דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ב בניסן תשפ"ד 30.04.24
20.0°תל אביב
  • 14.1°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 19.3°אשדוד
  • 17.7°באר שבע
  • 20.4°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

יורובאסקט: הפסד ראשון לישראל בשלב הבתים 85:76 לנבחרת פולין

הנבחרת הישראלית, שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות חשובים על פינלנד והולנד, לא הצליחה להשיג את הניצחון שהיה מבטיח לה עלייה לשלב הבא | ישראל תתמודד מחר (ג' 22:00) מול סרביה החזקה | בלטו: זוסמן 18 נקודות, מדר 17

יובל זוסמן מול ירוסלב זיסקוסקי במשחק נבחרת ישראל מול פולין ביורובאסקט (צילום: AP/Peter David Jusk)
יובל זוסמן מול ירוסלב זיסקוסקי במשחק נבחרת ישראל מול פולין ביורובאסקט (צילום: AP/Peter David Jusk)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בכדורסל הפסידה היום (שני) לפולין וירדה למאזן של 1:2 ביורובאסקט. ישראל הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות חשובים על פינלנד והולנד. דני אבדיה, שהרשים בשני הניצחונות, סיים משחק אישי חלש עם 3 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הנבחרת בכחול לבן רדפה אחרי הפולנים לאורך כל המשחק והיו רגעים שבהם היה נדמה שאפשר לעשות את זה אבל משחק הגנה לא טוב של ישראל הכריע את ההתמודדות והפולנים ניצחו 76:85. הנבחרת תתמודד מחר בשעה 22:00 מול סרביה החזקה בבית.

המאמן גיא גודס העלה חמישייה שונה מאשר בשני המשחקים הראשונים כאשר שילב את מקל וסורקין במקום זוסמן וכהן. הדקות הראשונות היו צמודות ובלאט פתח מצוין עם שלשה ושני אסיסטים אבל שלשה של סלוטר נתנה לפולין יתרון 7:9 אחרי 3 דקות. ישראל הפעילה מצוין את סורקין אבל הפולנים ירו באחוזים מצוינים מעבר לקשת והובילו 12:19 כבר בדקה 7 של המשחק. פוניטקה כבר הגדיל ל-9 הפרש אבל מדר הקטין ל-16:23 בסיום הרבע הראשון.

מדר ובלאט פתחו מצוין את הרבע השני וצימקו עד 21:23 בתוך דקה וחצי אבל פוניטקה וסלוטר שמרו על היתרון הפולני ולישראל היתה בעיה להתמודד עם הגבוהים שלהם כשארון סל העלה את פולין ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 25:35. גודס לקח פסק זמן ועבר לשחק עם הרכב נמוך, כשנמרוד לוי מתפקד כסנטר ועם זה ישראל רצה עד 33:35 בלבד אחרי שלשה של גל מקל. דקה של חוסר ריכוז נתנה לפולנים לסיים את המחצית הראשונה ביתרון 33:39.

ים מדר במדי נבחרת ישראל מול פולין (צילום: FIBA)
ים מדר במדי נבחרת ישראל מול פולין (צילום: FIBA)

ישראל פתחה את המחצית השניה לא טוב, עם מספר איבודי כדור שאפשרו לפולנים לעלות ליתרון שיא, 33:44. שלשות של בלאט וג'ייק כהן השאירו את ישראל במשחק אבל סלוטר לא נתן לנו להתקרב יותר מדי עם 2 שלשות ממרחק. המבול הפולני נמשך, סלוטר צלף עוד שלשה קשה והיתרון עלה ל-44:48 עם 6 שלשות ב-3 דקות של הפולנים. 8 נקודות רצופות של ים מדר בתוספת יכולת התקפית מצוינת של יובל זוסמן עזרו לישראל אבל התוצאה בסיום הרבע השלישי היתה 56:68.

נקודות ראשונות של דני אבדיה בפתיחת הרבע הרביעי ושלשה גדולה של נמרוד לוי הורידו את היתרון עד 65:70 בלבד אחרי 2 וחצי דקות ברבע אבל בראצ'לובסקי עם 5 נקודות רצופות ושלשה של סלוטר חיסלו את התקווה והסיכוי של ישראל במשחק הזה והעלו את היתרון לבלתי מחיק. זוסמן עוד הספיק לשפר מספרים והנבחרת עבדה כדי לקזז את ההפרש החשוב אבל בשורה התחתונה ישראל סופגת הפסד ראשון ביורובאסקט, 76:85 לפולין.

קלעו לישראל: זוסמן 18, מדר 17, בלאט 10, נמרוד לוי 8, גינת 8 (6 אס'), סורקין 6, אבדיה 3 (8 ריב'), מקל 3, ג'ייק כהן 3.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!