דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
14.2°תל אביב
  • 7.4°ירושלים
  • 14.2°תל אביב
  • 12.2°חיפה
  • 14.1°אשדוד
  • 11.5°באר שבע
  • 16.5°אילת
  • 15.0°טבריה
  • 8.4°צפת
  • 13.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / נבחרת הנשים בכדורגל הפסידה 4:0 לדנמרק החזקה במוקדמות יורו 2021

הנבחרת פתחה עם מחצית הגנתית נהדרת מול אחת הנבחרות הטובות ביבשת | במחצית השנייה דנמרק סגרה עניין עם שערים של הארדר (48, 55), עצמי של קוזנצוב (71) ושער של פדרסן (81) | בשלישי תפגוש ישראל את גאורגיה

משחק בין נבחרות ישראל ודנמרק בכדורגל. 3 בספטמבר 2019. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
משחק בין נבחרות ישראל ודנמרק בכדורגל. 3 בספטמבר 2019. (קרדיט: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל הפסידה 4:0 בחוץ מול דנמרק החזקה, במסגרת מוקדמות יורו 2021. לאחר מחצית ראשונה מאופסת עם יכולת טובה של ההגנה הישראלית והשוערת עמית כהן, הנבחרת הדנית כבשה כבר בתחילת המחצית השנייה, כשהארדר העלה אותן ל-1:0 בדקה ה-48 וכבשה את השני שלה בדקה ה-55. השער השלישי של דנמרק היה עצמי של אירנה קוזנצוב בדקה ה-71 וסופי יונגה פדרסן השלימה 4:0 בדקה ה-81.

ישראל הגיעה למשחק החוץ הקשה, לאחר ששחקניות הנבחרת לא שיחקו משחק רשמי במסגרת הליגה או הנבחרת מאז שהליגה הופסקה בחודש פברואר השנה ומאז עדיין לא חודשה. 

נבחרת הנשים בכדורגל מול דנמרק. 21 באוקטובר 2020 (צילום: ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת הנשים בכדורגל מול דנמרק. 21 באוקטובר 2020 (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

הנבחרת הדנית, מולה הפסידה ישראל בסיבוב הקודם 3:0, היא סגנית אלופת אירופה ונחשבת לאחת הטובות ביבשת. שתי השחקניות הבכירות בנבחרת הן פרניל הארדר מצ'לסי ונאדיה נדים מפריז סן ז'רמן שכבר החלו את העונה.

נבחרת ישראל מדורגת במקום הרביעי בבית ב' הכולל את איטליה ודנמרק החזקות, בוסניה הרצגובינה שבמקום השלישי, מלטה שבמקום החמישי וגאורגיה במקום השישי. הנבחרת השיגה עד כה ניצחון אחד 0:4 על גאורגיה ותיקו 1:1 עם מלטה. משחק השיא של הנבחרת היה דווקא ההפסד 3:2  מול איטליה.

מהלך המשחק 

הרכב הנבחרת: עמית כהן, קרן גור, שחר נקב, קרן גור, אירנה קוזנצוב (שי פרל, 80), רעות מיכאלי (מיטל שרעבי, 59), קארין סנדל (אופל סופר, 80), מריאן עווד (קורל חזן, 69), ויטל כץ (נעה סלימהוג'יץ, 46), לי פלקון, ושרון בק.

במחצית הראשונה, ישראל עמדה בצורה טובה בהגנה. המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של נבחרת דנמרק העדיפה, בלחץ מסיבי על שערה של עמית כהן, אך השוערת הצעירה בעוד משחק מלא ביטחון, הדפה את הניסיונות הדנים.

ישראל ניסתה לצאת להתקפות מתפרצות עם שרון בק שמשחקת בקלן מהליגה ה-2 בגרמניה. ההזדמנות הכי טובה של ישראל מגיעה בדקה ה-45, בק יצאה למתפרצת, עברה את השוערת הדנית, אך הכדור נהדף ע"י ההגנה. דנמרק בעטה 16 פעמים למסגרת מול 0 של ישראל. 

במחצית השנייה המאמן גבי בורשטיין הכניס את נעה סלימהוג'יץ בת ה-17, במקומה של ויטל כץ. דנמרק עולה למחצית השניה בטירוף, הארדר חטפה כדור לסנדל במחצית המגרש, שלחה את הכדור לנדים שבאחד על אחד נהדפה על ידי כהן. הארדר הגיעה ראשונה לכדור החוזר והבקיעה מתוך הרחבה 1:0 דנמרק.

בדקה ה-55 הארדר קיבלה כדור מחוץ לרחבה לאחר התרגיל של נבחרת דנמרק ובעטה לחיבורים של כהן 2:0 לדנמרק. בדקה ה-73 כדור קרן של סנרל פגע בגבה של קוזנצוב ונכנס פנימה. 3:0 דנמרק. בדקה ה-81 דנמרק קיבלה קרן נוספת, סנרל שוב העלתה את הכדור והפעם פדרסן הבקיעה את הרביעי לזכות דנמרק. 4:0 בסיום

ישראל הפגינה נחישות אבל לא יכלה לעדיפות של דנמרק, שניצחה את כל 8 משחקיה בטורניר המוקדמות ולא ספגה עדיין אף שער. המשחק הבא של הנבחרת יהיה בחוץ ביום שלישי הבא מול נבחרת גיאורגיה שנחשבת לקבוצה החלשה בבית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!