 את מרוקו, את בהופעתן הראשונה בטורניר | ברזיל ניצחה 0:4 את פנמה, שלושער לארי בורז׳ס | הסיבוב השני יתחיל מחר (ג')

  • שער של כריסטיאנה ג'ירלי קבע 0:1 מוצדק לאיטלקיות | הנבחרת הגרמנית הביסה 0:6 את מרוקו, את בהופעתן הראשונה בטורניר | ברזיל ניצחה 0:4 את פנמה, שלושער לארי בורז׳ס | הסיבוב השני יתחיל מחר (ג')
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יום מהשחקים החמישי במסגרת שלב הבתים של מונדיאל הנשים, יצא הבוקר (שני) לדרך. איטליה ניצחה 0:1 את ארגנטינה משער בדקה ה-87 של כריסטיאנה ג'ירלי. גרמניה הביסה 0:6 את מרוקו, שרשמה הופעת בכורה בטורניר. ברזיל ניצחה 0:4 את פנמה, עם שלושער של ארי בורז׳ס. הכוכבת הברזילאית מרטה עלתה כמחליפה במונדיאל האחרון שלה.

איטליה- ארגנטינה 0:1

איטליה הפתיע עם שתי שחקניות צעירות בהרכב. ג'וליה דראגוני בת ה-16 ו-259 ימים הפכה לשחקנית האירופית הצעירה ביותר אי פעם בטורניר וקיארה בקרי בת ה-18, ילידת נסיכות סן מרינו הראשונה בטורניר.  

שתי הנבחרות הציגו משחק התקפי ואגרסבי. איטליה כבשה פעמיים במחצית הראשונה, אך שני השערים נפסלו בעקבות נבדל. בדקה ה-87 איטליה השיגה את השער לו היא הייתה ראויה לאורך המשחק. המגנה הימנית ליסה בואטיני הגביהה כדור מדויק למרכז הרחבה וכריסטיאנה ג'ירלי שנכנסה רק ארבע דקות לפני למשחק, נגחה את הכדור פנימה.

שחקניות נבחרת איטליה חוגגות את הניצחון על ארגנטינה, בשלב הבתים של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Abbie Parr)
שחקניות נבחרת איטליה חוגגות את הניצחון על ארגנטינה, בשלב הבתים של מונדיאל נשים 2023 (צילום: AP/Abbie Parr)

גרמניה – מרוקו 0:6

פתיחה מוחצת של נבחרת גרמניה במונדיאל. כבר בדקה ה-11 הגרמניות עלו ליתרון ראשון. לחץ גבוהה של גרמניה על הגנת מרוקו, ג׳ול ברנד חטפה את הכדור, העבירה אותו לקת׳רין הנדריך באגף ימין שהגביהה למרכז ההגנה ומי עם לא אלכסנדרה פופ, נגחה אותו פנימה. בדקה ה-39 קלרה בוהל הגביהה כדור קרן לרחבה ופופ נגחה פעם נוספת פנימה. 

23 שניות מפתיחת המחצית השנייה, גרמניה כובשת פעם נוספת. הגנת מרוקו איבדה את הכדור. קלרה בוהל פרצה מאגף ימין, העבירה כדור רוחב לתוך הרחבה, לינה מאגול בעטה למשקוף, את הכדור החוזר הגיעה לקלרה בוהל שכבשה מקרוב. בדקה ה-54 הגנת מרוקו הרחיקה את כדור הקרן, סוניה הות' הגביהה לתוך הרחבה, חנאן איית אל חאג' ניסתה למנוע מהכדור להגיע לאלכסנדרה פופ ונגחה לשערה פנימה. 

בדקה ה-79 פעם נוספת שמרוקו מבקיעה לשערה. קרן של נבחרת גרמניה, השוערת הדפה את הכדור על שחקנית מרוקו, זינב רדואני שניסתה לעצור את הכדור עם הרגל, אך הנגיעה הקלה שלה הכניסה אותו פנימה. בתוספת הזמן, בעיטה של לנה לטוויין נהדפה, ליאה שולר הגיעה לכדור החוזר וכבשה את השער השישי במשחק.

ברזיל – פנמה 0:4

ברזיל פתחה את המשחק בלחץ על השער של פנמה. בדקה ה-19 דביניה פרצה באגף שמאל, הגביהה את הכדור לצד השני של הרחבה וארי בורז׳ס נגחה את הכדור מקרוב פנימה. בדקה ה-39 בכמעט שחזור השער הראשון. הפעם תמירס פרצה באגף שמאל הגביהה את הכדור, ארי בורז'ס נגחה לשער, השוערת ייניט ביילי הדפה, אך הברזילאית הייתה הראשונה לכדור החוזר והשלימה צמד. 

המחצית השנייה נפתחה בסערה. בדקה ה-48 דביניה פרצה שוב פעם מאגף שמאל, השתחררה מהגנת פנמה בעזרת דאבל פס, הגביהה את הכדור לרחבה, ארי בורז'ס יכלה להשלים שלושער, אך במקום זאת פרגנה עם העקב לביאטריס זאנראטו שכבשה את השער היפה בטורניר עד כה. 

בדקה ה-70 הקרנבל הברזילאי המשיך. בורז'ס השלימה את השלושער, פעם נוספת מנגיחה מקרוב אחרי הגבהה מאגף שמאל. השחקנית הראשונה בתולדות ברזיל שכובשת שלושער בהופעת הבכורה שלה במונדיאל. בדקה ה-75 כל הקהל עמד על הרגליים, כאשר מרטה, כוכבת ברזיל במונדיאל האחרון שלה, עלתה למגרש במקום כובשת השלושער ארי בורז'ס. 

ניו זילנד חולמת על שמינית הגמר, נורבגיה נזהרת מהדחה

יום המשחקים יתחיל מחר בשעה 5:00 במשחק בין נבחרת קולומביה לנבחרת קוריאה הדרומית. לאחר שהיום הביסה גרמניה את מרוקו, נראה שניצחון של אחת הקבוצות יעניק להן בהמשך את הכרטיס השני לשמינית הגמר. קולומביה תציג לראשונה את לינדה קייסדו בת ה-18 מריאל מדריד ודרום קוריאה תשחק בצורה מאוד מאורגנת ותתבסס בעיקר על שחקניות מהליגה המקומית.   

בשעה 08:30 יפתח הסיבוב השני כאשר ניו זילנד, שניצחה לראשונה בתולדותיה במשחק הראשון בטורניר, תנסה להמשיך את המומנטום מול הקהל הבית במשחק שבו היא חייבת לנצח את נבחרת פיליפינים החלשה יחסית. לעומת זאת, הנבחרת האורחת חייבת להשיג נקודות ראשונות בטורניר, כדי להשאיר סיכוי במחזור האחרון. 

יום המשחקים ייסגר בשעה 11:00 במשחק מסקרן בין שוויץ לנורבגיה, במסגרת בית א'. השוויצריות מגיעות מעודדת מהניצחון במשחק הראשון בבית, עם כוכבת הנבחרת רמונה בכמן מפ.ס.ז'. אבל הן יודעת שהפעם יהיה הרבה יותר קשה. נורבגיה בעלות הסגל המצוין שלא מצליחות בדרך כלל להתחבר, תנסה להתאושש מההפסד לניו זילנד וחייבת את כוכבת הנבחרת אדה הגרברג מליון בשיאה.

לוח המשחקים המלא להורדה בקישור הזה.
הסיקור המלא של המונדיאל בקישור הזה.
עדכונים באינסטגרם דבר ספורט בקישור הזה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!