דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

השירות הלקוי של המורים

ישראל שונאת שביתות. ישראל חושבת שמורים ממלאים תפקיד חשוב, ישראל גם לא תומכת בעוול שנגרם להם, ישראל לא אוהבת הלנת שכר, אבל יותר מכל זה – היא שונאת שביתות.  למורים אסור לשבות, משום שהישראלים הפכו מעם לארגון על של צרכנים, והמורים הם כמו חברות סלולר – נותני שירות.

ומהי שביתה, אם לא ההפך הגמור של ארגון הצרכנים. הלקוח לא תמיד צודק. השביתה היא אקט לא שירותי, היא לא באה להגן על הלקוח, אפילו אם הוא רוצה לדבר עם המנהל. השביתה באה להגן על העובד. ועובד, הוא יותר מספק שירות, הוא לא אינסטרומנט שכל הוויתו לספק אותנו. הוא אדם, הוא מפרנס, הוא בעל זכויות.

התגובות היו קשות. האשמות הוטחו ביושבת ראש הסתדרות המורים החדשה, היא מחפשת כותרת, היא כוחנית, היא אפילו גרמה לנו לאחר לעבודה שלנו. ואנחנו? איך נקבל פיצוי? איך נבליג על העלבון הצרכני שלנו? אפשר לעבור למתחרים?

סוף טוב – הכל טוב! עגמת הנפש הצרכנית נקטעה מוקדם מהרגיל. מנהל השירות צייץ שהכל בסדר. נסגר טיפול. הלקוח שבע רצון. הסוררים, תלוש המשכורת שלהם ימשיך לשקף עוול ולהוביל לעוני. אבל הי, השירות שלנו חזר לסדרו. סליחה על ההמתנה, ותודה שבחרת משרד החינוך.

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!