
אלפי בני נוער צעדו היום (חמישי) בירושלים והשתתפו בעצרת מול הכנסת בקריאה להחזרת החטופים. בני הנוער של קיבוץ כפר עזה הובילו את הצעדה מכיכר החטופים בתל אביב אל הכנסת, ואת העצרת, שנשאו בה דברים בני נוער מהקיבוץ וקרובי משפחה של החטופים.
נציגי שבט הצופים 'שקד' בכפר עזה, גילי אביאני ויפתח ביטון בריח, אמרו בעצרת: "חובת המדינה לקדש את החיים ולהבטיח לדור העתיד את החזרת כל החטופים". דניאל שטיינברכר, שאחותה דורון נחטפה לעזה, אמרה על הבמה: "אין מחיר לאחותי". היא הודתה לנוער וקראה למקבלי ההחלטות לפעול.
יובל שרעבי, שאבא ודוד שלה עדיין חטופים וחבר שלה הוחזר מהשבי, סיפרה שהיא מתגעגעת לבדיחות הקרש של אבא, סיפרה לו שהיא ואחותה עדיין בחיים, ודרשה שכולם יחזרו.
אילן סגל, הבת של אביבה שהוחזרה בעסקה וקית' שעדיין מוחזק בעזה: "83 יום אנחנו בחושך. אבא שלי אהב את הבית בקיבוץ כפר עזה וסירב לעזוב עד שלקחו אותו. הוא חייב לחזור".
בסיום העצרת ביצעה להקת הצופים את השיר "לו יהי". נציגי הצופים, בני עקיבא והנוער העובד והלומד קראו את תפילת יזכור, ותפילה לשלום החטופים והמפונים.
בצעדה לקחו חלק כ-300 חניכי תנועת הנוער העובד והלומד, שפועלת בפרישה רחבה ביישובי העוטף. "כל אחד ואחת מחטופינו שנמצאים ברגעים אלה בעזה יש משפחה שחיה בפחד מאז השבעה באוקטובר מהנורא מכל", אמרה אביגיל, חניכה בקן לב הנגב, "חלק מהחטופים, שהם חברים שלנו מהמחוז, חזרו הביתה בשלום ומספרים סיפורים קשים שרק ממחישים לנו שהחטופים שעדיין בעזה לא יכולים להישאר שם אפילו עוד יום".

