דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / רגע לפני סקוטלנד: נבחרת ישראל הביסה את גואטמלה במשחק אימון

הנבחרת של הרצוג חגגה במשחק אימון קליל על נבחרת גואטמלה עם 0:7 משערים של: ערן זהבי (5), טאלב טוואטחה (26), מואנס דאבור (37 ו-52) ודיא סבע (62 ו-79) ובן שהר (88) | ביום שלישי המבחן החשוב מול סקוטלנד בחוץ

נבחרת ישראל במשחק מול גואטמלה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל במשחק מול גואטמלה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
צור רוזנצוויג
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מעודדת אחרי שני הנצחונות בצמד המשחקים הביתיים האחרונים בחודש שעבר מול אלבניה וסקוטלנד, פגשה אמש (חמישי) נבחרת ישראל בכדורגל את מקבילתה מגואטמלה למשחק ידידות באצטדיון בנתניה לעיני 6,000 איש ואישה.

אנדי הרצוג המאמן הלאומי ערך שני שינויים לעומת המשחק האחרון מול האלבנים בהכנסתו להרכב של ערן זהבי במקום חמד הפצוע ולואי טהא במקום איתן טיבי במרכז ההגנה. הגוואטמלים שנמצאים במקום ה-147 בעולם רצו בעיקר לייצג את מדינתם בכבוד.

מהלך המשחק

ייאמר לזכותו של הרצוג שפתח עם ההרכב ה"רגיל" שלו והתייחס למשחק הזה בשיא הרצינות, ובאמת שב-90 דקות של הכנה לדבר האמיתי ביום שלישי הבא מול סקוטלנד, אפשר היה לראות את רצונם של השחקנים המקומיים להכניס למשחק את ערן זהבי. הסיפתח הגיע מהר מאוד עם שער של זהבי כבר בדקה ה-5 לאחר בישול מרשים של נאתכו מאגף שמאל. דקות בשליטה של האורחים נפסקו בקטיעה גסה בדקה ה-27 עם מהלך בו ראינו חילופי תפקידים בין זהבי שפרץ באגף שמאל ומסר לטוואטחה שמול השוער בעט למרכז השער וקבע 0:2. בדקה ה-37 דור פרץ שייט באגף ימין בקלילות, מסר לדאבור שגלגל מול חצי שער ריק 0:3 לנבחרת ישראל במחצית בה הרבתה הנבחרת להתמסר ולהנות מהמשחק.

פתיחת המחצית השנייה הייתה העתק הדבק של הראשונה, עוד שליחות כדור אומנתיות של כיאל לטוואטחה באגף שמאל או לדסה בימין, ועוד הגבהות קצרות, קצרות מדי שספק שיצליחו לעבור את החומה הסקוטית אבל אמש הספיקו אפילו כדי להבקיע שער נוסף בדרך ל-0:4 בדקה ה-53 עם שער שני של דאבור שהיתל בשחקני ההגנה בתוך רחבתם אחרי מסירה של כיאל מאגף שמאל.

בדקה ה-55 ניתן האות לחגיגות החילופים של הרצוג עם כניסתם של דן גלזר, מנור סולומון שהחליף את טוואטחה באגף ודיא סבע שהצטרף לחוד בצוותא עם זהבי. החילופים אפשרו את מנוחתם של כיאל, דאבור וטוואטחה שירדו לספסל לקול תשואות האוהדים. המסיבה נמשכה עם עוד הכנסת כדור לרחבה הפעם של נאתכו במהלך האחרון שלו במשחק שמצא את דיא סבע, שלרגע הופתע שהוא כל כך לבד רק כדי לתת פס לתוך המסגרת 0:5 ישראל. 70 דקות במשחק מנומנם אמנם אבל הרצוג על הקווים המשיך לעמוד מתוח ולחלק הוראות, משהו בכל סיפור המסגרת שהוא מביא עמו נראה שעובד, הנבחרת עומדת מאורגנת ומסודרת לפי האימונים.

נבחרת ישראל מול גואטמלה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול גואטמלה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

הכרוז ניסה להעיר את האוהדים והשחקנים מאווירת התרדמה ברבע שעה האחרונה של המשחק וזה כנראה עבד לו כי בדקה ה-79 מסירה של מיכה המחליף ממרכז המגרש למנור סולומון שנתן פריצה מהאגף לדיא סבע שמבלי להתבלבל שיפר את מאזן הכיבוש שלו והעביר את התוצאה לתוצאה של טניס 0:6. כעבור כמה דקות וילסון פינאדה כמעט קנה את עולמו עם גול ניחומים אך לרוע מזלו הכדור שבעט ליטף את המשקוף של הרוש ויצא החוצה.

בדקה ה-88 חתם בן שהר את תוצאת המשחק עם כיבוש בעיטת הפנדל מהכשלה ברחבה שנעשתה עליו. 0:7 לטובת ישראל, תוצאה ששיפרה פלאים את מאזן הכיבושים בשנים האחרונות ובטח הוסיפה לאגו אבל חשוב לזכור: בשלישי הבא בגלזגו זה לא יהיה קל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!