דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / נבחרת ישראל רשמה הפסד ביתי מאכזב לסרביה במוקדמות המונדיאל

נבחרת הנשים קיוותה למצוא את ניצחונה הראשון במוקדמות המונדיאל אך גם הפעם לא הצליחה למצוא את הרשת והפסידה 1:0 לנבחרת סרביה | לישראל נותרו עוד שני משחקים בקמפיין - מול ספרד (חוץ) ואוסטריה (בית)

נבחרת ישראל מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אכזבה בנבחרת ישראל נשים בכדורגל, לאחר ההפסד אמש (ג') לנבחרת סרביה 1:0 באצטדיון רמת גן. הנבחרת הישראלית שהשיגה נקודה ראשונה במשחקה הקודם מול נבחרת פינלנד החזקה, קיוותה להמשיך את ההתקדמות שלה בעזרת הצטרפותה של כוכבת הנבחרת לי פלקון.

הרכב נבחרת ישראל: חנית שוורץ, דיאנה בר-עוז, שי שדה, שחר נקב (עדן אביטל 75), דניאל סופר, אדווה טוויל, קרין רחמים (ערבה שחף, 55), אלינה מטקלוב, קארין סנדל, לי פלקון, דניאל שולמן.

נבחרת ישראל מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

הנבחרת שמאומנת על ידי צמד המאמנים מאיר נחמיאס וגיא עזורי רצתה לנצח את המשחק או לפחות להבקיע שער ראשון בקמפיין מול נבחרת סרביה שלא נחשבת לאחת הנבחרות החזקות בבית, אך עדיין נחשבת טובה יותר מהנבחרת הישראלית. הנבחרת פתחה את המשחק עם המון התלהבות וניצלה את הצטרפותה ההתקפית של לי פלקון ששיחקה העונה בליגה האוסטרלית החזקה, כדי לאיים על השער הסרבי.

במחצית הראשונה ישראל הגיעה לשלוש הזדמנויות טובות שלא נוצלו. בדקה ה-9 החלוצה דניאל שולמן ניסתה להבקיע עם מספרת שלא הייתה חזקה מספיק ונעצרה על ידי השוערת הסרבית. בדקה ה-12 בעיטה של לי פלקון מתוך הרחבה נהדפה ובדקה ה-25 דניאל שולמן עם ההזדמנות הגדולה של משחק בעטה נהדר אך הכדור פגע במשקוף.

במחצית השנייה, הסרביות שהיו בעלות כושר משחק עדיף, השתלטו על המשחק ובדקה ה-65 מיליצ’ה סטנקוביץ' הכניעה את שוערת ישראל חנית שוורץ במצב של אחת על אחת. ישראל ניסתה לתקוף כדי להשיג את השוויון, אבל גם כניסתה של החלוצה הצעירה והכישרונית עדן אביטל לא עזרה להכניע את השוערת הסרבית. לבסוף ישראל הפסידה את המשחק ויצאה מאוכזבת לא רק מההפסד אלא גם מהקושי להבקיע שער זכות ראשון בטורניר לאחר ששה משחקים. לישראל נשארו עוד שני משחקים בשלב המוקדמות, שניהם יתקיימו במהלך חודש יוני מול נבחרת ספרד בחוץ ונבחרת אוסטריה בבית.

נבחרת ישראל מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול סרביה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

גיא עזורי, מאמן הנבחרת, אמר: “מאכזב, רצינו לקחת את הנקודות. על הנייר סרביה טובה מאיתנו. היינו טובים בחצי הראשון, אבל בחצי השני הייתה דעיכה גופנית שהכריעה את המשחק. רואים שכדורגל הנשים כאן לא מקצועני. עדיין צריך לתת לשחקניות מחמאות כי הן עשו הכל וראינו הרבה דברים חיוביים. צריך להמשיך לקדם את כדורגל הנשים בישראל. ראינו היום את הפוטנציאל הקיים וזה רק נותן את התחושה שאם יתאמנו כאן יותר ונהפוך את כדורגל הנשים למקצועני נראה פה רמה גבוהה".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!