דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
22.9°תל אביב
  • 22.3°ירושלים
  • 22.9°תל אביב
  • 23.8°חיפה
  • 23.6°אשדוד
  • 26.8°באר שבע
  • 35.1°אילת
  • 25.0°טבריה
  • 24.2°צפת
  • 24.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת הנשים בכדורסל הפסידה 61:52 לצ'כיה והודחה בשלב הבתים של היורובאסקט

הנבחרת של שרון דרוקר, הייתה צריכה ניצחון ב-12 נקודות ומעלה כדי לזכות בכרטיס לפלייאין, אבל ספגה את הפסדה השלישי ונשרה | הובילה את ישראל: דניאל רבר 20 נק' ו-9 רב'

דניאל רבר במדי נבחרת ישראל בכדורסל מול צ'כיה ביורובאסקט נשים 2023 (צילום: FIBA)
דניאל רבר במדי נבחרת ישראל בכדורסל מול צ'כיה ביורובאסקט נשים 2023 (צילום: FIBA)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל הפסידה הערב (ראשון) לצ'כיה 61:52 במחזור האחרון של שלב הבתים ביורובאסקט והודחה מהמפעל. ישראל הגיעה למשחק בהיכל שלמה בת"א, עם שני הפסדים לבלגיה ואיטליה הייתה זקוקה לניצחון ב-12 להעפיל לפלייאין. דניאל רבר בלטה בשורות הנבחרת עם 20 נק' ו-9 רב'.

המאמן שרון דרוקר פתח את המשחק עם: אליסה בארון, ליאור גרזון, ירדן גרזון, דניאל רבר ואלכס כהן. צ'כיה הייתה הראשונה לקלוע עם שלושה מבחוץ. צ'כיה פתחה את המשחק עם ריצה 0:11. רק אחרי חמש דקות, ירדן גרזון קלעה שתי נקודות ראשונות במשחק. שלשה של בארון מורידה את ההפרש 7:13. סל של עדן רוטברג קובע את תוצאת הרבע 11:19 לזכות צ'כיה, ישראל סיימה את הרבע עם 9 איבודים. 

שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל דניאל קארש שומרת על שחקנית צ'כית ביורובאסקט נשים 2023 (צילום: FIBA)
שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל דניאל קארש שומרת על שחקנית צ'כית ביורובאסקט נשים 2023 (צילום: FIBA)

ישראל עלתה עם הרכב הגנתי מאוד ברבע השני, סל של דניאל רבר ושלשה של עדן ציפל מצמצמת את היתרון הצ'כי לשלוש נקודות בלבד. שתי נקודות מהקו של אלכס כהן קבעו 25:27 לצ'כיה. ישראל ממשיכה להתקרב. סל וקליעה מהעונשין של דניאל רבר קבעו את תוצאת המחצית 30:32 לצ'כיה. 

צ'כיה פתחה טוב את המחצית השניה והעלתה את היתרון ל-6 נקודות. סל נוסף של דניאל רבר השווה את התוצאה ל-38:38. שלשה של צ'כיה העלתה את היתרון שוב לשלוש נקודות. שתי נקודות של ירדן גרזון מהקו העלו את ישראל ליתרון ראשון בטורניר 41:42. חמש נקודות רצופות של צ'כיה מסיימות את הרבע השלישי עם יתרון 42:46. 

רבר פתחה את הרבע האחרון עם סל נוסף. דקות לא טובות של ישראל, אפשרו לצ'כיות לעלות לחמש נקודות יתרון. שלשה של אליסה בארון קובעת 49:51 לצ'כיה. ישראל לא הצליחה לנצל את הרבע הרע של צ'כיה ובדקות האחרונות צ'כיה ברחה לניצחון 52:61. 

קלעו לישראל: דניאל רבר 20 נק' ו-9 רב', עדן ציפל ועדן רוטברג 8 כ"א, אליסה בארון וירדן גרזון 6 כ"א ואלכס כהן 4. ורוניקה ורקובה עם 16 נק' ורנטה ברזינובה עם 14 נק' הובילו את הקלעיות של צ'כיה.

איגוד הכדורסל ערך טקס הוקרה לשי דורון, שחקנית העבר האגדית של נבחרת ישראל שפרשה מכדורסל. הטקס התקיים בנוכחות אשת נשיא המדינה מיכל הרצוג ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי שהעניקו לדורון גופיית משחק ממוסגרת שלה.

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי בטקס הוקרה לשי דורון, כוכבת העבר של נבחרת ישראל בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי בטקס הוקרה לשי דורון, כוכבת העבר של נבחרת ישראל בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)

זו הפעם השביעית שנבחרת ישראל משתתפת ביורובאסקט, כשהפעם הראשונה שהשתתפה הייתה ב-1950 והקודמת ב-2011. הפעם האחרונה שישראל ניצחה משחק באליפות אירופה הייתה לפני 32 שנה בטורניר הביתי הקודם ב-1991.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!