דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט ועבודה / ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל בחרו בקארין סנדל ליושבת הראש

שחקנית מ.ס. קרית גת וקפטנית נבחרת ישראל, קיבלה את מירב הקולות ונבחרה ע"י ועד הארגון להוביל את מאבקי שחקני ושחקניות הכדורגל בשנים הקרובות | אבי איבגי מהפועל נצרת עילית נבחר לשמש כסגנה

קארין סנדל במדי נבחרת ישראל (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
קארין סנדל במדי נבחרת ישראל (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הוועד המנהל החדש של ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל בחר הערב בכדורגלנית מ.ס. קריית גת ונבחרת ישראל קארין סנדל ליושבת ראש הארגון. שוער הפועל נצרת עלית אבי איבגי נבחר לשמש כסגן היו"ר. שאר חברי הוועד הנבחרים הם לי פלקון ממ.כ. רמת השרון, גיא חיימוב שוער מכבי חיפה והנבחרת הלאומית ושמעון אבוחצירא מעירוני קריית שמונה.

סנדל, קפטן נבחרת הנשים, החלה לשחק כדורגל בקבוצה מקומית במתנ"ס בקריית טבעון. בגיל 12 ראה אותה מאמן שמיד זיהה את הפוטנציאל שלה וצרף אותה כאחת משחקניות העתיד של קבוצת הנשים של מועדון הכדורגל הגדול ביותר בישראל באותם השנים – מכבי חיפה בבעלותו של יעקב שחר.

בתמונה משמאל לימין: אבי איבגי, גיא חיימוב, קארין סנדל, שמעון אבוחצירה, לי פלקון, ניר אלון ועו"ד רן קידר. (ארגון שחקני הכדורגל)
בתמונה משמאל לימין: אבי איבגי, גיא חיימוב, קארין סנדל, שמעון אבוחצירה, לי פלקון, ניר אלון ועו"ד רן קידר. (ארגון שחקני הכדורגל)

בגיל 15 הייתה סנדל בוגרת מספיק כדי לעלות ולהשתתף בליגה הבכירה וזכתה עם מכבי חיפה בדאבל של עונת 2001/02. אבל הזכייה המשמחת הפכה למפח נפש כאשר יעקב שחר הודיע על פירוק המועדון בשל אי הסכמה עם התאחדות הכדורגל על תקציבים שהיו אמורים לתגמל את מועדוני הגברים שהקימו קבוצת נשים. אותה החלטה עגומה של ההתאחדות רודפת עד היום את כדורגל הנשים הישראלי.

לאחר מכן עברה לשחק עבור מכבי חולון בה שיחקה לסירוגין עד 2014 וזכתה עמה ב-6 אליפויות ו-8 גביעים, וכן הופיעה ב-11 משחקים בגביע אופ"א. את משחק הבכורה שלה בנבחרת ישראל שיחקה בגביע העולם 2007 נגד מולדובה, כיום היא שיאנית ההופעות בנבחרת הבוגרת עם 51 הופעות.

את הקריירה הבינלאומית שלה החלה ב-2008 בליגה האיסלנדית כשהצטרפה לקבוצת סטיארנן (Stjarnan), ושיחקה במסגרתה ב-16 משחקים טרם שבה למכבי חולון בישראל.

ב-2009 עברה סנדל לארצות הברית ונרשמה לאוניברסיטת אוהיו, שם שיחקה עבור קבוצת Ohio State Buckeyes. שנתיים לאחר מכן נרשמה לאוניברסיטת צפון קרולינה ושיחקה שם עבור קבוצת UNC Greensboro Spartans. ב-2013 עברה סנדל פעם נוספת לאיסלנד, ושיחקה שם עבור קבוצת הנשים של פלקיר (Fylkir). לאחר מכן שבה למכבי חולון.

בראשית עונת 2014-2015 עברה סנדל ממכבי חולון למ.ס. רמת השרון שם שיחקה במשך 3 שנים. כיום היא משחקת באלופת המדינה בשנתיים האחרונות מ.ס. קריית גת. סנדל היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומסיימת בימים אלה תואר שני בפסיכולוגיה חברתית.

קארין סנדלר שחקנית מ.ס. קרית גת (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
קארין סנדלר שחקנית מ.ס. קרית גת (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

בשיחה עם "דבר ראשון" אמרה סנדל: "הרצון לעשות שינוי זה דבר שבוער בדמי וכדי לעשות אותו צריך להגיע למקומות שבהם עושים שינוי. הדבר שהכי חשוב לי הוא לתרום לענף ולהעביר הלאה את המטרות שלנו בשביל לעשות כאן מהפכה תודעתית ומעשית. חשוב לי שתהיה לשחקניות כתובת למי לפנות כשהן צריכות עזרה וגם שנצליח להעלים את כל התופעות המכוערות שיש בכדורגל – בהרבה מקומות בארץ, הכדורגל מנוהל על-ידי העסקנים שלא תמיד טובת הענף לנגד עיניהם, צריך לנקות את הענף מהתופעות האלה. אנחנו נפעל כדי שיהיה בארץ כדורגל טוב, שמח ונקי יותר".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!