דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
29.0°תל אביב
  • 26.3°ירושלים
  • 29.0°תל אביב
  • 25.2°חיפה
  • 26.0°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 26.8°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 20.4°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: שופטת הכדורגל שניהלה משחק גברים בליגה הבכירה בצרפת

וגם - מאמן נבחרת הנשים של אקוודור שפוטר לאחר תלונות על הטרדות מיניות | שלשת הניצחון של די ג'יי שארפ שהולך בדרכו של אביו | קבוצת הנשים של קריסטל פאלאס שריגשה אוהדת בת 4 | וההישג האירופאי של איל"ן רמת גן

שופטת הכדורגל סטפני פרפרט במשחק ליגה 1 בצרפת בין שטרסבורג לאמיין (AP Photo/Michel Spingler)
שופטת הכדורגל סטפני פרפרט במשחק ליגה 1 בצרפת בין שטרסבורג לאמיין (AP Photo/Michel Spingler)
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת ושוברת את תקרת הזכוכית בשריקה: סטפני פרפרט

ליאור ברטל

ציון דרך היסטורי בכדורגל הצרפתי, שופטת הכדורגל סטפני פרפרט הפכה השבוע לאישה הראשונה ששפטה משחק בליגת הגברים הצרפתית הבכירה. פרפרט בת ה-35 ניהלה בהצלחה את משחק התיקו 0:0 בין אמיין לשטרסבורג. השיבוץ של פרפרט לא הגיע במפתיע, בחמש השנים האחרונות כבר שפטה בהצלחה בליגה השנייה בצרפת והיא זוכה לשבחים מההתאחדות הצרפתית. בקיץ היא תהיה חלק מצוות השיפוט של מונדיאל הנשים, שיתקיים בצרפת.

https://twitter.com/AFPSport/status/1122533331458035712

פרפרט היא לא האישה הראשונה שמנהלת משחק של גברים מובילים בליגות המובילות באירופה, קדמה לה ביביאנה שטיינהאוס הפכה לאישה הראשונה שמנהלת משחק בונדסליגה בספטמבר 2017 כאשר שפטה במשחק בין הרטה ברלין מול ורדר ברמן שהסתיים ב-1:1.

מפסיד ונזרק בצדק: לואיס פסקרולו

ליאור ברטל

בהתאחדות הכדורגל של אקוודור החליטו לשחרר באופן מידי את מאמן נבחרת הנשים לואיס פסקרולו ושני חברי צוות נבחרת נוספים, בעקבות תלונה על הטרדה מינית שביצע מאמן הנבחרת במהלך תפקידו. לצערנו הרב, הטרדות מיניות זה לא דבר חדש בספורט הנשים. בתקופה האחרונה שחקניות בתמיכת המשפחות שלהם, התחילו לדבר על זה. החלטה של ההתאחדות לפטר את המאמן ולא להחביא את הבעיה, היא צעד ראשון בהתמודדות עם התופעה המכוערת בספורט העולמי.

מנצח בנעליים של אבא: די ג'יי שארפ

צור רוזנצוויג

כשהקבוצה שלך נמצאת בפיגור ועל הפרקט נמצא שחקן בשם שארפ סימן שאפשר להיות רגוע. מה תגידו על הפועל גליל עליון שחזרה מפיגור של כ-20 נקודות במהלך משחק הפלייאוף הליגה הלאומית בסדרה מול קריית מוצקין. כשכבר הכל נראה אבוד לקבוצה של אבישי גורדון ושהיא בפיגור 7 נקודות דקה וחצי לסוף היה זה מי אם לא די ג'י שארפ (בנו של דרק)  לקלוע שלשת ניצחון מהסרטים 10 שניות לסיום כשקבוצתו בפיגור 2 נקודות ולהכריע את המשחק בצורה הכי מרגשת שיש. שארפ סיים את המשחק עם 14 נקודות ו-4 מ-4 לשלוש והשווה את הסדרה ל-1:1.

מנצחות בחמלה ורגישות: קריסטל פאלאס נשים

ליאור ברטל

קבוצת הנשים של קריסטל פאלאס עזרה לילדה בת 4 לגייס 100 אלף פאונד לניתוח מסובך בעזרתו היא יכולה ללכת. ביום ראשון עלתה לילך בת ה-4 כקמע של קבוצת קריסטל פאלאס למשחק מול צ'רלטון בליגה השנייה באנגליה. לילך נעזרה בשחקנית הקבוצה ונערה נוספת, כדי ללכת קורנת מאושר על כר הדשא של קבוצתה האהובה.

לילך מהעיר הקטנה צ'לטנהאם, סובלת משיתוק מוחין ספסטי שמונע ממנה ללכת. לפני שנה היא הגיע למשחק של קריסטל פאלאס ועלתה כקמע, כאשר אחת השחקניות מחזיקה אותה על ידיה. הקבוצה התגייסה לעזור לאוהדת הצעירה והצליחה לגייס 100 אלף פאונד לניתוח המסובך שמשנה את החיים של לילך הקטנה. זאת רק עוד דוגמה קטנה ליכולת של משחק הכדורגל, להיות חלק מהקהילה ולהפוך את החברה לטובה יותר.

מנצחים ותוקעים יתד באירופה: איל"ן רמת גן

יאיר צוקר

הקבוצה המרגשת של השבוע היא אלופת המדינה בכדורסל כיסאות גלגלים לאיל"ן ספיבק רמת גן שזכתה מדליית הארד במפעל האירופאי "יורוליג 2". רמת גן החלו את השנה מפעל הבכיר של היורלוג ונשרו ממנו ליורוליג 2 לאחר שסיימו במקום הרביעי בבית עם ניצחון בודד ושלושה הפסדים.

הרמת גנים שהפסידו לפני כחודש בגמר גביע המדינה לבית הלוחם ת"א, התעלו במשחק המכריע מול סטפנו האיטלקית וסיימו את המשחק עם ניצחון 52:62. בשורות רמת גן בלטו המאמן/שחקן ליאור דרור שקלע 26 נקודות ולקח 15 ריבאונדים, עמית ויגודה הכשרוני סיים משחק נהדר עם 'דאבל פיגרס' של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים.

איל"ן רמת גן עם מדליות הארד מטורניר היורוליג 2 (באדיבות הוועד הפראלימפי)
איל"ן רמת גן עם מדליות הארד מטורניר היורוליג 2 (באדיבות הוועד הפראלימפי)
דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!