דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
20.0°תל אביב
  • 12.2°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 19.8°אשדוד
  • 15.9°באר שבע
  • 22.1°אילת
  • 19.8°טבריה
  • 12.3°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

משלוחי אוכל וטלפונים סלולריים ללא מע"מ: וולט מתרחבת לאילת

החברה משיקה היום (ג') את פעילותה באילת, שתכלול את בתי המלון והאירוח ואת חופי העיר | בחודש הקרוב המדינה צפויה להגיש את חוות דעתה בתביעה הייצוגית נגד החברה להכרה ביחסי עבודה עם שליחיה

שליחי וולט (צילום: אור גואטה)
שליחי וולט (צילום: אור גואטה)
הדס יום טוב

חברת המשלוחים וולט משיקה היום (שלישי) את השירות באילת. ההשקה תכלול כמאה מסעדות וחנויות בתחומים כמו סופר, צעצועים, אלקטרוניקה, פארם ועוד. שירות המשלוחים יגיע לבתי המלון והאירוח ולחופי העיר. לראשונה, תשיק וולט גם שירות הזמנת כרטיסים לאטרקציות מפורסמות בעיר.

וולט משיקה את השירות באילת אחרי חמש שנות פעילות בישראל, שבמהלכן התרחבה לכל רחבי הארץ. שירות המשלוחים של וולט באילת יפעל מדי יום בין 9:00 ל-23:00, ובהתאם לפטור בעיר, המחירים יהיו ללא מע"מ. השקת וולט באילת תוכננה במקור לנובמבר 2023, אך נדחתה בשל פרוץ המלחמה והתרוקנות העיר מתיירים עקב הקדשת המלונות לאוכלוסיות מפונות.

וולט לא מעסיקה את שליחיה ולא מנהלת עמם יחסי עבודה, והשליחים עובדים בה בתור "קבלנים עצמאים", בלי שכר מינימום, בלי זכויות סוציאליות, ובלי מלוא החופש שנהנים ממנו עצמאים מלאים, כמו קביעת עלות השירות, ניהול בנק לקוחות, אפשרות להעסיק עובדים ועוד. שיטה זו מכונה בעולם "כלכלת הפלטפורמה" או "תעסוקת חלטורה." בחודש הקרוב צפויה המדינה להגיש את חוות דעתה בתביעה הייצוגית נגד החברה להכרה ביחסי עבודה.

החברה הודיעה שבכניסתה לאילת שמה דגש על עסקים מקומיים, בהם המסעדות טוגראשי, לווייתן, ברביס, מלודי, החוף של מוש, פאדיס, פאפי, המטבחון של עמוס, עומרס, חצי חצי מבית ברויטמן, המבשלה, חוף מיה, שווארמה סטריט, טיקה מסאלה, שווארמה האומן ונוספות.

בהיצע החנויות שמה החברה דגש על חנויות חשמל ואלקטרוניקה, הפופולריות במיוחד בקרב התיירים שמגיעים לעיר, בהן אילת דיפו, מורס, Last Price, All Mobile. לראשונה, יהיה ניתן להזמין טלפון סלולרי ללא מע"מ במשלוח מהיר דרך וולט. הליך הרכישה ידרוש זיהוי של הקונה באמצעות תעודת זהות, והוא צפוי לפעול בשבועות הקרובים. חנויות נוספות שיהיו זמינות לראשונה במשלוח מיידי של כחצי שעה: days market7, מאפית, מאמניס, ליאת מגשי פירות, פרפיומרי, יאן משקאות, רשת האלכוהול פאנקו ורשת הפיראט האדום.

באפליקציה תתאפשר הזמנת כרטיסים לאטרקציות מובילות בעיר, בהן המצפה התת ימי, מתחם פנטזי שכולל לייזר טאג, המנוף האנושי, קולנוע 7 ממדים, סימולטור כדורגל וחוף קיסוסקי, שמציע אטרקציות ימיות, אבובים ובננות.

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "אנחנו שמחים להשיק היום באילת, עיר התיירות של ישראל, דווקא בתקופה שבה התיירים הישראלים מתחילים לחזור לעיר. המטרה שלנו היא להעצים את החוויה של התיירים המגיעים לעיר עם אפליקציית וולט, שהם אוהבים ומכירים מהבית, תוך חיבור בינם לבין בתי העסק האילתים הנמצאים ברחבי העיר – ולא רק באזורי התיירות. עבדנו חודשים ארוכים על השקת השירות באילת, עם מוצרים מותאמים לעיר כמו טלפון סלולרי ללא מע"מ ואטרקציות, כך שנציע לתיירים ולבעלי העסקים את חווית השירות הטובה, המגוונת והמקצועית ביותר".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!