דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: כריסטיאנו רונאלדו מבקש מכם ללכת לתרום דם

וגם - איתמר לוי שובר את שיא ישראל בהדיפת כדור ברזל | מנהל הפועל ת"א מורחק כי השליך כיסא על אוהד | שתי שחקניות כדורגל שהתחתנו חתמו בשתי קבוצות יריבות בגרמניה | והזוג שתורם 200 אלף דולר לנפגעות ד"ר נאסר

רונאלדו משתתף בקמפיין של מגן דוד אדום (תמונה באדיבות מד"א)
רונאלדו משתתף בקמפיין של מגן דוד אדום (תמונה באדיבות מד"א)
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ומתגייס למד"א: כריסטיאנו רונאלדו

ליאור ברטל

תרומת דם חיונית להצלת חיים אך רבים אינם נותנים על כך את הדעת עד לרגע בו הצורך הופך להיות קריטי להם או לקרוביהם. שחקן השנה בכדורגל העולמי, כריסטיאנו רונאלדו, מצטרף לקמפיין של מגן דוד אדום וחברת אבוט בישראל במטרה משותפת להעלאת המודעות לתרומות דם ולעידוד צעירים להצטרף למאגר התורמים הקבועים. 
בכל שנה נערכים ברחבי העולם 234 מיליון ניתוחים משמעותיים, אשר ברבים מהם נדרש לתת עירוי דם למטופל. רונאלדו משמש כשגריר העולמי הראשון ביוזמת ה- 'Be The 1TM', אשר פועלת ברחבי העולם כדי לעורר השראה בקרב רבים להפוך לתורמי דם קבועים, ולהציל חיים.

"ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנתרום דם. כל תרומת דם עשויה להציל את חייהם של 3 חולים או פצועים וכן לסייע בטיפולים ארוכי-טווח" אמר כריסטיאנו רונאלדו, "בשל כך, אני רואה חשיבות גדולה ונלהב לשתף פעולה עם הקמפיין של חברת אבוט ומגן דוד אדום שיעלה את המודעות לחשיבותן של תרומות דם ויעודד אנשים ברחבי העולם להפוך לתורמי דם לאורך כל חייהם ולמסייעים בהצלת חיים". במהלך הקמפיין דמותו של רונאלדו תשולב במדיה החברתית ובפרסומים השונים של שירותי הדם של מד"א. מגן דוד אדום, האחראי במדינת ישראל על התרמת ואספקת 100% ממנות הדם, לבתי החולים ולצה"ל, ברגיעה ובשעת חירום. 

מנצח והודף את השיא: איתמר לוי

צור רוזנצוויג

שיא ישראלי חדש! בשבת האחרונה, בארקנסו שארצות הברית, נשבר שיא ישראל בהדיפת כדור ברזל. איך זה קרה אתם שואלים? איתמר לוי, הודף כדור ברזל ישראלי, שלומד ומתאמן בחמש השנים האחרונות באוניברסיטת ארקנסו סטייט הצליח להדוף את הכדור למרחק של 19.36 מטר וכך שבר ב-27 ס"מ את השיא המיתולוגי של ההודף איגור אברונין משנת 1991, שזו אגב שנת לידתו של לוי עצמו.

נראה שלוי, שגדל בקצרין, רק משתבח ככל שהאימונים והזמן עוברים ואפשר להכריז שהוא אחד מהאתלטים המשתפרים של השנה האחרונה, בתוצאה זו הוא שיפר ב-64 ס"מ את שיאו האישי במגרש פתוח, וזאת לאחר שרק בחודש שעבר הוא שבר שיא ישראלי בן 34 שנים בהדיפת כדור ברזל באולם סגור.

ברכות להודף כדור הברזל איתמר לוי ששבר את השיא הישראלי באולם אחרי 27 שנים. איתמר קבע זאת בתחרות בארנסקו בארה"ב עם 19.36 מטרים, שיפור של 64 ס"מ לשיאו האישי.צילום: טיבור יגר

Posted by ‎הוועד האולימפי בישראל‎ on Sunday, January 28, 2018

המרחק הגדול שלנו מצמרת ענף האתלטיקה רק מתחדד שמבינים שלמרות ההישגים המרשימים של איתמר, הדרך להשגת הקריטריון להשתתפות באליפות אירופה שתתקיים הקיץ בברלין עוד קצת רחוקה, על ההודף הישראלי להגיע למרחק של 19.90 זאת אומרת לשפר בעוד 54 ס"מ את שיאו הטרי.

מפסיד ופוצע אוהד: מנהל הפועל תל אביב בכדורסל עומר גרין

יאיר צוקר

האלימות במגרשי הכדורסל ממשיכה להרים את ראשה מספר פעמים מתחילת העונה. השבוע החליט בית הדין של איגוד הכדורסל להרחיק משלושה משחקים בפועל וארבעה משחקים על תנאי את מנהל הפועל תל אביב בכדורסל, עומר גרין, בשל התקרית לאחר המשחק מול הפועל חולון בתחילת החודש. 

בסיום המשחק אותו ניצחו חולון בבית 85:79 מספר אוהדי חולון קיללו את גרין שבתגובה זרק כסא ואף פגע בפניו של אחד האוהדים. גרין אף נענש על ידי הקבוצה והתנצל בפני אותו אוהד וכן באופן פומבי: ״אין תירוץ להתנהגותי, יהיו הסיבות אשר יהיו, אני מבין שמעדתי ומבטיח שההתנהגות הזו לא תחזור שוב".

מנצחות באהבה: אלין מקלאוד ואלה מאסר

ליאור ברטל

כשהאהבה בין השוערת הבינלאומית הקנדית אלין מקלאוד לבין בחירת ליבה החלוצה האמריקאית אלה מאסר החלה לפרוח, הן שיתפו פעולה באותן הקבוצות ומאז 2013 הן שיחקו יחד בשלוש קבוצות שונות: שיקגו פייר, יוסטון דאש ורוזנגארד השבדית. השתיים נישאו בדצמבר 2015, וכעת, לראשונה מאז שהן התחתנו, עברו לשחק בשתי קבוצות יריבות בליגה הגרמנית. החלוצה אלה מאסר הצטרפה להתקפה הקטלנית של הדבליסטית וולפסבורג והשוערת אלין מקלאוד בעלת 115 הופעת במדי נבחרת קנדה תגן על שערה של קבוצת התחתית יינה. המפגש המסקרן בין השתיים יתקיים רק ב-18 במרץ. הבחירה של שתיהן להצטרף לליגה הגרמנית הייתה בעיקר מתוך הרצון להמשיך לחיות ביחד באותה מדינה, כשלא מצאו קבוצה משותפת, החליטו לפצל כוחות ועדיין להישאר קרובות וביחד כמו תמיד.

 

מנצחים ומגייסים עבור הנפגעות: כריסי טייג'ן וג'ון לג'נד

ליאור ברטל

הדוגמנית כריסי טייג'ן ובעלה ג'ון לג'נד תרמו 200 אלף דולר לארגון 'Time's Up' שנוסד ב-1 בינואר על-ידי מספר סלבריטאים מהוליווד, ארגון שמטרתו להילחם כנגד פגיעה והטרדה מינית. הזוג תרם את תרומתו כהוקרה למתעמלות שהתלוננו נגד רופא הנבחרת ד"ר לארי נאסר. עד כה הארגון גייס 20 מיליון דולר תוך פחות מחודש במטרה לאפשר לנשים שמתלוננות על פגיעה ותקיפה מינית במקום עבודתן, לקבל ייצוג משפטי הולם וגב כלכלי במהלך המשפט. חלק משמעותי מהכסף יעזור לנפגעות התקיפות המיניות בעולם הספורט האמריקאי להשמיע את קולן ולהתלונן נגד פגיעות כמו במקרה של ד"ר נאסר.

מפסידים בקבוע: הפועל עירוני הוד השרון כדורגל 

צור רוזנצוויג

זה סיפור על קבוצת כדורגל בליגה א' דרום ששיחקה כבר 17 משחקים במסגרת הליגה, אך באמתחתה 0 נקודות בלבד, בלי אף ניצחון או תיקו לרפואה. הפועל הוד השרון, הקבוצה הצנועה שזו עונתה השלישית בליגה א' נמצאת על המסלול המהיר לירידת ליגה, השאלה עכשיו רק תיראה הדרך למטה בהמשך העונה. הקבוצה כבשה 8 שערים וספגה 52 שהפסדה השיא שלה היה 1:9 למ.ס חולון.

אם המצב לא נורא מספיק, השבוע אחרי ההפסד 3:0 למכבי קריית גת החליט המאמן ושחקן העבר יוסי גורדנה להתפטר ממשרתו. גורדונה היה המאמן השני שעוזב את הוד השרון, לאחר שעופר בכר עשה זאת לפניו בחודש נובמבר. בקבוצה הכתומה מהשרון עוד לא הרימו ידיים וההחתמות בשבועיים האחרונים של דניאל מכלוף השוער, ערן זגר החלוץ ושמעון לוגסי הקשר, עוד מעלות ניצוץ של אמונה, אך מסתמן שרק נס ישאיר את הוד השרונים בליגה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!