דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

המשחקים הפראלימפיים יום 3: מורן סמואל סיימה ראשונה ונפסלה

מדליסטית הארד מריו סיימה ראשונה במקצה, אך נפסלה בגלל כיסא לא חוקי בסירה ותוכל להעפיל לגמר דרך בית הניחומים | סמואל: "מי שמכיר אותי יודע שאני מסתכלת רק קדימה, אעשה הכל כדי להגיע לפודיום"

מורן סמואל במוקדמות 2,000 מטר חתירה בטוקיו (צילום: לילך וייס, הוועד הפראלימפי)
מורן סמואל במוקדמות 2,000 מטר חתירה בטוקיו (צילום: לילך וייס, הוועד הפראלימפי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

להמשלחת הישראלית החלה הבוקר (שישי) את יומה השלישי במשחקים הפראלימפיים בטוקיו. החותרת, מורן סמואל, העפילה לגמר במקצה ל-2,000 מטר חתירה בסירת יחיד, אך מאוחר יותר נפסלה בגלל כיסא לא חוקי בסירה. היא תוכל להעפיל לגמר דרך בית הניחומים. סמואל סיימה ראשונה במקצה בזמן של 11:03.52 דקות.

"למרות שסיימתי ראשונה השופטים בתחרות ערערו על הכיסא שיש לי בסירה בטענה שהוא חדשני מדי. לכן אצטרך להתחרות שוב מחר בחצי הגמר, לאחר שעשינו מספר שינויים בכיסא", אמרה סמואל לאחר ההודעה על פסילתה. "מי שמכיר אותי יודע שאני לא נשארת שניה אחת בעבר ומסתכלת רק קדימה, שאתגרים עושים אותי חזקה יותר ורעבה יותר, שככל שאני יכולה אני מנסה להפוך חסרונות ליתרונות. אין ספק שזה יקשה על הביצועים שלי, אבל אני לא מתחמקת מההבטחה לעשות הכל כדי לרגש את כולכם על הפודיום".

נבחרת החתירה הישראלית במקצה המוקדמות בטוקיו (צילום: לילך וייס, הוועד הפראלימפי)
נבחרת החתירה הישראלית במקצה המוקדמות בטוקיו (צילום: לילך וייס, הוועד הפראלימפי)

נבחרת החתירה, המורכבת מאחיה קליין, ברק צור, סימונה גורן, מיכל פיינבלט וההגאית מלינה מילר, סיימה את שלב המוקדמות במקום השלישי בזמן של 7:38.95 דקות והעפילה לשלב הניחומים שייערך מחר. שני הראשונים בכל מקצה יזכו בכרטיס לגמר.

החותר, שמוליק דניאל, הצליח לסיים במקום השלישי את המקצה שלו ל-2,000 מטר בסירת יחיד, בזמן של 10:22.90 דקות וישתתף מחר בשלב הניחומים, שם יצטרך להתברג באחד משני המקומות הראשונים כדי להשתתף בגמר.

מארק מליאר זכה במדליית הזהב במשחה ל-200 מטר מעורב (דרגת נכות SM7) וקבע שיא עולם חדש של 2:29.01 דקות, עם שיפור של 71 מאיות. המדליה של מליאר מתווספת למדליית הזהב של איאד שלבי.

טניסאית השולחן, קרולין טביב, הפסידה 3:0 (11:9, 11:7, 11:9) לתאילנדית פנוואס סרינגאם ולא עלתה לרבע הגמר.

טניס בכיסאות גלגלים: אדם ברדיצ’בסקי הפסיד בשלב הראשון לבן וויקס מאוסטרליה בתוצאה 6:2, 6:4 והודח מטורניר היחידים (אופן). גיא ששון הפסיד בשלב הראשון לדאיסוק אראי מיפן בתוצאה 6:1, 6:1 והודח גם הוא מטורניר היחידים (אופן)

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!