דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

כדורגל / יש ימים כאלו - משחקים מאכזבים לנבחרות הנשים בכדורגל

נבחרת הנערות הציגה משחק מצויין, במוקדמות אליפות אירופה, אך הנבחרת הרוסית גברה עליה | לנבחרת הבוגרות, במוקדמות אליפות העולם היה יותר קשה

נבחרת הנשים נגד סרביה במסגרת משחק הפתיחה של מוק' מונדיאל 2019. (צילום: דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת הנשים נגד סרביה במסגרת משחק הפתיחה של מוק' מונדיאל 2019. (צילום: דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרות הנשים סיימו אתמול (חמישי) יום מאכזב מבחינתן, כאשר שתיהן הפסידו במשחקיהן – במוקדמות אליפות העולם לבוגרות ומוקדמות אליפות אירופה לצעירות. נבחרת הנשים יצאה למשחק חוץ קשה בסרביה ונוצחה ע"י הנבחרת המקומית 2:0. נבחרת הנערות הציגה שוב משחק הגנתי נהדר, אך ספגה שער בתוספת הזמן ונחלה הפסד שני במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 17, 1:0 נגד רוסיה.

בוגרות

ישראל – סרביה 2:0

הרכב הנבחרת – שוורץ; סופר (אביטל 86), שדה, נקב,טויל; דוד (עווד 46), מטקלוב, סנדל (שימריך 68), שחף, פלקון; שולמן

נבחרת ישראל הבוגרת יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול נבחרת סרביה. הסרביות התחילו טוב יותר את המשחק ושלטו במרכז המגרש, וכבר בדקה ה-8 הן כבשו שער ראשון לזכותן. כדור קרן מוגבה שנבעט לרחבה הישראלית, נהדף לא טוב על ידי שוערת הנבחרת, חגית שוורץ, למרכז הרחבה, מה שסייע לפיליפוביץ בת ה-18 להשתלט על הכדור החוזר ולבעוט פנימה. השחקנית הצעירה ספרטק סובוטיקה כבשה גם שני שערים במשחק מול קרית גת בליגת האלופות העונה. הלחץ הסרבי נמשך, ובדקה ה-17 ווקוויץ' פרצה נהדר באגף ימין, העבירה רוחב לדמז'נוביץ' שבעטה פנימה – 2:0 לסרביה. בדקה ה-18 הורחקה קנקוביץ', והשאירה את הנבחרת הסרבית עם 10 שחקניות.

נבחרת הנערות עד גיל 17 במוקדמות אליפות אירופה מול שבדיה (צילום: דף הפייסבוק של התאחדות לכדורל בישראל)
נבחרת הנערות עד גיל 17 במוקדמות אליפות אירופה מול שבדיה (צילום: דף הפייסבוק של התאחדות לכדורל בישראל)

למרות היתרון המספרי שהיה משלב זה לנבחרת הישראלית, סרביה החזיקה יותר בכדור והמשיכה ללחוץ על השער. במחצית השניה המגמה השתנתה, וישראל יצאה ליותר התקפות מתפרצות עם מספר גדול יותר של שחקניות, אך התקשתה להגיע למצבים טובים מול השער הסרבי. בדקה ה-66 בעיטה מצוינת של סנדל מרחוק נעצרה ע"י השוערת הסרבית. 2:0 לסרביה בסיום.

נבחרת עד גיל 17

ישראל – רוסיה 1:0

הנבחרת הישראלית הגיעה מעודדת לאחר ההפסד הקטן לנבחרת שבדיה החזקה, וניסתה להשיג תוצאה טובה גם במשחקה השני מול נבחרת רוסיה, שניצחה 2:0 את קרואטיה במחזור הקודם. גם הפעם הנבחרת הלוחמנית של המאמנת איריס אנטמן עמדה נהדר במגרש, ומנעה כמעט כל הזדמנות מהנבחרת הרוסית. הרוסיות שלטו במשחק ולחצו על השער הישראלי, אבל הגנה חזקה ומתואמת של ישראל מנעה מהן הזדמנויות ממשיות לשער. בפעמים שהצליחו לבעוט למסגרת, השוערת המצויינת ניקול שולמן, הייתה במקום. בזמן תוספת הזמן, כדור קרן הגיע לסולונוביץ שבעטה מתוך הרחבה והכניעה את נבחרת ישראל.

זהו הפסד אכזרי, שפוגע בנבחרת הישראלית להשיג את הכרטיס לשלב הבא. כעת, הנבחרת תצטרך לנצח את קרואטיה ביום ראשון ולקוות להיות בין חמשת הסגניות הטובות ביותר, כדי להעפיל לשלב העלית. במשחק הנוסף בבית ניצחה שבדיה את קרואטיה 0:11.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!