דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים הוגרלה לבית קשה בגביע אירופה

אחרי שסיימו במקום ה-10 באליפות אירופה, נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים ישראל תשתתף בטורניר גביע אירופה ותפגוש את סגנית אלופת העולם ספרד, סגנית אלופת אירופה יוון, מדליסטית הארד העולמית רוסיה ואת רומניה.

נבחרת הנשים בכדורמים בטורניר הכנה לקראת אליפות אירופה (באדיבות איגוד הכדורמים בישראל)
נבחרת הנשים בכדורמים בטורניר הכנה לקראת אליפות אירופה (באדיבות איגוד הכדורמים בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בעקבות ההצלחות של נבחרות הנשים של ישראל בכדורמים בשנתיים האחרונות, נבחרת ישראל הבוגרת תשתתף בטורניר גביע אירופה בו יתחרו הנבחרות הטובות ביבשת. ישראל שובצה לבית מספר 1 עם נבחרות ספרד, רוסיה, יוון ורומניה שיתחרו בשיטת בית חוץ מול ישראל ויעניקו חוויה ייחודית לאוהדי המשחק בישראל, שיוכלו לצפות מקרוב בנבחרות הטובות בעולם. בשנה שעברה ישראל הפסידה את כל משחקיה והשנה היא תנסה להשיג תוצאות טובות יותר.

נבחרת הנשים של ישראל עשתה בשנים האחרונות התקדמות אדירה בכדורמים. בקיץ 2017 סיימה נבחרת הנערות עד גיל 17 במקום ה-10 באירופה, בקיץ 2018 העפילה נבחרת ישראל הבוגרת לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה וסיימה במקום ה-10 המכובד. נבחרת הנערות עד גיל 19, הצליחה להתעלות על הישגים הקודמים וסיימה במקום ה-7 באירופה.

ההתקדמות נעשתה בזכות פרויקט אולימפיאדת פריז 2024 של כדורמים הנשים. בעקבות השתתפות הנבחרת בטורניר, יוכל הקהל בישראל לצפות החל מהחודש הבא בווינגייט בכמה מהנבחרות הטובות בעולם, במהלך טורניר גביע אירופה המשמש כמשחקי מוקדמות של הליגה העולמית ואשר ישוחק בשיטת בית-חוץ.

לאחר ההישג חסר התקדים של של נבחרת הנשים הישראלית, מקום 10 באליפות אירופה, הקיץ בברצלונה, שובצה ישראל לבית 1 יחד עם נבחרת ספרד (מקום 2 באליפות עולם ומקום 3 באליפות אירופה). נבחרת רוסיה (מקום 3 באליפות עולם), יוון (מקום 3 באליפות אירופה) ונבחרת רומניה.

נבחרת ישראל נשים כדורמים באליפות אירופה בברצלונה (איגוד הכדורמים בישראל)
נבחרת ישראל נשים כדורמים באליפות אירופה בברצלונה (איגוד הכדורמים בישראל)

שלוש הראשונות בבית יעפילו לליגה העולמית. הסיכוי של ישראל להקדים את ספרד, רוסיה ויוון איננו גבוה, הטורניר ישמש לעוד הכנה לנבחרת ישראל הצעירה יחסית לצבור ניסיון בינלאומי חשוב בדרך להשתפרות משמעותית של הענף.  מדובר בהתנסות נוספת ברמות הגבוהות ביותר שיש ובהזדמנות של הקהל לצפות מקרוב, הן בכדורמים של הטופ העולמי והן בכוח העולה בכחול-לבן, נבחרת ישראל.

חניכותיו של דימיטריס מברוטאס יפתחו הופעתן בטורניר בצמד משחקי חוץ בחודש הבא ביוון ובספרד, ויארחו כעבור עוד חודש (4.12) את רוסיה, רומניה (15.12), יוון (18.12) וספרד (9.1).בבריכה האולימפית שבווינגייט.

מברוטאס: "הטורניר חשוב עבורנו כדי שהשחקניות הצעירות שלנו יצברו ניסיון ברמה הגבוהה וכדי שנמשיך לצמצם את הפער מהצמרת העולמית. כמעט בלתי אפשרי להעפיל לליגה העולמית כרגע אבל הכי חשוב זה לשמור על פעילות לקראת פלייאוף מוקדמות אליפות אירופה 2020".

הפלייאוף בשיטת שני משחקים מול נבחרת אחת, בית-חוץ, יתקיים בדיוק בעוד שנה, אוקטובר 2019. בזכות הישגי הנבחרת היא מעפילה הפעם ישירות לפלייאוף, ובניגוד לפעם שעברה, ללא צורך בטורניר מוקדמות לפני כן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!