חברת דיפלומט מתכוננת להעלאת מחירים רוחבית לאחר חג הפסח, לפי הודעה ששלחה הבוקר (שלישי) לקמעונאים. "העלייה תהיה באחוז משוקלל של טואלטיקה 3.5%, מזון 4%", כתבה החברה. אולם בפועל, ההתייקרות תהיה בשיעור של עד 15% למוצר בודד, אך החברה מחשבת בממוצע את העלייה בכל הקטגוריה של המזון והטואלטיקה יחד עם מותגים שאת מחירם היא לא מעלה.
"במוצרי הטואלטיקה, העלייה תחול על קטגוריות סוללות, צבעי שיער, אבקות כביסה, היגיינה נשית ונוזל כלים. במוצרי המזון, העלייה תחול על קטגוריות מרגרינה, מיונז, קפה, רטבים, עוגיות, שוקולד, חטיפים, דגני בוקר ותחליפי גבינה.
"מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל חלפו יותר משישה חודשים שבהם הצלחנו, במאמצים ניכרים, לשכנע את ספקינו להימנע או לדחות עליית מחירים של מוצרינו, וכך הצלחנו לשמר את המחירים עד לאחר חג הפסח".
ב-2022 פעילי ההסתדרות קיימו הפגנות רבות נגד העלאת המחירים שהודיעה עליה דיפלומט. בזכות המחאה, דחתה החברה את העלאת המחירים של רבים ממוצריה.